1 - راهنمای خرید فرش

خریداینترنتی فرش ۱۵۰۰ شانه

رنگ جدید وپرفروش سال

خریداینترنتی فرش ۱۵۰۰ شانه

خریداینترنتی فرش ۱۵۰۰شانه فرش ۱۵۰۰ شانه در تراکم ۴۵۰۰ ، در ۸ رنگ واقعی و در ابعاد ۶، ۹ و ۱۲ متری با استفاده از دستگاه HCIX3 بافته می‌شود. این فرش‌ از لحاظ تراکم معادل فرش‌های دستباف و ابریشمی ۱۰۵ رج می‌باشد.

 

برای بافت فرش ۱۵۰۰ شانه لازم است از نازک‌ترین و ظریف‌ترین نخ بافندگی استفاده شود تا در تراکم بالا، طرح و نقش فرش، زیبایی خود را حفظ نماید. نخ مورد استفاده برای بافت این نوع فرش از مواد اولیه با کیفیت تهیه می‌شود. نخ استفاده شده برای تار و ریشه‌ی فرش از جنس پنبه، برای پود از جود و کنف و برای خاب فرش از نخ صددرصد اکریلیک هیت سیت شده سایز ۵۰ متریک می باشد.

 

 فرش ۱۵۰۰ شانه کاشان جزء بهترین نوع فرش ایران می باشد. فرش ۱۵۰۰ شانه کاشان با داشتن تراکم بالای ۴۵۰۰، گران ترین، ظریف ترین و همچنین خوش بافت ترین فرش کاشان می باشد. این فرش با داشتن طرح های زیبا و قدیمی می تواند طرفداران زیادی را به خود جذب نماید. فرش ۱۵۰۰ شانه کاشان فرش ماشینی است که تنوع در طرح فرش های ماشینی بسیار زیاد می باشد که در انواع ساده و برجسته وجود دارد این فرش به دلیل داشتن تراکم بالا نسبت به سایر فرش های ماشینی از نرمی و لطافت زیادی برخوردار است.

 

ویژگی های فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه کاشان

فرش ۱۵۰۰ شانه کاشان را بیشتر علاقه مندان به خرید فرش های لوکس و اعیانی خریداری می کنند و این فرش انتخاب و گزینه ی مناسبی برای انداختن در سالن های لوکس پذیرایی می باشد. فرش ماشینی دارای تنوع و تراکم های بسیار زیادی می باشد که فرش هایی با تراکم بالا از نرمی و لطافت بیشتری برخوردار هستند همچنین پرز کمتری از خود می دهند. این فرش می تواند با فرش های دستباف نیز وارد رقابت زیادی شود تراکم بالای این فرش را می توان از تعداد گره های آن اندازه گیری کرد همچنین بافت و طرح اینگونه فرش ها بسیار ریز می باشد به طوری که این طرح ها را نمی توان در فرش هایی با تراکم پایین جای داد. فرش ۱۵۰۰ شانه با بروز ترین و پیشرفته ترین دستگاه های قالی بافی تولید می شود شما می توانید طرح مورد نظر خود را به کارخانه تحویل دهید تا همان طرح شما را با تراکم بالا آماده کنند چون تراکم بالای این فرش می تواند تمام طرح ها را در خود به زیبایی جای دهد. این فرش در تمام ابعاد در بازار موجود می باشد. قابل ذکر است با داشتن ویژگی های بسیار عالی این فرش قیمت بالاتری نسبت به فرش هایی با تراکم پایین تر داشته باشد از این رو طرح، رنگ، نرمی و لطافت بالا و چشم نواز فرش ۱۵۰۰ شانه کاشان دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر فرش ها می باشد.

 

فرش ۱۵۰۰ شانه

مرکز ها و سایت های معتبر اینترنتی زیادی وجود دارد که به شما این امکان را بدهد که فرش ۱۵۰۰ شانه کاشان را اینترنتی خریداری کنید فقط کافیست، طرح، رنگ و نوع فرش ماشینی خود را در یکی از این سایت ها ثبت نمایید و سپس با دادن مقداری از پول و نشانی محل زندگی تان فرش خود را دریافت نمایید البته لازم است قبل از خریداری فرش حتما از صحت و درستی سایت اطمینان کافی حاصل نمایید. خرید اینترنتی فرش ۱۵۰۰ شانه کاشان از هدر رفتن وقت و انرژی شما جلوگیری می کند و لذت یک خرید آسان را برای شما به ارمغان می آورد. البته خرید اینترنتی با ارسال رایگان فرش همراه می باشد.

 

 فرش ۱۵۰۰ شانه کاشان جزء جدیدترین انواع فرش ماشینی می باشد این فرش برای نخستین بار در کاشان تولید و در جمعی از هنرمندان رونمایی شد این فرش جزء فرش های جهانی کاشان نیز می باشد. الیاف مورد استفاده در این فرش نخ اکریلیک است که تا کنون این نخ جزء مرغوب ترین و با کیفیت ترین نخ موجود در بازار فرش می باشد. ویژگی های مهم این نخ داشتن نرمی و لطافت، قابلیت شستشو، عدم پرزدهی در بلند مدت و ثابت بودن رنگ آن می باشد. از این رو یکی از دلایل محبوبیت و گران بودن اینگونه فرش همین امر می باشد. فرش ۱۵۰۰ شانه از ضخامت کمی برخوردار است چون دارای نقش و طرح خیلی ریزی می باشد به طوری که ضخامت این فرش کمتر از ۷ میلی متر اندازه گیری شده است. 

 

 

قیمت فرش ۱۵۰۰ شانه با تراکم ۴۵۰۰

قیمت فرش ۱۵۰۰ شانه تراکم ۴۵۰۰ به دلیل داشتن تراکم و ظرافت، بالا می باشد چون شباهت بسیار زیادی نسبت به فرش های قیمتی دستباف دارد.

برای خرید اینگونه فرش ها می توانید در سایت فرش تندیس خاطره کاشان اقدام کنید و از بین انواع مختلف فرش، نسبت به سلیقه خود انتخاب و خرید نمایید.

قیمت این فرش ماشینی تحت تاثیر عواملی مانند: جنس نخ خاب، شانه، تراکم و ابعاد متغیر می باشد.

 

 

طرح و ویژگی های فرش ۱۵۰۰ شانه کاشان

فرش ۱۵۰۰کاشان از دوران های خیلی دور مورد محبوبیت کشور های مختلف قرار گرفته است و این به دلیل داشتن ویژگی های مختلفی است که تنها فرش کاشان آن را دارد.

در اکثر فرش های ماشینی از ترکیب کردن شکل و نقش های تزئینی استفاده می شود که نحوه ی اجرای این طرح ها به این شکل می باشد که طرح لوزی مایل به بیضی در وسط فرش و طرح گلدان و لچک در اطراف آن می باشد. البته ترنج وسط دارای شکل زیبایی است که به وسیله ترنج های کوچکی که در اطراف ترنج وسط وجود دارد به یکدیگر متصل شده اند. حاشیه فرش های ماشینی کاشان از نقش و طرح های بزرگی به وجود آمده است. در زمینه این فرش ماشینی از رشته های نرم و ساقه های باریکی با نقش هایی از جمله گل های نیلوفر، سرخ، برگ نوک تیز، خرما و گیاهان خرمی و سبز با اشکال هندسی زیبا بر روی فرش استفاده شده است. در بعضی از فرش های کاشان نیز به جای استفاده از ترنج در وسط از طرح های اسلیمی استفاده می کنند که در تمام زمینه فرش از آن طرح اسلیمی استفاده شده است.

در بعضی از طرح فرش ماشینی کاشان از تعدادی تصویر که متعلق به بعضی از سنت ها می باشد استفاده گردیده است همچنین در نوعی از قالی ابریشم کاشان از تصاویر برخی از حیوانات و منظره های مهم و شکارگاه ها استفاده گردیده است. اگر بخواهیم طرح های دیگر اینگونه فرش ها را معرفی نماییم می توانیم به طرح اژدهای پرنده، سوارکاری و درخت سخنگو و ….. اشاره نمود. همان طور که گفته شد از طرح و رنگ های مختلفی در فرش ماشینی کاشان استفاده می گردد. در این فرش ماشینی بیشتر از رنگ های عاجی، سیاه، قهوه ای، خاکستری و توتونی استفاده می کنند. همچنین در طرح ویژه مستوفی از دو رنگ مخالف هم یعنی آبی و قرمز استفاده شده است این طرح در این نوع قالی سبب تیرگی در رنگ آن می شودته نظر تمامی افراد را به خود جذب نماید.

 

فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه

با توجه به اینکه نخ بکار رفته در بافت فرش ۱۵۰۰ شانه بسیار نازک می‌باشد، طر‌ح‌هایی برای این نوع فرش‌ها انتخاب می‌شوند که با این نوع نخ قابل بافت باشند. بنابراین طرح‌های قابل بافت در این نوع فرش‌ها در مقایسه با فرش‌های با تراکم و شانه پایین، محدودتر می‌باشند.
ضخامت و سبکی فرش‌های ۱۵۰۰ شانه در حدی می‍‌باشد که به مانند یک پارچه تا شده و به راحتی قابل حمل و جابجایی هستند.ولی با کیفیت وزیبا میباشند.

فرش ۱۵۰۰ شانه بخاطر ظرافت بسیار زیاد نخ خاب فرش، مناسب برای استفاده در اتاق نشیمن و فضاهای پرتردد نمی‌باشد.
قیمت فرش ۱۵۰۰ شانه به دلیل شانه و تراکم بالا، جنس نخ خاب و ظرافت نخ استفاده شده، نسبت به فرش‌های ۷۰۰ ، ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ شانه بالاتر می‌باشد.

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.