1 - راهنمای خرید فرش

پرفروش ترین رنگ فرش ماشینی

پرفروش ترین رنگ فرش ماشینی

پرفروش ترین رنگ فرش ماشینی  ،در سال های اخیر فرش های ماشینی به پیشرفت و توسعه بسیار بالایی در زمینه تنوع در طرح و رنگ فرش رسیده اند. در بسیاری از مواقع این تنوع باعث ایجاد سردرگمی در هنگام خرید فرش برای مشتری می شود.

 

رنگ فرش ماشینی نیز یکی از مواردی ست که بعد از انتخاب طرح از اهمیت ویژه ای برخوردار است. درانتخاب رنگ فرش سلیقه فرد دارای اهمیت ویژه ای است. اما عوامل مهم دیگری نیز در انتخاب رنگ فرش موثر است. گاهی اوقات عواملی مثل رنگ فرش سال ، پرفروشترین رنگ فرش و جدیدترین رنگ فرش به سایر عوامل دیگر ترجیح داده می شود.

در این مقاله سعی داریم پرفروش ترین رنگ فرش ماشینی  را به شما معرفی کنیم.

 

پرفروش رنگ فرش

رنگ های جدید و پرفروش در فرش

رنگ طوسی

یکی از جدیدترین و در عین حال پرطرفدارترین رنگ فرش طیف رنگ طوسی در فرش است. فرش زمینه طوسی در زمینه فرش به صورت روشن تا تیره بافته می شود. به طور کلی رنگ طوسی از دسته رنگ های خنثی است . که با اکثر رنگ ها هماهنگ و ست می شود . بنابراین یکی از علت های پرطرفدار بودن این رنگ فرش همین است.

 

در سال های اخیر با افزایش طرفداران سبک مدرن استفاده از رنگ های بسیار روشن یا لایت برای زمینه فرش بسیار رواج پیدا کرده است. روشن ترین رنگ طوسی همان نفره ای یا سیلور است. که یکی از رنگ های پرفروش فرش محسوب می شود.

 

طوسی متوسط در فرش همان رنگ فیلی ست که گاها با نام طوسی نیز شناخته می شود. این رنگ فرش چند سالی ست که در انواع مختلف فرش ماشینی بافته می شود. و طرفدارن زیادی نیز دارد. طوسی تیره در فرش به رنگ ذغالی معروف است. فرش زمینه ذغالی نیز در یکی دوسال اخیر بسیار پرفروش بوده است .

 

پرفروش ترین رنگ فرش ماشینی

رنگ کرم

بعد از رنگ طوسی رنگ کرم با طیف های زیبایش جزو یکی دیگراز رنگ های پرطرفدار فرش است. از انواع فرش زمینه کرم می توان به فرش زمینه صدفی اشاره کرد. این فرش جزو رنگ های بسیار روشن و لایت در فرش محسوب می شود. که مانند فرش زمینه نقره ای بسیار پرطرفدار است. چرا که این رنگ نیز جزو رنگ های خنثی ست که با اکثر رنگ ها ست می شود.و از طرفی به خاطر رنگ بسیار روشنی که دارد برای دکوراسیون های مدرن مناسب است.

 

فرش زمینه بژ نیز از دسته فرش های کرم محسوب می شود که بسیار طرفدار دارد. این رنگ فرش نیز با اکثر رنگ ها ست می شود. این رنگ فرش برای افرادی که در ترکیب رنگ های دکوراسیون شان طلایی وجود دارد. گزینه بسیار مناسبی می باشد.

 

پرفروش ترین رنگ فرش سال

رنگ دودی ذغالی

فرش زمینه دودی ذغالی نیز دارای طیف های مختلفی از از روشن تا تیره می باشد. فرش زمینه دودی ذغالی از جدیدترین رنگ های فرش است. که به سبب رنگ بسیار روشنی که دارد برای دکوراسیون های مدرن مورد استفاده قرار می گیرد. ابن رنگ فرش نیز جزو پرفروش ترین رنگ های فرش سال محسوب می شود.

 

رنگ دودی ذغالی متوسط یا رنگ گردویی نیز چندین سال است که جزو رنگ های پرطرفدار فرش است. فرش زمینه قهوه ای یا شکلاتی نیز به سبب هماهنگی با اکثر دکوراسیون ها از رنگ های محبوب در فرش محسوب می شود.

 

پرفروشترین رنگ فرش ماشینی

رنگ سورمه ای

فرش زمینه سورمه ای جزو قدیمی ترین رنگ هایی ست که همچنان طرفداران بسیار زیادی دارد. اکثر کسانی که برای فرش شان رنگ تیره را می پسندند. فرش زمینه سرمه ای اولویت اولشان است. این فرش با اکثر دکوراسیون ها هماهنگ می شود.

 

رنگ پرفروش سال

فرش زمینه آبی

این فرش نیز طرفدارن خاص خود را دارد. و دارای چندین طیف در فرش می باشد. فرش زمینه آبی کاربنی یا آبی کلاسیک نسبت به سایر رنگ ها ی آبی فرش پرطرفدارتر است. فرش زمینه آبی روشن و فرش زمینه آبی فیروزه ای نیز جزو رنگ های خاص است که دکوراسیون و چیدمان خاص خود را می طلبد.

در یک جمع بندی کلی می توانیم بگوییم که پرفروش ترین رنگ فرش ماشینی فرش های زمینه نقره ای ، زمینه صدفی ، زمینه طوسی یا فیلی است . بعد از آن فرش های زمینه کرم و بژ و سرمه ای می باشد.

 

رنگ جدید وپرفروش سال

 

خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

فروشگاه اینترنتی فرش تندیس خاطره کاشان که یک فروشگاه معتبر در زمینه فرش می باشد، با تنوع بسیار انواع فرش ها به شما این اجازه را می دهد که فرش مناسب منزل خود را با ابعاد دلخواه و همچنین کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید. یکی از ویژگی های این فروشگاه ارسال رایگان محصولات به سراسر ایران می باشد.

 

فرش

, , , , , , , , , , , , ,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.