1 - راهنمای خرید فرش, 6 - فرش

خرید اینترنتی فرش کاشان

فرش 700 شانه

خرید اینترنتی فرش ماشینی

خرید اینترنتی فرش کاشان دربین خریداران فرش ماشینی طرفداران زیادی پیدا کرده است در چند سال اخیر خرید اینترنتی فرش ماشینی و اینکه شخص در داخل خانه و در هر حالتی فرش دلخواه خود را کمتر از نیم ساعت خرید کند امری باور نکردنی بود اما با به وجود آمدم فروشگاه های آنلاین و سایت های فرش در فضای مجازی این کار به واقعیت تبدیل شد به طوری که امروزه بیش از ۳۰% از افرادی که با خرید آنلاین آشنایی پیدا کرده اند ، فرش مورد نظر خود را به صورت اینترنتی خریداری می کنند.

 

همانطور که می دانید فرش ماشینی از دیگر اجناس مهم در دکوراسیون هر خانه محسوب می شود و از دسته کالاهایی است که خرید آن امری دشوار و زمان بر است . در خرید فرش ماشینی اتلاف وقت بسیار زیادی وجود دارد به همین دلیل فروشگاه های اینترنتی شروع به کار کردند و به جذب مشتریان فرش پرداختند تا آسودگی و رفاه را برای خریداران به وجود آورند.

در خرید اینترنتی فرش دیگر لازم به طی کردن مسافت های طولانی به منظور مشاهده طرح فرش های ماشینی به نمایشگاه ها و فروشگاه ها نیست و علاوه بر صرفه جویی در وقت ، قیمت فرش ماشینی در فروشگاه های آنلاین اخلاف زیادی با فروشگاه های فیزیگی دارند و دلیل آن حذف هزینه های نمایشگاهی از جمله : قبوض آب و برق و گاز ، اجاره مغازه و … است . با کمی جستجو می توانید به درستی این مطلب پی ببرید.

 

مزیت خرید اینترنتی 

خرید اینترنتی فرش کاشان یک مزیت دیگر نسبت به خرید فیزیکی این است که شما عزیزان با ورود به نمیشگاه ها ، تنها عده ای محدود از مدل فرش های ماشینی خواهید بود و از مشاهده و مقایسه فرش ها بایکدیگر برخوردار نخواهید بود اما با باز کردن یک سایت فروش فرش یا فروشگاه اینترنتی ، شاهد تنوع بسیار عظیم مدل فرش های فرش ماشینی خواهید بود.

 

قیمت فرش در فضای مجازی به قیمت واقعی محصول نزدیک تر است و با حذف واسطه های فروش فرش ماشینی و حذف هزینه های نمایشگاهی شما عزیزان صاحب فرش به قیمت تولیدی و به قیمت کارخانه خواهید شد.

 

در فروشگاه های اینترنتی تمامی اطلاعات فرش و مشخصات فنی آن همراه با قیمت فرش ماشینی ، رنگ بندی های فرش ، ابعاد فرش و … به طور کامل ذکر شده است و به خاطر سپردن آن کاری آسان است.

 

تمامی این موارد و مزیت ها در کنار هم سبب شده تا همه ساله خرید اینترنتی فرش ماشینی به خصوص خرید اینترنتی فرش کاشان افزایش یابد و اکثر خریداران فرش دلخواه خود را به صورت اینترنتی خریداری کنند.

 

فرش گل برجسته

 

برخی این عقیده را دارند که کالایی به این مهمی را نمی توان به صورت اینترنتی خرید کرد یا اینکه با توجه به هزینه بالای این کالا ، چگونه به سایت فروش فرش اعتماد کنیم؟

 

نکات قابل توجه در خرید اینترنتی

خرید اینترنتی فرش کاشان نکاتی قابل توجه دارد که اعتماد کردن به فروشگاه آنلاین در مرحله اول به حساب می آید و برای این کار لازم است به چند نکته مهم توجه داشته باشیم که عبارتند از:

 

  • نماد اعتماد اینترنتی که توسط وزارت صنعت ، معدن و تجارت به فروشگاه های مجازی داده می شود . در صورت مشاهده این نماد در وب سایت و باز کردن آن ، صفحه ای را خواهید دید که در آن مشخصات ارجاع دهنده ذکر شده است.

 

  • خوب است خرید فرش را از وب سایتی انجام دهیم که محصول ارائه دهنده را به صورت پرداخت وجه درب منزل انجام دهد.

 

  • از درستی شماره تلفن های ذکر شده به منظور تماس با مشاورین آگاه شود.

 

  • اگر می خواهید که رفاه و آسودگی را در خرید اینترنتی فرش ماشینی تجربه کنید حتما به نکات بالا توجه داشته باشید تا از خرید خود پشیمان نشوید.

 

در میان مجموعه بسیاری از سایت های فروش اینترنتی فرش ، وب سایت رسمی فرش تندیس خاطره کاشان  توانسته با عرضه باکیفیت ترین محصولات فرش کاشان رضایت هم میهنان عزیز را جلب کند و به ارائه بهترین فرش های ماشینی بپردازد . تمامی فرش های ماشینی داخل وب سایت فرش تندیس خاطره کاشان دارای گواهینامه های استاندارد اروپا CE ، گواهینامه های ISO90001 – ISO10002 و استاندارد ملی ایران و همراه ۳۶ ماه گارانتی که به منظور رضایت و اطمینان خاطر مشتری از کیفیت فرش ماشینی می باشد.

 

,,,,,,,,,,

 

با ما در ارتباط باشید:

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.