1 - راهنمای خرید فرش, مقالات

جدیدترین فرش آشپزخانه

جدیدترین فرش فانتزی

جدیدترین فرش آشپزخانه

جدیدترین فرش آشپزخانه، که انتخاب درست آن نکته مهم است و در صورت انتخاب گزینه مناسب می توان از داشتن محیط گرم و صمیمی و البته خانوادگی در کنار آن لذت برد. این موضوع به چند دلیل حائز اهمیت است و بنابراین باید به آن توجه کرد. نکته اول اینکه فرش آشپزخانه مرتبا کثیف می شود و نیاز به شستشوی فرش و گاهی تعویض دارد.

این شستشوهای مکرر نیازمند محصولی است که الیاف با کیفیتی دارند تا از پوسیدگی آن جلوگیری شود و مانع از رفتن رنگ فرش شود.

اما این موضوع فقط به نگهداری از فرش محدود نمی شود و نیازمند دانش بیشتری است. در ادامه مطلب شما را با گزینه های مختلف آشنا می کنیم تا بتوانید از میان آن ها محصولات مناسب با آشپزخانه ی خود را انتخاب کنید، لطفا با ما همراه باشید.

 

فرش آشپزخانه فانتزی

جدیدترین فرش آشپزخانه، می توان از مدل گلیم فرش آشپزخانه و فرش فانتزی آشپزخانه ، فرش گرد برای آشپزخانه و مدل فرش آشپزخانه عروس اشاره نمود که اینها به لحاظ طرح با یکدیگر فرق می کند .

زیرا همان طور که می دانید برای انتخاب فرش آشپزخانه عروس افراد بیش تر به سراغ طرح های جدید با رنگ های روشن می روند ، اما طرح فرش فانتزی آشپزخانه ، متشکل از چند ضلعی های نامتقارن و رنگ بندی گوناگون می باشد که افراد طبق رنگ بندی های مختلفی که در سایر وسایل آشپزخانه خود به کار برده اند ، می توانند انتخاب های متفاوتی از رنگ و مدل فرش آشپزخانه شیک خود را داشته باشند .

 

جدیدترین فرش آشپزخانه شیک

جنس فرشی مناسب آشپزخانه

 در آشپزخانه در کنار رطوبت زیاد، مواد غذایی نیز مکررا مورد استفاده قرار می گیرند. در هنگام آشپزی ممکن است انواع این مواد غذایی روی فرش ریخته و موجب کثیف شدن آن شود.

از این رو گلیم و موکت در آشپزخانه استفاده زیادی دارد. این محصولات نیز با نخ های پلی استر بافته می شوند و قیمت بسیار ارزان تری نسبت به سایر فرش ها دارند. قیمت ارزان تر فرش آشپزخانه نکته ای قابل توجه است. زیرا ممکن است پس از مدتی تصمیم بگیرید فرش دیگری برای آشپزخانه خرید کنید.

فرش آشپزخانه جهیزیه عروس

جدیدترین فرش آشپزخانه،فرش جهیزیه آشپزخانه عروس می تواند در رنگ های شاد انتخاب شود و می توانید برای فرش آشپزخانه تازه عروس ها از فرش هایی که در طرح های پارکت تولید شده‌اند هم استفاده کنید که معمولاً در آنها از رنگ های گرم استفاده شده است.

 

مدل فرش های فانتزی و مدرن

با توجه به نیاز بازار و تنوع سلیقه ها، طراحان و تولیدکنندگان فرش، مدل فرش های مختلفی را در بازار عرضه می کنند که شما می توانید برای جهیزیه عروس از مدل فرش جهیزیه جدید عروس استفاده کنید و در بعضی از مدل های تازه، علاوه بر طرح های جذابی که مشاهده می کنید، از طرح های سه بعدی و عمق دار نیز استفاده شده که می تواند جلوه بسیار چشم‌نوازی را در فضای آشپزخانه شما ایجاد کند.

جذاب ترین فرش آشپزخانه

رنگ و طرح

جدیدترین فرش آشپزخانه،طرح و مدل های فرش آشپزخانه نیز تنوع بسیار زیادی دارد. این نوع از فرش ها در طرح و مدل های مختلفی از جمله فانتزی و مدرن، سنتی، سه بعدی، ترکیه ای و غیره هستند .

این مطلب می تواند نکته قابل توجهی برای زوج های جوان باشد که به دنبال خرید فرش آشپزخانه جهیزیه عروس هستند. انتخاب یک فرش زیبا می تواند یک محیط زیبا را ایجاد کند و فضا را برای صرف یک وعده غذای دلچسب و عاشقانه مهیا کند.

 

سخن پایانی

در صورت تمایل برای خرید فرش آشپزخانه، حتما مدل های متنوع فرش آنلاین که از کلیه برندهای داخلی جمع آوری و در این مجموعه آمده است را در سایت ببنید.همچنین می توانید با مراجعه به سایت تندیس خاطره کاشان قسمت محصولات از جدیدترین محصولات شرکت تندیس خاطره کاشان دیدن نمایید و جهت ثبت سفارش و خرید و مشاوره رایگان با کارشناسان ما با شماره زیر تماس بگیرید.

 

 

, , , , , , , , , , , , , , , ,

 

با ما در ارتباط باشید:

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.