1 - راهنمای خرید فرش

اسامی کارخانه های فرش ماشینی کاشان

خرید فرش مستقیم از تولیدی

اسامی کارخانه های فرش ماشینی کاشان

اسامی کارخانه های فرش ماشینی کاشان ؛دراین مقاله برای شما لیستی از کارخانه ها وشرکت های فرش ماشینی کاشان را برای شما آماده کردیم تا برای خرید فرش کاشان مشکلی نداشته باشید. پس با ما همراه باشید.

 

فرش زمرد کاشان 

فرش زمرد کاشان در سال ۱۳۶۹ پا به عرصه تولید فرش ماشینی نهاد .ابتدا فرش های ۵۰۰ را تولید کرد که در زمان خود از لحاظ کیفیت بی نظیر بود .به عضویت صنایع نساجی ایران درآمد،به عنوان واحد نمونه استان  انتخاب شد.و موفق به اخذ گواهینامه مدیریت کیفیت ۲۰۰۰-۹۰۰۱ ISO ازطرف شرکت MIC   انگلستان شد .فرش زمرد پا به پای تکنولوژی به سرعت رشد کرد .با بهره مندی از دستگاه ۷۰۰  شانهCRX شرکت واندویل بلژیک و دستگاه ۷۰۰شانه HCPX2،گوی سبقت را از بسیاری از رقبایش ربود.

اکنون فرش زمرد کاشان با بکارگیری دستگاه ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانهHCI ،از آخرین و پیشرفته ترین تکنولوژی فرش برخوردار است و مفتخر است با تولید طرح ها و نقشه های جدید و بدیع در رنگبندی های منحصر بفرد،همچون گذشته در خدمت مصرف کنندگان داخلی و خارجی باشد.

رنگ پرفروش سال

فرش پایار

شرکت گلرنگ فرش بیدگل (‌فرش پایار ) در سال ۱۳۷۵ با هدف تولید ملی و حمایت از نیروی کار داخلی و اشتغال سازی بومی به مدیریت جناب آقای محمد پامیلی بیدگلی تاسیس و را ه اندازی گردید.

 شرکت گلرنگ فرش بیدگل در راستای حفظ و ارتقای فرهنگ تولید در تاریخ ۱۸ فوریه ۲۰۱۰ موفق به اخذ ۴ نشان بین المللی استاندارد از کمپانی انگلستان شامل ISO 14001/2004 – ISO  ۹۰۰۱/۲۰۰۸  و  ISO IMS9001/2008 گردیده است.

فرش شادنقش 

 شرکت فرش شادنقش مشهد در سال ۱۳۸۱ تاسیس و با پیشرفت تکنولوژی محصولات خودرا از فرشهای ۷۰۰ شانه و تا به امروز با فرشهای ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ ادامه داده است و موفق به دریافت گواهینامه کیفی ایران گردیده است و با بهره گیری از طراحان زبده تولید اولین فرش ۱۰۰۰ شانه ۱۴ رنگ به صورت کریلی را در انحصار دارد.

فرش نگین مشهد هلال 

شرکت فرش نگین مشهد هلال واقع در شهرک صنعتی هلال شهرستان آران و بیدگل در همسایگی پایتخت فرش ایران، کاشان قرار دارد.

شرکت فرش نگین مشهد هلال  با استفاده ازتکنولوژی روز دنیا و آموزش پرسنل و جذب بهترین و نخبه ترین مهندسین صنعت فرش ماشینی و دیگر امکانات مناسب توانسته تولید انواع فرش های ۵۰۰ شانه، ۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه، ۱۲۰۰ شانه دستباف گونه با تراکم ۱۰۰۰ الی ۳۶۰۰ راعرضه می دارد.

طرح فرش بهار 1500شانه

فرش عقیق 

فرش عقیق یکى از مجهزترین و پیشرفته ترین واحدهاى تولید فرش ماشینى در ایران مى باشد که از سال ۱۳۶۲ با ظرفیت ۱۰۰۰۰۰ متر مربع در سال به بهره بردارى رسیده است . در تولید فرشى با کیفیت عالى ، استفاده از رنگهاى با کیفیت نظیر رنگ هاى اروپایى به دلیل ثبات بالاى آن در برابر نور و مرغوب ترین الیاف الزامى است که این مجموعه از هر دو آن بهره مى گیرد. ماشین هاى بافندگى فرش عقیق از پیشرفته ترین دستگاههاى کمپانى وندویل بلژیک مى باشد که به عنوان بهترین ماشین آلات تولید فرش در جهان شناخته شده است .

فرش عالی مقام

شرکت عالی مقام با سابقه ۱۹ ساله در تولید و صادرات فرش ماشینی ( فرش ۵۰۰ شانه و ۷۰۰ شانه دستباف گونه )با ظرفیت تولید سالانه ۳۵۰،۰۰۰ متر مربع در حال فعالیت بوده و از آغاز سال ۱۳۹۳ اقدام به نصب ماشین آلات بافندگی روز دنیا نظیر دستگاه هفتصد شانه ده رنگ  (HCP X2 )،هزار شانه ده رنگ( HCI X2 )،هزار و دویست شانه هشت رنگ (HCI X2 ) از شرکت وندویل بلژیک نموده  و از نیمه دوم سال ۱۳۹۴ با هدف تولید محصولات متنوع و به روز ، بابالاترین سطح استانداردهای داخلی و بین المللی شروع به تولید نموده است .
محصولات جدید گروه صنایع نساجی نگین سلیمان مشهد اردهال با نام تجاری فرش عالی مقام در سطح کشور و بین الملل عرضه خواهد شد .

خرید فرش ماشینی درجه یک

فرش نیاوران 

شرکت  فرش نیاوران در سایه بهره گیری از  برترین تکنولوژی و استفاده از مهارت متخصصین مبتکر و دارا  بودن تمامی حلقه های تولید (ریسندگی ، طراحی ،رنگرزی ، بافندگی و تکمیل و … ) توانسته است درصد بالایی از رضایتمندی را در میان مشتریان خود به دست آورد و در این زمینه یکی از پیشگامان صنعت تولید فرش ماشینی باشد.

شرکت فرش نیاوران در حال حاضر انواع فرش ماشینی ۷۰۰ شانه، فرش ماشینی ۱۰۰۰ شانه، فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه و نیز انواع فرشهای مدرن شنل را تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می نماید.

فرش قیطران

گروه صنعتی گلبافت طلایی با سابقه ۲۰ سال تولید و صادرات فرش ماشینی از ابتدای سال ۹۰ در اهداف خود، تأسیس مجموعه ی تولید نخ تا فرش را قرار داده است که به این منظور اقدام به احداث کارخانه فرش قیطران به مساحت ۵۵۰۰۰ متر مربع واقع در شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی نموده است.

شرکت فرش قیطران از ابتدای سال ۹۲ به عنوان اولین تولیدکننده فرش ۱۰۰۰ شانه فعالیـت خود را در عرصه داخلـی و خارجـی آغاز نموده و در سال ۹۴ به منظـور گستـرش و به روز کردن مجموعه خود اقدام به خرید ماشین بافندگی ۱۲۰۰ شانه و تولید فرش ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ نموده است.

 

فرش سرمه ای کاشان

فرش شیخ صفی اصفهان

فرش شیخ صفی اصفهان در سال ۱۳۷۳  در شهر اصفهان تاسیس گردید، هم اکنون محصولات فرش شیخ صفی اصفهان در طرح ها و رنگ ها و ابعاد متنوع  و استفاده از مـواد اولیـه با بـرتـرین کیفیت  در انـواع مختلف اکریلیک ، پلی پروپیلن ، پلی پروپیلن هیت ست شده و فریز با نقوش برجسته تولید می گردد. تنوع محصولات در انواع کلکسیون­های دستباف گونه  ۷۰۰ ، ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ شانه و تراکم های ۲۵۵۰ ، ۳۰۰۰ ، و ۳۶۰۰  و کلکسیون های فانتزی گلیـم، گبـه و مـدرن (کات – لوپ ) فعالیت دارد.

فرش بزرگمهر

صنایع نساجی شهاب (فرش بزرگمهر) در سال ۱۳۷۴ با بهره‌گیری از سال‌ها تجربه مؤسسین و مدیران شرکت در زمینه فرش دستباف، تأسیس و در همان سال واحد بافندگی فرش ماشینی به بهره‌برداری رسید. این شرکت در مساحت ۱۰ هزار متر و با مجموع ۲۵۰۰۰ مترمربع سالن‌های تولید در واحدهای مختلف مشغول به تولید فرش ماشینی و همچنین ریسندگی  الیاف می باشد .

فرش داریوش

فرش داریوش محصولی از شرکت فرش تندیس راوند کاشان است که در شهرک صنعتی راوند فعالیت دارد . این شرکت در سال ۱۳۸۰ در شهر کاشان، قطب صنعت فرش ماشینی ایران، فعالیت خود را شروع نموده و تولیدات خود را از فرشهای ۵۰۰ شانه و تا به امروز فرشهای ۱۰۰۰ شانه گل برجسته ادامه داده است .

فرش کاشان

فرش پامچال 

“فرش پامچال” با بکارگیری تجربیات فرش دستباف در اوایل دهه ۷۰ با نام تجاری “فرش گلمهر” و با شعار ” کیفیت، تنوع و نوآوری” فعالیت خود را در زمینه فرش ماشینی و تابلوفرش آغاز نمود و توانست با توجه به سلایق مصرف کنندگان محصولات جدیدی از جمله تابلوفرش ماشینی  و پشتی ماشینی تولید کند و با ارائه محصول با کیفیت رضایت مصرف کنندگان را جلب نماید. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی فرش ماشینی، این شرکت همزمان با بروز کردن ماشین آلات تولیدی خود در سال ۱۳۸۱، محصولات جدید را با برند ” فرش پامچال” به بازار عرضه کرد.

فرش نگین مشهد تابان

شرکت فرش نگین مشهد تابان از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را اغاز نموده است این شرکت با بهره گیری از ماشین الات روز اروپا تا به امروز فعالیت خود را در تولید فرشهای ۵۰۰ شانه ،۷۰۰ شانه ،۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه ادامه داده است و به تازگی بافت فرشهای ۱۲۰۰ شانه گل برجسته را نیز در سبد محصولات خود قرار داده است.

فرش سرمه ای جدید

فرش راوند کاشان

فرش راوند کاشان با عنوان اولین تولید کننده فرش ماشینی در سال ۱۳۵۱ شروع به فعالیت کرده و در ابتدا با استفاده از الیاف پشمی فرشهای ۳۵۰ شانه تولید مینموده. شرکت فرش راوند از معدود شرکتهای تولید فرش میباشد که سیستم تولید تمام مراحل بافت فرش ماشینی از قبیل ریسندگی ، بافندگی و تکمیل فرش را داراست .

قالی  سلیمان

قالی سلیمان در سال ۱۳۶۱ در اصفهان تاسیس گردیده است  . این شرکت فعالیت خود را با ریسنگی نخ اغاز نموده است .قالی سلیمان تولیدات فرش ماشینی را در سال ۱۳۷۱ اغاز نموده است.

فرش شهبانو

فرش شهبانو تهیه و توضیع انواع فرشهای ماشینی از برترین شرکتهای تولید کننده فرش در کاشان را به عهده دارد و با برند ثبتی خود ( فرش شهبانو ) به بازار فرش ماشینی عرضه می دارد.

فرش رنگ آبی

فرش شاهرخ 

شرکت فرش شاهرخ با سابقه در حدود ۲۰ سال در زمینه تولیدات الیاف و تولید فرش ماشینی با عنوان نخ یاسمن کاشان بیشن از ۱۰ سال است که تولیدات فرش ماشینی را با فرشهای ۷۰۰ شانه ۸ رنگ اغاز نموده و در حال حاضر فرشهای ۷۰۰ شانه ۱۰ رنگ و به تازگی ۱۲ رنگ و همچنین از سال ۱۳۹۵ تولیدات فرشهای ۱۲۰۰ شانه نرمال و ۱۰۰۰ شانه گل برجسته را در دست تولید دارد این شرکت تمامی استانداردهای  مرتبط با تولید فرش ماشینی را از جمله استاندارد ملی ایران دریافت نموده است فرش شاهرخ دارای یکی از متنوع ترین گالری محصولات در سبد کالایی خود می https://tandiskhatereh.comباشد و طرح های بسیار متنوعی را در این زمینه داراست.

فرش آویژه 

از سال ۱۳۷۸ شرکت نسترن گل کاشان محصولات خود را با نام تجاره فرش آویژه اغاز نمونه است کارخانه فرش آویژه انواع گلیم فرش و فرش های ماشینی را همگام با تکنولوژی های روز افزون از شانه ۷۰۰ تا ۱۲۰۰ تولید می نماید در حاضر شرکت فرش ماشینی آویژه فرش های ۱۲۰۰ شانه شانه ساده و ۱۲۰۰ شانه گل برجسته را در سبد تولیدات خود دارد و همچنین گلیم فرش های آویژه نیز به بازار عرضه می شود . کیفیت فرش های این شرکت در سطح مطلوبی قرار دارد و شامل ۳۶ ماه  گارانتی هستند.

فرش

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.