1 - راهنمای خرید فرش

خرید اینترنتی فرش ۷۰۰شانه

خرید اینترنتی فرش ۷۰۰شانه

خرید اینترنتی فرش ۷۰۰شانه  ،فرش ماشینی ۷۰۰ شانه کاشان از جمله فرش های ماشینی است که به دلیل هزینه کمتر نسبت به فرش ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ شانه مخاطب زیادی را به سمت خود جلب نموده است .

فرش ۷۰۰شانه با دستگاه اچ سی پی بافت می شود و تعدادرنگ به کار رفته در این فرش ۱۰رنگ می باشد . از لحاظ ضخامت فرش های بسیار مناسبی برای جاهای شلوغ و پر رفت وآمد می باشد.

خریداینترنتی فرش 700شانه

چرا خرید فرش ۷۰۰ شانه بیشتر بوده است؟

شاید سوال خیلی از افرادی که میخواهند فرش ماشینی بخرند این است که چرا فرش های ۷۰۰ شانه اینقدر پرفروش وپرطرفدار است؟ما در زیر به شما چند دلیل اصلی که سبب افزایش خرید فرش ۷۰۰ شانه و محبوبیت آنها شده است را برای شما بیان خواهیم کرد:

 

۱- قیمت مناسب برای خرید فرش ماشینی ۷۰۰ شانه

تقریبا از بین تمام فرش های ماشینی موجود، فرش های ماشینی ۷۰۰ شانه از قیمت مساعد تری برخوردار هستند و به همین دلیل است که اقبال مردم برای خرید اینگونه فرش های ماشینی بیشتر است.

 

۲- تنوع قابل توجهی از طرح و رنگ فرش ماشینی ۷۰۰ شانه موجود است!

فرش های ماشینی ۷۰۰ شانه بیشترین تنوع طرح و رنگ را در بین محصولات فرش ماشینی دارند. انواع محصولات فرش ۷۰۰ شانه با طرح های افشان، خشتی، لچک و ترنج، شکارگاه، تلفیقی، شاهانه و غیره را می توانید در هزاران نوع گوناگون با رنگ های مختلف مشاهده فرمایید که در نوع خود بی نظیر است.

 

۳- کیفیت فرش ۷۰۰ شانه ماشینی بالا است!

کیفیت فرش ماشینی ۷۰۰ شانه آنقدر خوب بوده است که مشتریان از این محصولات کاملا راضی باشند. محصولات فرش ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ که با استفاده از دستگاه HCPx2 بافته می شوند می توانند تا سال های سال بدون مشکل برای شما دوام بیاورند.

 

۴- تنوع قیمتی محصولات فرش ۷۰۰ شانه بالا است.

فرش های ۷۰۰ شانه در انواع کیفیت های گوناگون ممکن است بافته شوند و به همین دلیل تنوع قیمتی آنها بالا است. برای مثال یک نوع فرش اکریلیک هیت ست داریم که از همه انواع فرش های ۷۰۰ شانه گرانتر است. بعد از آن انواع فرش ۷۰۰ شانه پلی استر دیده می شوند و سپس فرش های بی سی اف و پلی پروپلین که کیفیت کمتری نسبت به سایرین دارند و طبیعتا قیمت کمتری هم خواهند داشت.

 

۵- فرش ۷۰۰ شانه نرم تر از سایر فرش ها است!

فرش های ماشینی کلاسیک با افزایش تراکم، نرمی و لطافت خود را از دست می دهند و در عوض ظرافت طرح و رنگ در آنها بیشتر می شود. فرش های ۷۰۰ شانه اما دارای نرمی و لطافت قابل قبولی هستند که شما می توانید بدون مشکل روی آنها راه بروید و حتی استراحت کنید.

 

همه این ۵ دلیل می تواند برای شما قانع کننده باشد که چرا مردم به خرید فرش ۷۰۰ شانه روی می آورند. آیا شما هم میخواهید فرش ماشینی ۷۰۰ شانه بخرید؟

 

خریداینترنی فرش

خرید فرش ۷۰۰ شانه

می توان گفت یکی از بهترین اختراعات بشری ، اینترنت و توسعه آن بود زیرا سبب تسریع و سهولت در کارها و هم چنین کم کردن بسیاری از هزینه های اضافی شد . فروشگاه اینترنتی فرش تندیس خاطره کاشان ، همگام با این تکنولوژی پا به عرصه نهاده و به منظور رفاه حال مشتریان ارجمند افتخار خدمت رساتی از این طریق را دارا می باشد .

نتیجه گیری

شما می توانید با خرید آنلاین از سایت شرکت تندیس خاطره کاشان ، علاوه بر  بهره مندی از قیمت پایین فرش ماشینی ۷۰۰ شانه از هزینه های رفت و آمد و تحمل مسیر های پر ترافیک ، از مزایای دیگر آن نیز بهره مند شوید .

تمامی فرش های ۷۰۰ شانه ماشینی دارای گارانتی و بیمه نامه معتبر کتبی بوده تا شما عزیزان با خیالی راحت و خاطری امن و آسوده خرید فرش ماشینی ۷۰۰ شانه خود را انجام دهید .

فرش

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.