1 - راهنمای خرید فرش, 3 - شانه و تراکم فرش

خرید اینترنتی فرش ۱۵۰۰شانه

خصوصیات فرش ماشینی 1500شانه
خرید اینترنتی فرش ۱۵۰۰شانه
خرید اینترنتی فرش ۱۵۰۰شانه  ،فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه با تراکم ۴۵۰۰ جدیدترین و ظریف ترین مدل فرش ماشینی در ایران به شمار می رود که با بافت عالی و نقشه های زیبا در این گالری عرضه می شود.
فرش ۱۵۰۰ شانه جدیدترین تولید کارخانه های فرش ایران در کاشان، است که بیشتر از همه جا در کاشان بافت می شود، نقشه های جدید و خاص که طراحی ظریفانه و منحصر به فردی دارند برای بافت در این کیفیت انتخاب می شوند.

این مدل فرش هنوز در بازار شهرهای مختلف به صورت کامل عرضه نشده و در حال حاضر تنها در برخی از نمایشگاه های بزرگ آن هم در شهرهای بزرگ در دسترس عموم قرار گرفته است.

برای همین اگر در شهرستان محل زندگی شما عرضه فرش ۱۵۰۰ شانه کاشان هنوز آغاز نشده است یکی از بهترین راه های تهیه این مدل فرش جدید و زیبا استفاده از خرید اینترنتی فرش ۱۵۰۰ شانه ماشینی است.

 خرید اینترنتی فرش 1500شانه

قیمت فرش ۱۵۰۰ شانه

خرید اینترنتی فرش ۱۵۰۰ شانه به علت فروش مستقیم فرش از کارخانه سبب ارزان شدن قیمت این محصول می شود.

قیمت فرش ماشینی که درسایت شرکت فرش تندیس خاطره کاشان عرضه می شود همگی به طور مستقیم از کارخانه فرش کاشان به دست مصرف کنندگان می رسد از همین رو در جهت حمایت از مصرف کنندگان محترم انواع محصولات فرش ماشینی کاشان با تخفیفات ویژه ای عرضه می شود.

از سوی دیگر هر محصولی که به تازگی در بازار عرضه می شود، در ابتدای عرضه اش قیمتش بالا بوده و امکان خرید آن به علت گران بودن برای بسیاری از افراد مقدور نیست. بنابراین یکی از راه های یافتن این مدل فرش ها با قیمت مناسب همین خرید آنلاین فرش است.

زیرا در این حالت بسیاری از هزینه های اضافی و جانبی کاهش یافته و خریدار می تواند فرش مورد نظرش را با قیمت درب کارخانه و به صورت مستقیم تهیه کند. تنوع طرح و نقشه هم به علت سفارشی بودن خرید آنلاین بالا است و شما می توانید هر طرحی که در گالری محصولات ارائه شده است را برای بافت در ابعاد استاندارد مورد نظرتان انتخاب نموده و سفارش دهید.

این موضوع در مورد فرش های ۱۰۰۰ شانه و فرش ۱۲۰۰ شانه هم صادق است و قیمت بالای این فرش ها در بازار باعث شده تا مشتریان اکثرا جذب خرید آنلاین چنین فرش هایی شوند و به علت تنوع در ارائه اینترنتی فرش ها، محبوبیت فروش آنلاین روز به روز بیشتر از گذشته شده و سایت های بیشتری در این عرصه وارد می شوند و لذا لازم است خرید اینترنتی فرش ۱۵۰۰ شانه را از مجموعه ها و سایت های معتبر انجام دهید که محصولات با کیفیت و خوب را در گالری محصولات شان ارائه می دهند.

خریداینترنتی فرش1500شانه کاشان

 

کیفیت فرش ۱۵۰۰ شانه کاشان

کارخانه فرش کاشان با برقرار کردن خرید اینترنتی فرش ۱۵۰۰ شانه امروزه تمام کیفیت های فرش ماشینی را در رنگ و طرح های متنوع عرضه می دارد. در هر کالایی برای این که کیفیت نهایی مطلوب شود باید از مواد اولیه خوب، تجهیزات و ماشین آلات درجه یک و نیروهای ماهر و خبره بهره برد.

شرکت تندیس خاطره کاشان فرش ۱۵۰۰ شانه کاشان را به عنوان یکی از تولیدات جدید به محصولات قبلی که شامل فرش ۱۲۰۰ شانه گل برجسته و معمولی، فرش ۱۰۰۰ شانه تراکم ۳۰۰۰ و فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ بوده اضافه نموده است.

جهت اطمینان از اصالت و کیفیت فرش ۱۵۰۰ شانه کاشان، نشان استاندارد به همراه گواهی کیفیت ISO9001 اروپا در پشت فرش ماشینی حک شده است. همچنین تمامی محصولات فرش ارائه شده دارای ضمانت نامه ۳ تا ۱۰ ساله می باشند تا خیال مشتریان محترم بابت خرید یک فرش با کیفیت راحت باشد.

خریداینترنتی فرش ماشینی1500شانه

ویژگی های فرش ۱۵۰۰ شانه

از ویژگی های فرش ۱۵۰۰ شانه کاشان می توان ریز بافتی و خوش نقشه بودن ظاهر آن را اشاره کرد که شباهت بسیار زیادی به قالی دستباف ایرانی دارد و همین مساله باعث استقبال خوب خریداران از این محصول نوبرانه شده است.

از دیگر خصوصیات فرش ۱۵۰۰ شانه تراکم ۴۵۰۰ نازک بودن و ضخامت کم آن است که البته برخی خریداران این ویژگی را نمی پسندند و نرم بودن و ضخامت فرش برایشان مهم است که به  آن دسته از خریداران فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ را پیشنهاد می کنیم.

اما یکی از بزرگ ترین مزایای خرید اینترنتی فرش ۱۵۰۰ شانه، قیمت مناسب آن در مقابل قیمت فرش در شهر فرش و نمایشگاه های دیگر می باشد که قدرت خرید را برای عموم مردم افزایش می دهد. همه این نکات در فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه کاشان که با نخ اکریلیک هیت ست بافت می شود دیده می شود.

خریدفرش1500شانه

دکوراسیون پذیرایی و فرش ۱۵۰۰ شانه

برای انتخاب بهترین فرش برای دکوراسیون منزل می توانید فرش ۱۵۰۰ شانه کاشان که در رنگ و طرح های مدرن تولید می شود را انتخاب کنید. اما در خصوص این که اینکه فرش گرد، بیضی و یا مستطیل را خریداری نمایید با توجه به چیدمان مبل ها و فضای در اختیارتان باید اقدام کنید. انتخاب بین فرش ۱۵۰۰ شانه گرد و مستطیل با توجه به سلیقه صورت می گیرد اما در خصوص ابعاد باید به این نکته توجه کنید که پایه های مبل بر روی فرش قرار نگیرند و فاصله حداقلی با دیوارها داشته باشد.

فرش

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.