1 - راهنمای خرید فرش

تلفن کارخانه فرش کاشان

فرش ماشینی

تلفن کارخانه فرش کاشان 

تلفن کارخانه فرش کاشان ،شهرستان کاشان از گذشته تا به امروز به عنوان قطب هنر ایران بوده است . خصوصا در زمینه تولید فرش ماشینی با طرح های متفاوت و بی نظیر که در دنیا همتایی ندارد  امروزه نیز با توسعه صنعت و آمدن دستگاه های بافندگی فرش و در نتیجه تولید فرش باعث شده تا فرش ماشینی همچون فرش دستباف توجه خریداران زیادی را به خود جلب کند .

 

با افزایش تقاضا کم کم تعداد کارخانجات فرش کاشان افزایش یافت و شهرک های صنعتی بسیاری در شهرستان کاشان تاسیس شد . از جمله شهرک های صنعتی که کارخانه های بافندگی فرش در آن فعالیت دارد عبارتند از :

شهرک صنعتی راوند ، شهرک صنعتی سلیمان صباحی واقع در آران و بیدگل کاشان، شهرک جعفرآباد کاشان ، شهرک صنعتی نوش آباد ، شهرک صنعتی امیرکبیر

در شهرهای دیگر ایران نیز صنعت فرش بافی و تولید فرش نیز وجود دارد اما کاشان بیش از ۷۰ درصد تولیدات را تامین می کند و به کشورهای دیگر صادر می کند برای همین کاشان قطب تولید فرش نام گرفته است .

بهترین کارخانه فرش کاشان

همانطور که گفتیم کارخانجات بسیاری در شهرستان کاشان وجود دارند که مشغول به فعالیت و تولید فرش ماشینی هستند .

اما بهترین فرش ماشینی کاشان یرای کدام کارخانه است ؟ فرش ماشینی کدام برند بخریم ؟ نمیتوان پاسخ دقیق برای این سوال یافت زیرا مواردی برای بررسی فرش وجود دارد که باعث می شود فرشی به عنوان بهترین فرش انتخاب شود.

 

عواملی همچون شانه و تراکم ، الیاف به کار رفته در فرش ، برند تولید کننده فرش ماشینی ، ضمانت نامه و گارانتی ، استفاده از دستگاه های بافندگی جدید و به روز و ..

 

امروزه با توجه به افزایش کارخانجات تولید فرش ماشینی ، همگی در تلاش هستند تا بهترین تولید و بیشترین فروش را داشته باشند. اما در این میان یکی از کارخانه های معتبر و قدیمی که سالیان سال است در زمینه تولید فرش ماشینی فعالیت می کنند.

 

فرش های این شرکت همگی از نظر کیفیت و درجه بندی، بهترین بوده و همواره سعی می کند با ارائه بهترین فرش ماشینی نام خود را به عنوان برندی معتبر جاودانه کند .

 

شماره تلفن کارخانه فرش کاشان

قیمت فرش ماشینی کاشان

قیمت فرش های ایران کارپت از پایین ترین رنج قیمت در مقایسه با دیگر فروشگاه های فرش می باشد و به قیمت کارخانه می باشد.

شما می توانید هر فرشی را با توجه به بودجه خود انتخاب کرده ،‌مشخصات آن را با دقت مطالعه کرده و برای خرید آن را سفارش دهید.

برای خرید از ایران کارپت شما می توانید در هر ساعت سفارش خود را شروع کرده و در کمتر از یک ۲ هفته به صورت رایگان فرش برای شما ارسال خواهد شد .

 

تلفن کارخانه فرش کاشان

در دنیای تجارت الکترونیک روش های ارتباط با مشتری بسیار مهم است . برای همین شرکت ها از انواع روش ها برای ارتباط با مشتریان خود استفاده می کنند . راه های ارتباطی همچون ایمیل ، نامه ، تماس ، پیامک ، چت و .. . از این بین مهم ترین راه ارتباطی تماس تلفنی بوده است .

از همین رو شرکت فرش تندیس خاطره کاشان نیز از این طریق ارتباطی با مشتریان خود برقرار کرده و به صورت ۲۴ ساعته شبانه روزی هفت روز هفته پاسخگوی سوالات مشتریان خود می باشد.

 

فرش کاشان

,,,,,,,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.