1 - راهنمای خرید فرش, 5 - دکوراسیون فرش, مقالات

جدیدترین فرش مدرن

فرش 1200

جدیدترین فرش مدرن

جدیدترین فرش مدرن ،امروزه از دکوراسیون های مدرن استقبال زیادی شده است، و اکثر افراد به دور از تجملات دوست دارند محیط زندگی خود را به صورت مدرن بچینند. برای این نوع دکوراسیون ، فرش های مدرن مناسب بوده و می توانید ، متناسب با تم رنگی محیط خانه تان از فرش های مدرن خریداری کنید.

 

در بافت این نوع از فرش ها از رنگ های شادی همچون قرمز و یا رنگ های خنثی همچون طوسی به وفور استفاده می شود و اغلب دارای رنگ زمینه طوسی هستند.

 

رنگ کرم در این مدل ها کمتر به چشم می خورد و تنها برای برجسته نشان دادن بخشی از قسمت ها از این رنگ استفاده می شود.

 

در واقع رنگ های به کار رفته در بافت این قابلیت را دارند که طرح های موجود را مجزا از یکدیگر نشان دهند و این خود به جذابیت آن می افزاید.

 

فرش مدرن آشپزخانه

آشپزخانه یکی از فضاهای پرتردد در هر خانه ای به شمار می رود به همین دلیل هنگام خرید فرش مناسب برای آن باید دقت بالایی به خرج داد.

 

از آنجایی که فرش این بخش زود به زود نیاز به تمیز کردن و شستشو دارد باید از جنسی آن را انتخاب کرد که در برابر شستشوی مداوم هیچ تغییری در بافت و طرح و رنگ آن ایجاد نشود.

 

این روزها مدل های متنوعی از فرش مدرن تولید شده که هم از کیفیت بالایی برخوردار هستند و هم قیمت مناسبی دارند و می توان از آن ها در آشپزخانه استفاده کرد.

 

 

خصوصیات فرش مدرن

  •  دارای شکل های متفاوتی  هستند

       این فرش ها دارای شکل ها وابعاد متفاوتی از جمله دایره لوزی ، مستطیل ، بیضی و غیره می باشد .

  • طراحی این مدل فرش ها

    برخلاف آنچه در فرش های سنتی کار می شود در این مدل ها طرح های ساده و درشت بکار می رود .

 

  • رنگ  های فرش فانتزی

    برخلاف قالی های سنتی در فرش مدرن  از رنگ های تند و شاد استفاده می شود که به منازل راه تازه ای می دهد .

 

انواع فرش فانتزی

 

  • الگوی اصلی  که در اینگونه قالی ها هست

    دراین گونه فرش ها برای جداسازی طرح ها از رنگ های خاص استفاده می شود .

 

  • طرح خاصی  ندارند

    برخلاف قالی سنتی که با نگاه کردن به آن می شود فهمید هنر کدام شهر هست ولی فرش فانتزی های به این شکل نیستند و بسته به مکانی که مورد استفاده قرار می گیرند طراحی می شوند مثل اتاق خواب و یا سالن .

 

فرش جدید مدرن

 

  • انتخاب طرح های مختلف و جداگانه برای هر مکان

    اینقدر فرش های فانتزی تنوع بالایی به بازار عرضه شده است که مختص هر مکانی طراحی شده و به طور مثال برای آشپزخانه طرح متفاوتی دارد همانطور برای اتاق خواب که باز برای اتاق خواب مادر و دختر و پسر طرح های متفاوتی وجود دارد .

 

فرش نقره ای در دکوراسیون

فهرست مطالب

  • جدیدترین فرش مدرن

 

  • فرش مدرن آشپزخانه

  • خصوصیات فرش مدرن

  • جنس فرش مدرن

  • انواع فرش مدرن ماشینی

 

فرش مدرن کاشان

جنس فرش مدرن

مهم ترین عاملی که در طول عمر و دوام فرش تأثیر دارد جنس آن می‌باشد. اینکه فرش در برابر عواملی همچون پاخوردگی مقاومت بالایی داشته باشد نشان دهنده مرغوبیت و کیفیت بالای الیاف آن است.

 

فرش‌های مدرنی که دارای شانه و تراکم بالایی هستند به عنوان قالی‌های مقاوم شناخته می‌شوند. زیرا بالا بودن شانه و تراکم به معنای فشردگی الیاف بوده و همین امر موجب می‌شود در برابر پاخوردگی و یا شستشو طول عمر بیشتری داشته باشند.

 

قالی‌هایی که از الیاف آکریلیک در بافت آن‌ها استفاده شده دارای کیفیت بیشتری بوده و می‌توان از آن‌ها در فضاهایی که رفت و آمد بالایی دارند استفاده کرد.

 

فرش مدرن

 

فرش وینتیج:

فرش های وینتیج که به آن ها فرش کهنه نما هم گفته می شود متناسب دکوراسیون های مدرن و امروزی هستند. طراحی این فرش ها شبیه به طراحی و نقاشی های ابر و باد است. این فرش ها مخاطبان خاص خود را دارند.

انواع فرش مدرن ماشینی

خرید آگاهانه یعنی آن که هنگام بررسی و یا خرید فرش تندیس خاطره کاشان تمامی گزینه های ممکن را بررسی کنیم و سپس بهترین گزینه را انتخاب کنیم. لازمه این کار این است که شما با تمامی گونه های فرش مدرن ماشینی مثل فرش وینتیج، فرش کودک، فرش فانتزی، آشنا باشید.

 

فرش فانتزی

 

فرش فانتزی:

فرش های فانتزی تندیس خاطره با فرش های کلاسیک تفاوت چشم گیری دارند. نقش و نگار این فرش ها الزاما گل و بوته نیست. به عنوان مثال به فرش های فانتزی با طرح توت فرنگی، فرش فانتزی با طرح قاشق و ادویه مخصوص آشپزخانه و … اشاره کرد. برخی فرش های فانتزی به خاطر نوع طراحی و رنگ الیاف آن سه بعدی به نظر می رسند.

 

فرش کودک:

پنجمین نوع از فرش مدرن تندیس خاطره ، فرش کودک است. طراحی و رنگ آمیزی فرش های کودک ما به گونه ای است که متناسب با حال و هوای اتاق کودکان شماست. فرش های کودک در دو نوع پسرانه و دخترانه بافت می شوند.

 

 

فرش فانتزی

سخن پایانی

اگر قصد خرید فرش مدرن دارید بهتر است زمان خود را از دست ندهید و به فروشگاه اینترنتی تندیس خاطره سری بزنید. البته هزینه ای که در خرید اینترنتی می پردازید نسبت به فروشگاه های حضوری بسیار مناسب تر بوده و دیگر نیازی به گشت و گذارهای طاقت فرسا در فروشگاه های فرش نخواهد بود. امیدواریم این مقاله در مورد شناخت فرش های مدرن و فانتزی مورد پسند شما قرار گرفته باشد.

 

تماس با ما

شما میتوانید با مراجعه به سایت شرکت تندیس خاطره کاشان از متنوع ترین محصولات این شرکت دیدن فرمایید.شرکت فرش تندیس خاطره کاشان محصولات خود را با بهترین نخ ها و الیاف ها می بافد تا مشتریان از تمام اجناس این شرکت اطمینان داشته باشند.

 

 

فرش

 

 , , , , , , ، , , , , , , ,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.