1 - راهنمای خرید فرش

انتخاب سایز فرش ماشینی

خصوصیات فرش1500شانه

انتخاب سایز فرش ماشینی

انتخاب سایز فرش ماشینی ، رایج ترین اشتباهی که مردم هنگام خرید فرش مکان خود مرتکب می شوند، انتخاب سایز بسیار کوچک برای فضای مورد نظر آنهاست. اغلب، آنها فقط مقدار زیادی پول را برای یک کفپوش سطح سخت ، مانند چوب یا سرامیک هزینه کرده‌اند، و نمی‌توانند تصور پوشاندن بیش از حد آن را تحمل کنند.

این نگرانی قابل درک است. اما به جای اینکه کف را در زیر آن پنهان کنید، فرش مناسب را روی آن ناحیه به نمایش بگذارید و زیبایی آن را افزایش دهید.

اغلب توصیه می شود که در مورد اندازه مناسب فرش بر اساس چیدمان و سایز مبلمان خود تصمیم بگیرید، نه بر اساس اندازه خاص اتاق  برخی از چیدمان ها با نمایش دادن مقدار مشخصی از کف در اطراف لبه اتاق، بهتر به نظر می رسند.

 

انتخاب سایز فرش ماشینی مناسب

 

بنابراین، راهنمای اصلی برای تعیین بهترین سایز فرش این است که همیشه جای مبلمان را بیش از اندازه اتاق در نظر بگیرید. این “قانون” به ویژه برای قرار دادن فرش در اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری یا اتاق خواب است.

نکات اندازه گیری فرش برای همه فضاها

انتخاب سایز فرش ماشینی ، چندسانت می‌تواند تفاوت بین فرشی که اتاق ها را از هم مجزا میکند فاصله داشته باشد تا احساس از هم گسیختگی در آن ایجاد نکند.

هنگام انتخاب اندازه و ابعاد فرش، دقت کنید که متناسب با فضا باشد ، و طوری قرار داده شود که ابعاد آن را منعکس کند.

 

انتخاب سایز مناسب فرش

فرش های محوطه راهرو و سرسرا

انتخاب سایز فرش ماشینی ، برای مناطقی از خانه که مبلمان ندارند، مانند راهروها و سرسراها، اندازه فرش بر اساس میزان فضایی که باید در اطراف لبه‌های اتاق باقی بماند تعیین می‌شود. برای مناطق بزرگتر، کمی بیشتر از کف می تواند نشان دهد. معمولاً از ۱۲ مترتا ۲۴ متر . برای مناطق کوچکتر، مقدار آن را کاهش دهید. شش یا هشت متر باید کافی باشد.

 

انتخاب سایز فرش

 

انتخاب سایز فرش ماشینی ، اگر در نحوه تناسب فرش با یک اتاق خاص مشکل دارید، در اینجا ترفندی وجود دارد که به شما کمک می کند تا قبل از خرید فرش، فضای کف را بر اساس اندازه ای که فکر می کنید به آن نیاز دارید، با توجه به اندازه های استاندارد ذکر شده در بالا اندازه گیری کنید.

سپس، با استفاده از کناره فرش قابل جابجایی یا چیزی مشابه که به کف شما آسیب نمی رساند، ناحیه ای را که اخیرا اندازه گیری کرده اید، بچسبانید. شما می‌توانید طرح کلی انتهای فرش را ببینید و به شما کمک می‌کند تا ببینید فرشی با آن اندازه چگونه در فضای شما قرار می‌گیرد. هنگامی که از اندازه منطقه چسبانده شده خود راضی شدید، آماده خرید فرش مناسب اتاق خود هستید!

 

 

سایز فرش ماشینی

نقطه پایانی

انتخاب سایز فرش ماشینی ،در نهایت، آخرین قانون در مورد تعیین اندازه یک مساحت فرش وجود دارد: قوانین برای شکسته شدن ساخته شده اند. اینها فقط دستورالعمل هستند و فقط شما می توانید تعیین کنید که چه چیزی برای خانه شما بهتر است زیرا شما هستید که باید در آن زندگی کنید. نکته اصلی این است که وقت خود را صرف تصمیم گیری و خرید کنید، زیرا سرمایه گذاری در یک فرش با کیفیت یک هزینه عمده است. خانه شما باید انعکاسی از سلیقه شما باشد .

 

 

فرش کاشان

, , , , , ,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.