1 - راهنمای خرید فرش, 3 - شانه و تراکم فرش, 6 - فرش

بهترین فرش ماشینی کاشان

فرش کاشان

 بهترین فرش ماشینی کاشان

بهترین فرش ماشینی کاشان امروزه باتوجه به تولید انواع فرش های ماشینی در طرحها ورنگهای مختلف .انتخاب بهترین فرش ماشینی کاری دشوار وسخت است ما قصد داریم دراین نوشته به شما کمک کنیم تابهترین فرش ماشینی کاشان را به راختی انتخاب کنید.

 

فرش کاشان را همواره به عنوان یک فرش با بهترین کیفیت می شناسیم . از ان جایی که خرید فرش یک مقوله مهم و سخت است ، سعی داریم در این مقاله شما را به بهترین فرش ماشینی و خرید آن آشنا سازیم . پس تا آخر همراه ما باشید .

 

تاریخچه ای از بهترین فرش ماشینی کاشان 

عده ای از تجار ایرانی در همان ابتدای دهه پنجاه شمسی ، فرش های ماشینی را از بلژیک وارد ایران کرده و همزمان با آن،در ایران به تاسیس کارخانه های تولید فرش ماشینی پرداختند .

 

استفاده زیاد ایرانی ها از فرش از یک طرف و قیمت بالای فرش های دستباف از سوی دیگر،باعث شد تا فرش ماشینی مورد پسند آنها قرار گیرد که البته رونق چشمگیری هم داشت .نا گفته نماند که ناگفته پیداست ، فرش سنتی یا همان دست بافت، همچنان از ارزش معنوی و مادی بالایی برخوردار بوده و هست .فرش ماشینی همانطور که از نامش پیداست، فرشی است که بر خلاف فرش سنتی یا همان فرش دستباف ، با ماشین آلات صنعتی بافته شده و به بازار می رود.

 

فرش کاشان

معرفی انواع فرش ماشینی

فرش ماشینی از نظر تنوع دارای دسته بندی های گوناگونی است .فناوری های مختلفی توانسته اند در تولید فرش ماشینی به کمک بیایند. همچنین، در تولید فرش ماشینی از الیاف مختلفی استفاده می شود که می توان آنها را به فرش ماشینی پشم، اکریلیک، پلی استر، پلی پروپیلن،رز بلند، شنل و… تقسیم کرد. که در این مقاله ما به معرفی فرش ماشینی بافته شده با نخ آکریلیک می پردازیم . فرش کاشان ، از سری فرش های با کیفیت بالاست که در کارخانجات فرش ماشینی بافت و تولید می شود .

 

فرش ماشینی اکریلیک

از پرفروش ترین ، محبوب ترین و با کیفیت ترین نوع فرش های ماشینی باید به فرش کاشان بافته شده با نخ آکریلیک اشاره کرد . این نوع فرش از الیافی ساخته شده است که شبیه به پشم است و به همین دلیل هم غالبا میزان نرمی و لطافت آنها بسیار است. می توان  به جرئت گفت که فرش اکریلیک از دوام و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است .وبهترین فرش ماشینی کاشان است.

 

به قول آن اصطلاح معروف که همانقدر که پول بدهی آش می خوری، بنا به همین دلایل است که این نوع از فرش ماشینی نسبت به بقیه فرش ها از قیمت و ارزش بالاتری برخوردار است. نکته دیگر اینکه فرش آکریلیک، بر اثر رطوبت یا شستن یا آفتاب خوردن تغییر چندانی نمی کند و به اصطلاح آب نمی رود. ظاهر این نوع از فرش ها به هیچ وجه دچار تغییر نمی شود.. از خصوصیات بارز این فرش ها باید به عدم پرزدهی آن ها اشاره کرد .

 

نکاتی جهت نگهداری فرش

  • بهتر است فرش ماشینی خود را تا حد ممکن از رطوبت دور نگه دارید ،تا تار و پود فرش مقاومت خود را از دست ندهند .
  • شستن اصولی و صحیح این نوع فرش ها نیز یک مورد مهم دیگر است . پس بهتر است برای شستن فرش ماشینی خود از شرکت های متخصص در این امر کمک بگیرید
  • برای جلوگیری از فرسایش فرش ماشینی خود، هر شش ماه یک بار آن را سر و ته کنید.

 

مشخصات https://www.tandisyalda.com/فرش خوب به اختصار

لطیف و نرم بودن
ظرافت بالا
طول عمر زیاد
بدون پرز
نخ اکریلیک هیت ست شده
متناسب بودن تراکم و شانه آن طرح و رنگ زیبا

ضد حساسیت
قابل شست و شوی راحت
نخ تار پود از جنس پنبه اصل

خوب است بدانید که تمامی این موارد را می توانید در فرش کاشان بافته شده با نخ ۱۰۰% اکریلیک یافت کنید .

 

 

 

با ما در ارتباط باشید:

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.