1 - راهنمای خرید فرش

قیمت فرش ۷۰۰ شانه

فرش 1200شانه

قیمت فرش ۷۰۰ شانه 

قیمت فرش ۷۰۰ شانه  ، فرش کاشان باتوجه به جنس نخ و دستگاه بافت متغیر است .ولی بهترین فرش ومناسبترین قیمت فرش ۷۰۰شانه تراکم ۲۵۵۰با دستگاه بافت اچ سی پی است.

 

از کجا فرش ۷۰۰شانه ارزان قیمت خریداری کنیم؟ آیا کیفیت همه فرش های تولید ۷۰۰ شانه مشابه می باشند؟ قیمت فرش ماشینی درب کارخانه با قیمت فرش در شهر فرش چقدر تفاوت دارد؟ محصولات عرضه شده در فروشگاه اینترنتی فرش تندیس خاطره کاشان است.

 

اگر علاوه بر پاسخ سوالات بالا، به دنبال شناخت مشخصات فنی فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ و تشخیص فرش اصل و همچنین قیمت فرش در کارخانه فرش تندیس خاطره کاشان هستید با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

فرش کاشان

ویژگی های فرش ۷۰۰ شانه اصل

یکی از نکاتی که قیمت فرش ۷۰۰ شانه کاشان را تحت تاثیر قرار می دهد اصل بودن فرش می باشد که ویژگی های اصل بودن فرش ماشینی ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ را در ادامه بیان خواهیم کرد.

 

فرش ۷۰۰ شانه واقعی ضخیم ترین قالی در بین انواع دیگر می باشد که طول خاب آن با تلورانس ۱ میلی متری ۱۰ میلی متر می باشد و تراکم طولی آن ۲۵۵۰ می باشد .

 

از دیگر ویژگی های فرش ماشینی ۷۰۰ شانه اصل نخ اکریلیک هیت ست به کار رفته در آن می باشد که علاوه بر احساس نرمی بیشتر در هنگام راه رفتن بر روی قالی پرزدهی بسیار کمی نیز خواهد داشت. همچنین نخ مورد استفاده در تار و پود آن ترکیب جوت و پنبه می باشد.

فرش کاشان

قیمت فرش ۷۰۰شانه درب کارخانه

خرید فرش ماشینی از درب کارخانه کاشان مزایای بسیاری برای خریداران خواهد داشت. شرکت فرش ماشینی کاشان علاوه بر عرضه محصولات با قیمت مناسب، کیفیت تولیدات خود را در بالاترین درجه های بین المللی ارائه می دهد و رضایت مشتریان عزیز یکی از اولویت های برنامه کارخانه فرش تندیس خاطره کاشان می باشد.

 

نکته ای که باید بدانید این می باشد که قیمت فرش ۷۰۰ شانه در شهر فرش متفاوت با قیمت فرش ماشینی درب کارخانه می باشد که این تفاوت قیمت معمولا بین ۱۰ درصد تا ۳۵ درصد در کارخانه ارزان تر می باشد.

فرش کاشان

قیمت فرش های جدید ۷۰۰ شانه

شرکت های تولید کاشان امروزه طرح های متنوع و جدیدی از فرش ماشینی ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ را به بازار عرضه کرده اند که مطابق با نیازهای امروز جامعه و علاقه خریداران می باشد. فرش کاشان ۷۰۰ شانه در انواع نقشه های مدرن جدید و رنگ بندی لایت با اندازه های مختلف در حال تولید هستند.

 

در انتخاب مدل فرش ماشینی سبک دکوراسیون منزل بسیار مهم می باشد و در انتخاب رنگ آن، رنگبندی سایر لوازم دکوراسیون از جمله کاغذ دیواری، پرده ها و مبلمان می توانند موثر باشند که با توجه به این نکات می توانید جدیدترین فرش های ۷۰۰ شانه را از بخش محصولات سایت فرش تندیس خاطره کاشان مشاهده نمایید.

فرش کاشان

قیمت فرش ماشینی ۷۰۰ شانه

فرش ارزان قیمت ۷۰۰ شانه که توسط کارخانه کاشان به فروش می رسد همگی استاندارهای یک فرش خوب و با کیفیت را دارد و تنها دلیل ارزان بودن قیمت فرش ماشینی در مقابل با قیمت فرش ۷۰۰ شانه درشرکت فرش تندیس خاطره کاشان فقط عرضه مستقیم و بدون واسطه آن می باشد.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.