1 - راهنمای خرید فرش

فرش گل نقش

فرش ماشینی

فرش گل نقش کاشان

فرش  گل نقش کاشان واقع در شهرک صنعتی سلیمان صباحی می باشد.فرش گل نقش کاشان از معروف ترین برند های فرش کاشان است که در هر نمایشگاهی می توان محصولات آن را دید. کارخانه فرش گل نقش کاشان با عرضه محصولات درجه یک و باکیفیت توانسته است به شهرتی جهانی دست یابد. برای آشنایی بیشتر با فرش گل نقش کاشان  باما همراه شوید.

 

برندفرش گل نقش  کاشان

برند فرش گل نقش کاشان متعلق به شرکت فرش تندیس خاطره کاشان است که در سال ۱۳۶۲ با ظرفیت تولید ۱۰ هزار متر مربع در سال شروع به فعالیت کرد. این مجموعه با چشم انداز بازارهای جهانی از همان ابتدا اقدام به تولید فرش های با کیفیت برتر و ممتاز در سطح جهانی نموده است. و حتی در انتخاب نوع الیاف (۱۰۰% اکریلیک هیت ست شده) و تجهیزات بافت فرش ماشینی همواره از برترین برندهای جهانی (مانند کمپانی وندویل بلژیک) استفاده کرده تا بتواند در صحنه رقابت جهانی با قدرت ظاهر شود.

 

فرش گل نقش  کاشان نه تنها در بازار جهانی فرش، بلکه در بازار ایران نیز جزو برترین و نام آشناترین برندهای فرش ماشینی است. یکی از مهمترین دلایل محبوبیت فرش های عقیق کاشان در بین سایر برندهای فرش ماشینی، طرح های چشم نواز و رنگ بندی فوق العاده این فرش هاست که در زیر نمونه هایی از آن را شاهد هستید.

 

در حقیقت در طراحی فرش های ماشینی گل نقش کاشان اصالت هنر ایرانی با ذوق و نوآوری در هم آمیخته شده و طرح هایی جدید و چشم نوازی خلق کرده که در عین زیبایی ریشه در اصالت هنر فرش ایرانی دارد. در مجموعه فرش گل نقش کاشان علاوه بر فرش های کلاسیک با کیفیت های متفاوت، انواع تابلو فرش و فرش های مدرن نیز با بالاترین کیفیت و زیباترین طراحی تولید می شود.

 

انواع فرش گل نقش کاشان

فرش گل نقش کاشان تنوع فوق العاده بالایی هم در شانه و تراکم و هم در نقش و رنگ دارد. در این کارخانه سعی شده انواع طرح و نقش سنتی در کنار طرح های مدرن بافته شود تا سلیقه های مختلف پوشش داده شود. انواع فرش گل نقش کاشان از نظر شانه و تراکم به شکل زیر دسته بندی می شود.

  • فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰
  • فرش ۱۰۰۰شانه تراکم ۳۰۰۰
  • فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰
  • فرش ۱۵۰۰ شانه تراکم ۴۵۰۰

 

 فرش ۷۰۰ شانه و۱۰۰۰شانه و فرش ۱۵۰۰ شانه گل نقش کاشان ۱۰ رنگ می باشد. فرش ۱۲۰۰ شانه این برند به صورت ۸ رنگ و۱۰رنگ تولید می شود.فرش گل برجسته این برند نیز در حال حاضر فرش ۱۵۰۰ شانه است. پالت رنگی فرش های بافته شده در این کارخانه نیز تنوع بسیار زیاد دارد و با انواع رنگ های کلاسیک و مدرن طراحی شده است. قیمت مناسب محصولات در کنار قیمت فوق العاده عالی از مهم ترین دلایل پرفروش بودن فرش گل نقش کاشان است.

 

خرید فرش گل نقش کاشان از کارخانه با قیمت ارزان

اگر می خواهید فرش کاشان را با ارزان ترین قیمت و به صورت مستقیم از کارخانه خرید کنید، فروشگاه فرش تندیس خاطره کاشان بهترین راه است. فروشگاه اینترنتی فرش تندیس خاطره کاشان معتبرترین و بهترین فروشگاه برای خرید فرش درجه یک کاشان است. در قالی کاشان با عرضه مستقیم فرش از کارخانه هزینه تمام شده فرش برای خریداران مناسب تر و ارزان تر شده است. این قیمت فرش  مناسب در کنار ارسال رایگان باعث کسب نظر مثبت خریداران فرش شده است. مجموعه قالی کاشان سابقه ای درخشان در فروش مستقیم فرش کاشان از کارخانه دارد. نماد اعتماد و جواز کسب اینترنتی نشان دهنده اعتبار ویژه این فروشگاه است.

 

فرش کاشان

,,,,,,,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.