1 - راهنمای خرید فرش

جدیدترین فرش جهیزیه

فرش کاشان

جدیدترین فرش جهیزیه

جدیدترین فرش جهیزیه ،خرید فرش برای جیهزیه نوعروس از نظر طرح و رنگ کمی متفاوت تر می باشد . از آنجایی که نقش فرش در دکوراسیون عروس عامل مهمی است از این رو نو عروسان در انتخاب طرح و رنگ متناسب با دیگر وسایل منزلشان وسواس به خرج می دهند و سعی می کنند زیباترین مدل فرش جهیزیه عروس را انتخاب کنند و به آیتم زیبایی طرح و نگاره به عنوان مهمترین آیتم نگاه کنند . به همین دلیل است که برای یافتن جدیدترین و شیک ترین مدل های فرش عروس ، به سراغ فروشگاه های آنلاین و وب سایت های فرش می روند و جدیدترین و به روزترین مدل های فرش نوعروس را در دنیای اینترنت می بینند و سپس به صورت آنلاین سفارش می دهند و یا برای خرید حضوری آن طرح اقدام می کنند .

 

جدیدترین فرش عروس با قیمت در وب سایت فرش تندیس خاطره کاشان موجود است . وب سایت فرش تندیس خاطره کاشان که زیر نظر گروه تجاری فرش کاشان می باشد دنیایی از طرح و نگاره های جدید را در خود جای داده است . طرح های فرش های سنتی و کلاسیک ، طرح های مدرن و فانتزی و یا طرح هایی که تلفیقی از مدرن و کلاسیک است . نوعروسان می توانند متناسب با فضای منزل خود ، این طرح ها را انتخاب کنند .

 

کدام فرش برای جهیزیه عروس مناسب است ؟

این سوالی است که اغلب نوعروسان قبل از خرید فرش می پرسند و ماه ها به جستجو و تحقیق می پردازند .
اگر نوعروسان قبل از خرید وسایل به برخی از آلمان ها توجه کنند ، در دکوراسیون خود ترکیب زیبایی را به وجود می آورند . منزل نوعروس تشکیل شده است از پذیرایی ، اتاق خواب ، راهروها و آشپزخانه که هر کدام فرش مخصوص به خودش می خواهد .

 

نکات مهم برای خرید فرش ماشینی

 

فرش پذیرایی جهیزیه عروس

قبل از خرید وسایل منزل ، نوعروسان باید بدانند که پهن کردن یک فرش مدرن در کنار مبلمان استیل زیبایی ندارد و بهتر است فرش های ترک مدرن و یا فانتزی در کنار مبلمان راحتی و کاناپه پهن شود . اصولا در پذیرایی های بزرگ قسمتی از سالن را با فرش فانتزی و مدرن مفروش می کنند و کاناپه و مبلمان راحتی را به دور آن می چینند و تلویزیون را روبه روی مبلمان قرار می دهند و بدین صورت قسمتی از سالن به عنوان نشیمن ، مفروش می کنند .

 

فرش های سنتی با طرح و نگاره های ایرانی نیز در کنار مبلمان راحتی  و فانتزی جلوه ای ندارد و بهتر است طرح های سنتی فرش با مبلمان استیل ست شود .

 

به سایز فرش جهیزیه عروس و تطابق آن با فضای منزل دقت کنید . عدم تطابق سایز قالی با ابعاد اتاق جلوه ناموزونی به وجود می آورد . برای مثال پهن کردن قالی ۴ متری یا ۶ متری در یک اتاق ۴۰ متری زیبا نیست و یا اینکه پذیرایی ۱۲ متری را با فرش ۱۲ متری پهن کنیم و بین دیوار تا لبه قالی را باز نگذاریم . با این کار فضای منزلمان را کوچک تر جلوه داده ایم .

 

اکثر نوعروسان به دنیال خرید فرش های روشن هستند شاید دلیل این امر این باشد که اکثر خانه های جدید متراژ کمی دارند و کم نور می باشند . فرش های روشن می توانند این فضاهای کوچک را بزرگتر جلوه دهند . اگر فرش روشن را برای دکوراسیون مدرن می خواهید از فرش های لایت ترک استفاده کنید که مناسب دکوراسیون های مدرنیته می باشد . از میان فرش های مدرن مناسب برای جهیزیه عروس ، فرش های ترک و طرح لایت زیباترین نوع می باشد که جدیدترین مدل های آن توسط گروه تجاری فرش کاشان ارائه می شود . زیبایی دکوارسیون مدرنیته عروس با فرش های ترکیه ای جهیزیه عروس ، زیباتر می شود .

 

فرش کاشان

 

برخی از نوعروسان فرش های طرح ایرانی را می پسندند . به این نوعروسان توصیه می شود که فرش های دستبافتگونه ایرانی که دارای شانه و تراکم بالایی است خریداری کنند . فرش های ۱۵۰۰ شانه دستبافتگونه ، فرش های ۱۲۰۰ شانه و فرش های ۱۰۰۰ شانه به دلیل شانه و تراکم بالایی که دارند بسیار ظریف و زیبا هستند و به دلیل تراکم بالا ، منسجم و توپر هستند . فرش های دستبافتگونه برای جهیزیه عروس ، بی نظیر است . محصولاتی که به دلیل ظرافت بالا همسان با قالی های دستباف است .

 

این محصولات در طرح های متنوع تولید می شود و نوعروسان متناسب با دکوارسیون خود می توانند به انتخاب آن بپردازند . فرش طرح افشان کرم ۱۵۰۰ شانه ، ۱۲۰۰ یا ۱۰۰۰ شانه برای پذیرایی های کوچک و کم نور مناسب است . جدیدترین فرش های ماشینی عروس ، گل برجسته است که در شانه و تراکم های مختلف ارائه می شود . این فرش های ماشینی به دلیل برجسته بودن زیبایی بسیاری به فضا می دهد .

 

فرش های آکریلیک را برای جهیزیه خریداری کنید . عمر محصولات پلی استر و پلی پروپلین کم است و همچنین پرزدهی بالایی دارد و ظاهری درخشان و براق ندارد . آکریلیک ، دوام و مقاومت بالایی دارد و بدون پرز می باشد و همچنین ظاهری درخشان و براق دارد و نوعی برجستگی در فضا به وجود می آورد .

 

فرش کاشان

فرش فانتزی اتاق خواب عروس

برای اتاق خواب نباید از طرح های سنتی با شانه و تراکم بالا استفاده کرد . از دلایلی که از فرش های  مدرن و فانتزی برای اتاق خواب عروس استفاده می کنند موارد زیر است :

 

۱-    طرح های فرش های فانتزی و مدرن اتاق خواب معمولا ساده و تک رنگ است و این محصولات فانتزی با طرح های شلوغ بافته نمی شوند . وسایل اتاق خواب زیاد است از قبیل تخت خواب ، میز آرایش و … اگر از طرح های سنتی و شلوغ استفاده شود نوعی ناهمانگی در فضا به وجود می اورد . بهتر است از فرش های فانتزی ساده و مدرن تگ رنگ استفاده شود تا نوعی هماهنگی بین وسایل اتاق خواب و فرش اتاق خواب جهیزیه عروس به وجود بیاید .

 

۲-    بیشتر فضای اتاق خواب را تخت خواب و دیگر وسایل اشغال کرده است . پهن کردن یک قالیچه کوچک  فانتزی در فضای باقی مانده کفایت می کند . بهتر است زیر تخت خواب و دیگر وسایل اتاق خواب فرش پهن نشود تا تمیز کردن آن راحت تر باشد . فرش های فانتزی در اندازه های کوچک تولید می شوند که پیدا کردن قالیچه های کوچک از بین طرح های فانتزی راحت تر است .

 

۳-    قیمت ارزان ، سبک وزن و نرمی و لطافت آن از دیگر عوامل خرید فرش فانتزی برای اتاق خواب عروس می باشد .

 

فرش کاشان

 

فرش برای آشپزخانه عروس

آشپزخانه جایی است که در معرض آلودگی و کثیفی است پس بهتر است از فرش هایی استفاده شود که سبک باشد و  آلودگی کمتری به خود بگیرد . گبه ها ، گلیم فرش ها ، فرش های ترک و همچنین فرش های آبرنگی بهترین نوع برای آشپزخانه هستند که باید با توجه به فضای آشپزخانه نو عروس به انتخاب آن بپردازید .

 

بهتر است اندازه فرش اشپزخانه عروس از کل آشپزخانه کوچک تر باشد .

 

مقالات بیشتر :

فرش طوسی بخریم یا دودی ؟

نقشه های جدید فرش کاشان

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.