1 - راهنمای خرید فرش

خرید اینترنتی فرش ۷۰۰ شانه

رنگ پرفروش سال

خرید اینترنتی فرش ۷۰۰ شانه

خرید اینترنتی فرش۷۰۰شانه یکی از مشخصه‌های فرش‌های ماشینی، تراکم و شانه فرش می‌باشد. شانه در واقع تعداد گره‌هایی هست که در هر مترمربع از عرض فرش وجود دارد. هرچه میزان شانه‌ی یک فرش بیشتر باشد، بافت فرش ظریف‌تر و ریزتر می‌شود. در مقابل، در شانه پایین‌تر مثل فرش ۷۰۰ شانه، طرح فرش درشت نقش می‌شود.

 

فرش ماشینی ۷۰۰شانه یکی از انواع پرفروش فرش ماشینی می‌باشد که به دلیل ضخامت بالا، مقاومت و دوام خوب، محبوبیت بیشتری دارند.

 

فرش ماشینی ۷۰۰شانه

فرش ماشینی۷۰۰شانه با تراکم‌های مختلفی بافته می‌شود که متداول‌ترین آن ۲۵۵۰ می‌باشد. این فرش علاوه بر تراکم، از لحاظ ضخامت، ارتفاع نخ خاب، تعداد گره و قیمت نیز با فرش‌های ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه متفاوت است.

 

 

ارتفاع نخ خاب در فرش ۷۰۰ شانه در حدود ۱۱ میلی‌متر است که موجب می‌شود ضخامت فرش بیشتر شود. از این رو مناسب برای مکان هایی چون اتاق نشیمن باشد.

 

فرش ماشینی از لحاظ طرح و رنگ نیز بسیار متنوع بوده و تمامی شرکت‌های تولیدکننده فرش ماشینی داخلی، طرح‌های زیبایی از این نوع فرش‌ها را در ابعاد ۶ متر، ۹ متر و ۱۲ متر، متناسب با نیاز مشتری به بازار ارائه می‌کنند.

 

فرش ۷۰۰ شانه جدید

فرش  تندیس خاطره کاشان مجموعه‌ای زیبا و کامل از محصولات شرکت‌های تولید فرش ماشینی را با درج اطلاعات کامل آنها، به منظور آشنایی بهتر و خرید آسان مشتریان در سایت خود ارائه نموده است. امکان خرید اینترنتی، ارسال رایگان و تحویل فوری درب منزل خریداران، از خدمات دیجی فرش به مشتریان عزیز می‌باشد.

 

فرش ماشینی کاشان از قدیمی‌ترین تولید کنندگان فرش ماشینی است. در حقیقت اولین فرش ماشینی درکاشان بافته شده است و در حال حاضر جزو برندهای کشور است. فرش کاشان در حال حاضر در تراکم و شانهء متفاوتی بافته می‌شود. قیمت فرش ماشینی در حال حاضر به عوامل مختلفی بستگی دارد. فرش ۷۰۰شانه کاشان یکی از پر فروش‌ترین محصولات شرکت فرش تندیس خاطره کاشان است.

 

خرید اینترنتی فرش ۷۰۰ شانه کاشان

خرید اینترنتی فرش ۷۰۰شانه کاشان اگر از به دنبال سایتی مطمئن برای خرید اینترنتی هستید سایت فرش تندیس خاطره کاشان یکی از بزرگترین و معتبرترین سایتهای خرید فرش در ایران میباشد. اگر شما خرید اینترنتی فرش ۷۰۰شانه کاشان را با اطلاعاتی که در این مقاله به شما داده شده ، خریداری کنید خرید اینترنتی خوشایندی را تجربه خواهید کرد.

 

قیمت فرش ۷۰۰ شانه

قیمت پایین فرش ۷۰۰ شانه عامل دیگری است که موجب فروش بالای این فرش نسبت به فرش‌های دیگر با شانه‌ی بالا می‌شود.وبین مشتریان بسیار پرطرفدار است.

 

قیمت فرش های ۷۰۰شانه رنج مختلفی دارد. از دلایل متفاوت بودن قیمت می‌توان به نوع نخ خاب آن اشاره نمود. فرش‌های ماشینی با نخ‌های متفاوتی بافته می‌شوند. بهترین نوع نخ، نخ اکریلیک هیت ست شده است که در آن با فشار و حرارت میزان پرزدهی نخ را کم می‌کنند. قیمت فرش ۷۰۰ شانه کاشان علاوه برآن به تراکم بستگی دارد. هر چه تراکم یک فرش بیشتر باشد، نرمی و راحتی آن بیشتر خواهد بود. از این رو فرش قیمت بیشتری پیدا می‌کند. قالی ۷۰۰ شانه کاشان از تعدد رنگ برخوردار است. رنگ‌ها بین ۸ تا ۱۰ رنگ است.

 

نمره نخ مصرفی در فرش‌های ۷۰۰ شانه، ۱۸ سه لا می‌باشد که به ترتیب ۹ و ۱۲ واحد کمتر از فرش ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ شانه می‌باشد. تعداد گره‌های فرش ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ در حدود ۷.۱۴۰.۰۰۰ می‌باشد که با تغییر میزان تراکم فرش، این عدد تغییر خواهد کرد. نخ مصرفی در فرش ماشینی باعث تفاوت قیمت آن با شانه‌های دیگر می‌شود.

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.