1 - راهنمای خرید فرش, 4 - نقشه و طرح فرش

بهترین طرح های فرش ۷۰۰شانه

الیاف فرش

بهترین طرح های فرش ۷۰۰شانه

بهترین طرح های فرش ۷۰۰شانه ،همانطور که بیان کردیم فرش‌های ۷۰۰ شانه واقعی دارای تراکم عرضی ۷۰۰ و تراکم طولی ۲۵۵۰ می باشند و رایج ترین دستگاه های که برای بافت آن ها مورد استفاده قرار می گیرد hcpx2  نام دارد. . این فرش دارای طرح ها و نقشه های متنوعی است . فرش‌های ۷۰۰ شانه واقعی در مقایسه با سایر فرش ها داری ضخامت بیشتری می باشد . و همین ویژگی باعث شده است که مورد پسند افرادی قرار گیر که از فرش بیشتر از مبلمان استفاده می کنند . قیمت فرش‌های ۷۰۰ شانه واقعی نسبت به فرش‌های با تعداد شانه و تراکم بالا بسیار مناسب تر است و افرادی که دارای بودجه زیادی برای خرید فرش نمی باشند می توانند به راحتی فرش‌های ۷۰۰ شانه را خریداری نمایند . در فرش‌های ۷۰۰ شانه واقعی نمی توان از طرح و نقش فرش‌های ۱۰۰۰ شانه و یا ۱۲۰۰ شانه استفاده کرد . دوام فرش‌های ۷۰۰ شانه واقعی ، لطافت و دوام در فرش ها به جنس نخ و یا الیاف استفاده شده در آن فرش بستگی دارد و همچنین هر چه تعداد شانه و تراکم در یک فرش کمتر باشد ضخامت فرش بیشتر خواهد بود و در نتیجه دوام آن نیز افزایش می یابد . بنابراین فرش‌های ۷۰۰ شانه دارای دوام و نرمی بالا می باشند .

 

 

انواع مدل های فرش ماشینی ۷۰۰ شانه

بهترین طرح های فرش ۷۰۰شانه ،فرش‌های ۷۰۰ شانه ماشینی از لحاظ بافت چند نوع هستند. گونه اول فرش های ماشینی ۷۰۰ شانه که با دستگاه‌های فابریک HCP  واندویل بافت می‌شوند که بهترین نوع می‌باشد، گونه دوم هستند که توسط دستگاه‌های ۷۰۰ شانه تبدیلی بافت می‌شود که به‌خاطر تبدیل دستگاه‌های ۵۰۰ شانه به ۷۰۰ شانه از کیفیت بافت پایین‌تری برخوردارند، گونه‌ای دیگر از فرش‌های ۷۰۰ شانه هم هستند که دارای تراکم پایین‌تر و وزن کمتری هستند که از ۷۰۰ شانه‌های دیگر بی‌کیفیت‌تر است.

 

 

چرا فرش طرح ۷۰۰ شانه کاشان بخرم؟

در بافت و تولید فرش های طرح ۷۰۰ شانه کاشان، به طور معمول از همان طرح و نقشه های فرش ۷۰۰ شانه استفاده می شود. این که فرش های طرح ۷۰۰ شانه، دارای قابلیت بافت با تراکم طولی بیشتری است، تولیدکنندگان را قادر میسازد که طرح های پرطرفدار فرش ۷۰۰ شانه را با تراکم پایین تر و البته قیمت ارزانتر و به شکل طرح ۷۰۰ شانه تولید کرده و به خریداران فرش کاشان عرضه کنند. 

فرش های طرح ۷۰۰ شانه از فرش های ۷۰۰ شانه ارزان تر هستند، بنابراین اگر فرش ۷۰۰ شانه ای را پسندیده اید، ولی نمی خواهید هزینه زیادی برای خریداری فرش خود بپردازید، می توانید به سراغ فرش طرح ۷۰۰ شانه بروید.  مقرون به صرفه بودن را می توان یکی از دلایل اصلی خرید فرش طرح ۷۰۰ شانه دانست.

 

فرش کاشان

نکات قابل توجه هنگام خرید فرش ۷۰۰ شانه

یک – پشت تمامی سه دسته ای که از ویژگی های انواع فرش ۷۰۰ شانه گفتیم ، معمولا برچسب زده می شود.
( ممکن است توسط افراد سودجو برچسب آن از بین برود و یا تغییر کند ) و از لحاظ ظاهری برای افراد غیر کارشناس یا غیر مجرب قابل تشخیص نباشد .

دو – در هر ۳ دسته فرش ۷۰۰ شانه ; یعنی فرش واقعی ، فرش تبدیلی ، طرح ۷۰۰ شانه محصولات تولید دارای درجه کیفی ۱ و ۲ هستند .
که در سایت فرش تندیس خاطره کاشان ما ضمانت اصالت و درجه یک بودن فرش ۷۰۰ شانه را در طرح هایی مختلف تضمین می کنیم .
شما می توانید برای خرید فرش ماشینی ارزان در سایت فرش تندیس خاطره به صورت اینترنتی اقدام کنید و فرش خود را درب منزل تحویل بگیرید .

سه – فرش ۷۰۰ شانه واقعی قطعا به خاطر کیفیت بهتر و جنس به کار رفته در بافت آن
به مراتب قیمتی بیشتر از فرش ۷۰۰ شانه تبدیلی و فرش طرح ۷۰۰ شانه خواهد داشت .

چرا فرش 700شانه کاشان بخرم؟

قیمت فرش طرح ۷۰۰ شانه 

قیمت در فرش ماشینی همانطور که اشاره شده به عوامل  زیادی بستگی دارد که از جمله میتواند به نوع بافت تراکم و شانه و کیفیت الیاف مصرفی اشاره کرد و عامل اصلی تعیین کننده قیمت فرش ماشینی همان کیفیت الیاف مصرفی است .در شرکت های متفرقه فرش های ۷۰۰ شانه اصلی تولید می شود که به دلیل پایین بودن قیمت متریال مصرفی قیمت فرش ۷۰۰ شانه از طرح ۷۰۰ شانه با کیفیت عالی نیز پایین تر است . اگر به دنبال فرش با دوام وماندگاری بالا هستید و در عین حال نمی خواهید هزینه زیادی برای خرید فرش داشته باشید بهترین گزینه فرش طرح ۷۰۰ شانه اما با کیفیت الیاف عالی می باشد .

فرش ماشینی 700شانه

خرید فرش ماشینی ۷۰۰ شانه به قیمت درب کارخانه در تندیس خاطره

فرش‌های ماشینی ۷۰۰ شانه کاشان، از جدیدترین و به‌روزترین طرح‌های فرش ماشینی است که با بهترین کیفیت و با بالاترین تکنولوژی روز بافت می‌شود. به دلیل وجود بهترین کارخانه‌های تولید نخ و ریسندگی در این شهر، فرش‌های ماشینی کاشان نسبت به‌جاهای دیگر از کیفیت بالاتری برخوردار است. برای خرید فرش ماشینی ۷۰۰ شانه به قیمت درب کارخانه و با بالاترین استانداردهای روز دنیا می‌توانید از سایت تندیس خاطره بازدید کنید. فرش‌های موجود در سایت تندیس خاطره از الیاف اکریلیک هیت ست شده است که فاقد پرزدهی و حساسیت و از استحکام بالایی برخوردار است.

 

فرش کاشان

, , , , , , , , , , , , , ,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.