5 - دکوراسیون فرش

بهترین رنگ فرش ماشینی

خصوصیات فرش ماشینی 1500شانه

بهترین رنگ فرش ماشینی

بهترین رنگ فرش ماشینی ، رنگ زمینه فرش یکی از مهم ترین نکاتی است که قبل از خرید فرش باید به آن به آن توجه کنید . زیرا رنگ فرش تأثیر بسزایی در ظاهر اتاق و احساسات افرادی دارد که در فضا رفت و آمد می کنند. امروزه فرش ماشینی در تنوع رنگ و طرح، طراحی می شود و می تواند کل دکوراسیون و دکوراتیو اتاق منزل شما را تحت الشعاع خود قرار دهد. پس باید دقت زیادی در هنگام خرید فرش خود داشته باشید، تا بتوانید یک فرش با زمینه رنگی مناسب فضای خود انتخاب و خریداری کنید.

ما دراین مقاله شما را با بهترین رنگ فرش ماشینی آشنا می کنیم .

 

فهرست مطالب

بهترین رنگ فرش ماشینی

دکوراسیون فرش با زمینه کرم

فرش زمینه‌ی سرمه‌ای، زغالی

فرش زمینه لاکی

فرش زمینه فیلی، طوسی، خاکستری

فرش زمینه‌ی سفید

 

 

بهترین رنگ فرش ماشینی

 

دکوراسیون فرش با زمینه کرم

یکی از فضاهای که ما باید به آن خیلی توجه کنیم اتاق خواب و اتاق پذیرایی منزل است، که پس از وارد شدن  و دیدن آن فضا،  دچار خستگی روحی نشویم. اتاق خواب به دلیل اینکه بسیار مهم است و نباید  از رنگ های خسته کننده و شلوغ در آن دکوراتیو استفاده شود، زیرا در روحیات ما بسیار تأثیر گذار خواهد بود و به همین خاطر، خیلی دقیق دکوراسیون آن فضا را باید چیدمان کنیم تا آن هارمونی رنگ ها همراه با وسایل اتاق القا کننده یک حس آرمش در ما به وجود بیاورد.

 

بهترین رنگ فرش ماشینی-فرش زمینه زغالی خوبه؟

 

فرش زمینه‌ی سرمه‌ای، زغالی

در فرش‌های دارای زمینه‌ی تیره، رنگ غالب فرش مشکی یا سرمه‌ای است. این گونه فرش‌ها به دلیل چرک تاب بودن برای خانواده‌هایی که فرزند کوچک دارند انتخاب مناسبی هستند. به علاوه بهترین رنگ فرش ماشینی برای ست کردن با مبلمان رنگ روشن، فرش دارای زمینه‌ی سرمه‌ای و مشکی است. تضاد بین رنگ مبلمان و فرش جلوه‌ی زیبایی به دکوراسیون منزل می‌دهد.

بهترین رنگ فرش ماشینی-ویژگی های فرش ماشینی

 

فرش زمینه لاکی

بهترین رنگ فرش ماشینی برای ست کردن با دیوار‌ها و مبلمان سفید رنگ فرش زمینه لاکی است‌‌. تضاد میان رنگ‌های سفید و قرمز جذابیت دکوراسیون داخلی را دو چندان می‌کند. در انتخاب فرش زمینه‌ی لاکی باید به طرح آن نیز دقت داشته باشید. اگر پارچه‌ی مبلمان دکوراسیون منزل شما طرح‌دار و شلوغ است بهتر است فرش زمینه لاکی با طرح ساده‌تر و خلوت‌تر انتخاب کنید. در مقابل اگر مبلمان شما ساده است فرش لاکی با طرح‌های زیاد و شلوغ انتخاب مناسب‌تری محسوب می‌شود.

 

بهترین رنگ فرش ماشینی- انواع طرح و رنگ فرش

فرش زمینه فیلی، طوسی، خاکستری

طیف رنگ‌های فیلی، طوسی و خاکستری توناژ سرد دارند. بنابراین بهتر است در صورت انتخاب فرش زمینه فیلی، طوسی و خاکستری، سایر اجزاء دکوراسیون خود را از طیف‌ رنگ‌های گرم انتخاب کنید. ترکیب رنگ‌های سفید و فیلی و طوسی و خاکستری یکی از ترند‌های جالب دکوراسیون‌ داخلی در سال‌های اخیر بوده است. به یاد داشته باشید رنگ زرد نیز مکمل جذابی برای طیف رنگ خاکستری محسوب می‌شود. اما در استفاده از رنگ زرد در دکوراسیون نباید زیاده‌روی کنید.

 

بهترین رنگ فرش ماشینی-فرش های زیبا و متنوع کاشان

فرش زمینه‌ی سفید

بزرگ‌ترین مشکل فرش ماشینی با زمینه‌ی سفید، زود کثیف شدن آن است. فرش زمینه سفید بیشتر برای مکان‌های کم رفت و آمد و خانواده‌هایی که فرزند خردسال ندارند، مناسب است. فرش زمینه سفید در سال‌های اخیر و در سراسر دنیا طرفداران زیادی پیدا کرده است. برای محافظت از فرش سفید بهتر است شستشوی آن را به قالیشویی‌های معتبر بسپارید. فرش‌های زمینه سفید در طرح‌های مدرن و سنتی در بازار موجود هستند‌.

 

 

بهترین رنگ فرش ماشینی

 

سخن پایانی

حالا که با تاثیر رنگ‌ها در دکوراسیون داخلی و به خصوص فرش آشنا شدید، زمان آن رسیده است که با توجه به نکاتی که ذکر کردیم دست به انتخاب زده و از میان هزاران طرح و رنگ متفاوت، فرش مورد علاقه خود را انتخاب کرده، در منزل خود پهن کنید و از آن لذت ببرید.

به هیچ عنوان تاثیر رنگ‌ها را دست کم نگیرید و قبل از خرید به نکاتی که در این رابطه گفته شد، توجه کنید.

 

, , , , , , , , ,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.