1 - راهنمای خرید فرش, 6 - فرش

جدیدترین قالیچه ها

فرش ماشینی

جدیدترین قالیچه ها

جدیدترین قالیچه های جدید تحت عنوان قالیچه ی کهنه نما وارد بازار شده که طرفرداران زیادی دارد. این قالیچه های جدید و شیک بیشتر در فضا های لوکس و مدرن استفاده می شوند.طرح های ساده  با تناژ های رنگی مناسب ، زیبایی این قالیچه ها را دوچندادن می کند. همچنین قالیچه های جدید نقش برجسته ، جایگاه ویژه ای را در بین مشتریان قالیچه پیدا کرده است. استفاده از این قالیچه ها در فضا های کوچک باعث می شود آن فضا حالت چند بعدی بگیرید و چشم ببیننده را به خود خیره کند.

 

خرید قالیچه

شرکت فرش تندیس خاطره کاشان به عنوان یک فروشگاه فرش انلاین در سراسر کشور فعالیت میکند.در این شرکت کلیه اجناس اعم از قالیچه ، فرش ، تابلو و گلیم فرش ضمانت ۳۶ ماهه دارند. شما میتوانید برای خرید به صورت حضوری نیز به فروشگاه ما واقع در کاشان مراجعه کنید. برای اینکه یک خرید امن و مقرون به صرفه داشته باشید می توانید میتوانید از کارخانه فرش ما به صورت مستقیم و  بدون واسطه خرید کنید.

 

قیمت قالیچه فانتزی

معمولا چون ابعاد و مساحت قالیچه ها کوچک هستند قیمت آنها نیز نسبت به دیگر فرش ها  کمتر و به صرفه تر است. برای مشاهده ی قیمت و خرید محصولات ما می توانید به سایت ما مراجعه کنید . همچنین میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و تماس با ما از طریق شبکه های اجتماعی شرکت تندیس خاطره کاشان اقدام نمایید.

 

, , , , , ,

 

با ما در ارتباط باشید:

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.