1 - راهنمای خرید فرش

جدیدترین طرح های فرش کاشان

 جدیدترین طرح های فرش کاشان

جدیدترین فرش سال 1400

 

جدیدترین طرحهای فرش کاشان ،اخیرا با گسترش صنعت فرش بافی و مدرنیته شدن سبک دکوراسیون های داخلی، شاهد ورود جدیدترین طرح های فرش ماشینی کاشان به بازار هستیم که این روند همواره ادامه دارد. به منظور معرفی جدیدترین طرح های فرش کاشان ما در این باب مقاله ای را ارائه نموده ایم که در آن می توانید انواع عکس جدیدترین فرش سال ۱۴۰۰ در سبک های مختلف مدرن و کلاسیک را ببینید تا طبق سلیقه و نوع دکوراسیون منزل خود بتوانید طرح مورد نظر را انتخاب و خریداری نمایید.

 

معرفی جدیدترین طرح های فرش کاشان

در میان انبوه جدیدترین طرح و رنگ فرش ماشینی که امروزه در دنیا وجود دارد، انتخاب برای برخی از مشتریان واقعا مشکل است، به همین دلیل از بین جدیدترین طرح های فرش ایرانی با توجه به پیشنهاد فروشندگان و توصیه طراحان داخلی می توانید انتخابی مناسب و مطابق با چیدمان خود در نظر بگیرید. در ادامه می توانید چند نمونه از جدیدترین مدل های فرش ماشینی پیشنهادی کارشناسان فروش ما طبق آخرین لیست فروش و مورد پسند اکثر خریداران در سال را مشاهده نمایید. جدیدترین طرح فرش ماشینی را می توان در دسته بندی های مختلفی از جمله موارد زیر قرار داد که به شرح هر یک به صورت جداگانه پرداخته خواهد شد.

 

جدیدترین طرح فرش ۷۰۰ شانه

اصولا تراکم های پایین به علت ارزان قیمت بودن و داشتن پاخوری نرم و راحت در میان تراکم های مختلف فرش، بسیار مورد استقبال و پر فروش می باشد. از انواع مدل های جدیدترین طرح فرش ۷۰۰ شانه می توان به طرح فرش افشان  اشاره داشت که از جمله فرش های ماشینی جدید می باشد.

 

جدیدترین طرح فرش ۱۲۰۰ شانه

از ریز بافت ترین و ظریف ترین فرش های ماشینی که به عنوان فرش دستبافگونه شناخته می شود، می توان به فرش ۱۲۰۰ شانه برجسته طرح رومینا اشاره داشت که بسیار زیبا و به جهت برخورداری از شکل و ظاهری مدرن و کهنه نما متناسب برای انواع دکوراسیون های مدرن امروزی می باشد.

 

جدیدترین طرح فرش ۱۵۰۰ شانه

در بین جدیدترین فرش سال جدید از بالاترین شانه تراکم فرش می توان به معرفی جدیدترین فرش ۱۵۰۰ شانه برجسته کاشان پرداخت که از زمینه ای خشتی مانند همراه با ترنج بسیار زیبا متناسب برای انواع دکوراسیون های اصیل ایرانی برخوردار می باشد.

 جدیدترین طرح فرش اتاق خواب

این قسمت از خانه به عنوان مکان استراحت که در آن افراد می خواهند راحت و آسوده باشند، بهتر است از فرش نرم و راحت استفاده نمایند که از لحاظ طرح و رنگ نیز با سرویس خواب هارمونی داشته باشد. انواع جدیدترین فرش سال ماشینی پرز بلند و یا شگی، انواع جدیدترین فرش سال کاشان از سری محصولات فرش چاپی کلاریس،  گلیم، گبه و جدیدترین طرح فرش سال یعنی وینتیج کهنه نما را می توانید مطابق با نوع دکوراسیون و سلیقه خود برای انواع دکوراسیون های اتاق خواب انتخاب و خریداری نمایید.

  جدیدترین طرح فرش آشپزخانه

اخیرا به دلیل تنوع یافتن چیدمان سبک دکوراسیون ها، طراحان داخلی متناسب با کاربرد هر قسمت از خانه، فرش دارای هارمونی به لحاظ طرح و رنگ با آن مکان را پیشنهاد می دهند. خوشبختانه با پیشرفت صنعت چاپ و ورود آن به صنعت فرش بافی طرح های زیادی از طرح فرش آشپزخانه تولید و ارائه شده است. از جمله می توان به معرفی مدل های مختلف جدیدترین طرح گلیم فرش آشپزخانه پرداخت که شامل زیباترین و جدیدترین محصولات می باشد.

 

  جدیدترین طرح فرش اتاق کودک

امروزه خانواده ها برای فرزندان خود نیز اتاق جداگانه ای در نظر می گیرند که با توجه به جنسیت و سن او از جدیدترین فرش ماشینی طرح جدید کودک در چیدمان دکوراسیون آن بهره مند می گردند. انواع طرح های عروسکی ترک و فانتزی کودکانه را می توانید در وب سایت فروشگاهی فرش  تندیس خاطره کاشان مشاهده نمایید.

 

 

در بین محصولات کلاسیک از جدیدترین فرش سال ۱۴۰۰ نیز می توان به معرفی انواع طرح های زیر پرداخت که در صورت مورد پسند واقع شدن جدیدترین طرح فرش کاشان تنها با یک کلیک می توانید به خریداری آن با مناسب ترین قیمت و در رنگ بندی دلخواه و دارای هارمونی با فضای مورد نظر بپردازید. از بین طرح های ارائه شده از جدیدترین پرفروش ترین طرح فرش ماشینی می توانید به سلیقه خود جدیدترین طرح فرش عروس را نیز انتخاب نمایید.

 

خرید جدیدترین فرش سال ۱۴۰۰

فروشگاه فرش تندیس خاطره کاشان ارائه دهنده جدیدترین طرح فرش شهر فرش کاشان در مدل ها و سبک های مختلف مدرن و کلاسیک مانند جدیدترین فرش های طرح افشان و جدیدترین طرح فرش بدون ترنج می باشد که متقاضیان می توانند با مشاهده قیمت جدیدترین فرش سال مطابق با قیمت مصوب کارخانه به علت عرضه مستقیم محصولات این شرکت، جدیدترین طرح فرش ایرانی، ترک، مراکشی و بلژیکی را با کیفیتی بهتر به جهت تجربه بالای تولید کنندگان فرش کاشان بر اثر سابقه طولانی این شهر فرش، تهیه و خریداری نمایند. قیمت جدیدترین طرح فرش ارائه شده توسط این شرکت معتبر فرش به علت نبود واسطه ها و هزینه های نمایشگاهی بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد که خریداران می توانند در کنار گارانتی معتبر و کتبی کالا از آن بهره مند گردند.

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.