4 - نقشه و طرح فرش

جدیدترین فرش طلاکوب

فرش ماشینی 12متری یا 9متری؟

جدیدترین فرش طلاکوب

جدیدترین فرش طلاکوب ،یکی از تولیدات جدید صنعت فرش ماشینی کاشان فرش طلاکوب یا فرش طرح طلاکوب است، در ادامه با ما همراه باشید تا علت نام گذاری بعضی از فرش ها را با این نام آشنا شوید.

این محصول به دلیل نوع طراحی و رنگ آن برای دکوراسیون های مدرن و امروزی قابل استفاده است. به دلیل داشتن ظاهر شیک و امروزی آن در انواع گوناگون دکوراسیون همچون مدرن و کلاسیک استفاده می شود.

 

جدیدترین فرش طلاکوب سال

فرش طلاکوب چیست ؟

فرش طرح طلاکوب پالت رنگی فرش جدید سال است که که این روز ها بسیار پر طرفدار شده است.فرش طلاکوب با رنگ های مختلف تولید می شود و پرفروش ترین فرش در میان آنها رنگ کرم طلاکوب است .

 

فرش طرح طلاکوب به دلیل استفاده از نخ طلایی در بافت فرش نقشه سلطنتی و زیبایی شده است که همانطور که از اسم آن مشخص هست طرح آن مثل طرح های کنده کاری طلاکوب شده زیبا و نمایان هست فرش طلاکوب یکی از انواع تولیدات فرش تندیس خاطره کاشان که با ترکیب رنگ خاصی تولید می شود در این نوع رنگ بندی رنگ طلای بیشتر استفاده شده و رنگ طلای در متن قالی بسیار نمایان است.

 

 

 

جذابیت طرح و نقش فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه طرح طلاکوب

اگر از طرح های شلوغ و نقشه های دارای اجزای بزرگ خسته شده اید، فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه طرح اسلیمی می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. سبک افشان همراه با گل های طلایی آن نمایی خاص به منزل شما خواهد بخشید.

 

همچنین طرح خلوت آن و پخش شدن گل های ریز در قسمت های داخلی فرش باعث شده تا هماهنگی زیادی بین قسمت های مختلف آن ایجاد شود. شاخ و برگ افشان گونه ان که در میان زمینه ی چرکتاب قرار می گیرد، نقش جذابی را می سازند. در فرش طلاکوب نورا ، شاهد وجود بخشی در وسط هستیم که اطراف آن با چرخش گل ها نمای متفاوتی را بوجود آورده است.

 

طرح فرش

طرح و رنگ فرش از عوامل بزرگ نمایی یا کوچک نمایی خانه هستند .به طور معمول برای چیدمان خانه در ابتدا رنگ و طرح مبل ، پرده ، دیوار پوش و کف پوش ها انتخاب  سپس نسبت به تناژ رنگ ، رنگ فرش انتخاب می شود اما گاهی می توان تمام چیدمان منزل خود را بر پایه رنگ آمیزی فرش خود انتخاب کنید که البته این کار کمی دشوار است.

انتخاب فرش با طرح و رنگ مناسب باعث زیبایی و موجب برقراری آرامش در فضای منزل می شود.در سبک مدرن با چیدمان ساده بهتر است از فرش با طراحی ساده و امروزی و در سبک دکوراسیون کلاسیک بهتر است از فرش با نقش و نماد اصیل ایرانی استفاده شود.

 

جدیدترین فرش طلاکوب

کارخانه فرش کاشان

مجموعه فرش تندیس خاطره کاشان تمام سعی خود را به کار گرفته است تا محصولاتی با کیفیت درجه یک تولید و عرضه کند که مورد استقبال مردم قرار گیرد . از دیگر خصوصیات بارز فرش ماشینی کاشان می توان به تنوع بالا در رنگبندی و نقوش فرش اشاره کرد .

 

در تولیدی فرش ئتندیس خاطره کاشان انواع فرش ها با در نظر گرفتن سلایق گوناگون به صورت طرح سنتی ، کلاسیک و فانتزی بافت و تولید می شود.

یکی از پر فروش ترین محصولات در فرش می توان به شاخه ۷۰۰ شانه اشاره کرد فرش های ۷۰۰ شانه به دلیل کیفیت مناسب و ارزان تر بودن و تنوع در طرح و رنگ مورد استقبال نسبت به سایر فرش ها قرار گرفته است .

 

امروزه با پیشرفت صنعت و تکنولژی در بافت فرش ماشینی انواع فرش ها ۵۰۰ شانه ، ۷۰۰ شانه ، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه بافت و تولید می شوند . فرش های ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه نسبت به فرش های ۵۰۰ شانه و ۷۰۰ شانه ظرافت و زیبایی بیشتری دارند.

 

سخن پایانی

کارخانه فرش تندیس خاطره کاشان برای آسان تر شدن خرید مشتریان با ارائه  نمونه طرح فرش ها خرید بی واسطه را به تمام مردم کشور پیشنهاد می کند. قیمت فرش ها به قیمت مصوبه تولیدی است و ارسال به عهده کارخانه و رایگان می باشد .جهت مشاوره خرید و ثبت سفارش فرش دلخواه با شماره زیر تماس بگیرید.

 

, , , , , , , , , , , ,

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.