1 - راهنمای خرید فرش, 4 - نقشه و طرح فرش, 5 - دکوراسیون فرش, مقالات

تنوع رنگ فرش ۱۲۰۰شانه

فرش تندیس خاطره کویرکاشان

 تنوع رنگ فرش ۱۲۰۰شانه

تنوع رنگ فرش ۱۲۰۰شانه ،فرش ۱۲۰۰ شانه ، جز فرش های جدید موجود در بازار است و تقاضا برای خرید آن بسیار زیاد است . ظرافت و لطافت فرش ۱۲۰۰ شانه ، جز خصوصیات منحصر به خودش است . در بافت قالی ۱۲۰۰ شانه ، از الیاف خیلی ریز و ظریف استفاده می کنند و فشردگی بین ریشه ها خیلی زیاد است و قالی مستحکم تر و مقاوم تر است .

 

این فرش بسیار لوکس است و بدون پرزدهی است . فرش تندیس خاطره ، فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه کاشان را ، با ابعاد ۶ متری ، ۹ متری ، ۱۲ متری عرضه می کند . ضخامت فرش ۱۲۰۰ شانه ، از فرش هایی که شانه و تراکم شان پایین تر است ، کمتر است .

 

پس می توان گفت که هرچه شانه و تراکم بالاتر رود ضخامت قالی کمتر می شود و زیبایی و ظرافت آن بیشتر می شود و این هم به خاطر الیاف خیلی ریز است که در بافت قالی استفاده می کنند و به خاطر ریز نقشی و لطافت ، با آن فرش دستبافگونه می گویند .

 

به افرادی که به فرش دستبافت علاقه بسیار دارند ، و از طرفی به خاطر هزینه بالای فرش دستبافت ، قدرت خرید آن را ندارند ، به این افراد توصیه می شود که فرش ۱۲۰۰ شانه کاشان را بخرند .

 

در سایت فرش تندیس خاطره ، انواع فرش ۱۲۰۰ شانه ، به نمایش گذاشته شده است . شما عزیزان می توانید بعداز اینکه ، همه محصولات را دیدید ، خرید اینترنتی فرش ، انجام دهید . خرید اینترنتی فرش ، صرفه جویی در وقت و هزینه است .

 

تنوع رنگ فرش 1200شانه

تنوع رنگی فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه

تا به الان دستگاه تولید محصولات فرش ۱۲۰۰ شانه ماشینی ، جدید ترین دستگاه بافت قالی در ایران است تولیدات این دستگاه بهترین کیفیت را در برابر دستگاه های دیگر دارند .

طرح و نقشه ی بسیار متنوع این فرش ها خریداران را متحیر میکند فرش های ۱۲۰۰ شانه از تراکم بسیار بالایی برخوردارند که تا ۳۶۰۰ نیز می رود تنوع رنگ در قالی ها به گونه ای است که انگار هنرمندی بسیار ماهر تابلوی به این زیبایی خلق کرده اند .

همچنین رنگ های بسیار زنده و درخشان فرش ها ی ۱۲۰۰ شانه به خانه ی شما طراوت می بخشد این فرش ها در اندازه های قالی ۱۲ متری ، قالی ۹ متری و قالی ۶ متری تولید می شوند .

رنگ بندی این قالی ها نیز مانند فرش هزار شانه است قالی ۸ ، ۱۰ و ۱۲ رنگ به دلیل بالا بودن تراکم فرش در قالی ۱۲۰۰ شانه و همینطور بالا تر بودن شانه ی قالی در این دستگاه قیمت آن نیز به مراتب از قالی ۱۰۰۰ شانه بالا تر است و همین طور تنوع نقشه ی قالی ۱۲۰۰ شانه بسیار بیشتر از فرش های دیگر است پس رنگ ها نیز بیشتر نمایش داده می شوند.

اگر به دنبال یک کفپوش می گردید تا روی آن استراحت کنید بهتر است از فرش ماشینی ۱۰۰۰ شانه استفاده کنید چرا که عمق بیشتری نسبت به قالی ۱۲۰۰ شانه دارد . اما چنانچه به دنبال زیبایی و تزیین دکوراسیون خانه ی خود هستید از قالی ۱۲۰۰ شانه استفاده کنید چون هم تنوع نقشه ی بیشتری دارد و هم رنگ بندی بسیار زیبا و دلنشینی برای خانه ی شما به ارمغان می آورد.

فرش ۱۲۰۰ شانه یا فرش ۷۰۰ شانه ؟

فرش ۱۲۰۰ شانه و فرش ۷۰۰ شانه نیز از لحاظ عمر مثل هم هستند و همینطور که گفتیم فرش ۱۲۰۰ شانه نسبت به فرش ۷۰۰ شانه خیلی ظریف تر و نازک تر هست.

ولی یک نکته مهم اینجا هست : فرش ۷۰۰ شانه ضخامت خیلی بیشتری نسبت به فرش ۱۲۰۰ شانه دارد و برای افرادی که دوست دارند روی فرش دراز بکشند یا استراحت کنند ، به نسبت مناسب تر هستند.

 

 

فرش 120شانه چه رنگی بخرم؟

 

قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه

با بازار پر نوسان ایران ، دادن قیمت فرش کاره بسیار بیهوده ای هست ،چون من امروز یک قیمت اعلام میکنم و فردا قیمت عوض شده!! پس اعلام قیمت در این مقاله فقط باعث سر در گمی مشتری میشود.

 

برای پیدا کردن قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه ، بهترین کاری که پیشنهاد میکنم سر زدن به یک فروشگاه تخصصی فرش ماشینی مثل تندیس خاطره هست. با توجه به اینکه خیلی از فروشگاه های اینترنتی ، قیمت های به روزی ندارند، مشاهده قیمت از سایر فروشگاه های اینترنتی هم فقط باعث سر در گمی میشود.

 

 

فرش کاشان

, , , , , , , , , , , , , ,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.