1 - راهنمای خرید فرش

خرید فرش از شهر فرش

فرش کاشان

خرید فرش از شهر فرش

خرید فرش از شهر فرش،شهر فرش تهران در جاده مخصوص، محل مراجعه بسیاری از شهروندان ساکن در تهران و کرج جهت خرید فرش ماشینی و دستباف مورد نظرشان می باشد و ساکنین شهرستان نیز معمولا به نمایشگاه های سطح شهر مراجعه می کنند تا بلکه قالی که در جست و جوی آن هستند را پیدا کنند. امروزه فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی با ارائه طرح های جدید و متنوع به قیمت درب کارخانه فرش ماشینی، خرید را برای افراد ساکن در شهرهای مختلف کشور بسیار راحت تر از گذشته کرده است. البته شاید خیلی از افراد ابهاماتی در مورد نحوه فروش اینترنتی فرش داشته باشند که در ادامه سعی می کنیم به سوالاتی که در ذهن شما شکل گرفته است پاسخ دهیم.

 

قیمت فرش ارزان در شهر فرش

افرادی که قصد خرید فرش ارزان قیمت دارند به راحتی می توانند محصول دلخواه خود را از پایتخت فرش ایران یعنی شهر کاشان تهیه کنند. اگر به دنبال فرش ارزان قیمت برای حسینیه، خوابگاه دانشجویی، اقامت های بومگردی، نمازخانه ها و به طور کلی فضاهایی که نمی خواهید هزینه زیادی برای آن در نظر بگیرید می توانید انواع فرش BCF، فرش ۴۴۰ شانه، فرش ۵۰۰ شانه و فرش طرح ۷۰۰ شانه را با قیمت درب کارخانه فرش ماشینی از مجموعه فرش تندیس خاطره کاشان تهیه کنید.

فرش ارزان از کجا بخرم؟

دغدغه فرش ارزان از کجا بخرم برای خیلی از خریداران ممکن است به چالش بزرگی تبدیل شده باشد. فروشگاه اینترنتی فرش تندیس خاطره کاشان فرش ارزان قیمت را در کیفیت و وزن های مختلف و به دلخواه شما تولید می کند. در جدول زیر مشخصات تعدادی از فرش های قیمت مناسب در اختیار شما قرار گرفته است.

فرش های فوق با قیمت ارزان از کارخانه فرش کاشان به سراسر کشور ارسال می شوند. خرید اینترنتی فرش از شهر فرش کاشان این امکان را برای شما فراهم می سازد تا در هز نقطه از کشور و به راحتی به فرش های ارزان قیمت دسترسی داشته باشید.

انواع فرش ماشینی جدید

جدیدترین انواع فرش ماشینی که امروزه تولید می شود فرش ۱۵۰۰ شانه تراکم ۴۵۰۰ می باشد که در رنگ های مختلف و جدید عرضه می شود.

فرش بامبو، فرش وینتیج (کهنه نما)، فرش ۱۲۰۰ شانه گل برجسته نیز از تولیدات جدید در صنعتی فرش ماشینی شهر فرش (کاشان) می باشند. امروزه طرفداران فرش رنگ روشن (لایت) بیشتر از گذشته شده اند و تولیدات فرش ۱۰۰۰ شانه بامبو و انواع فرش های جدید به سمت و سوی طرح های فرش ترک کشیده شده اند. دلیل اصلی استفاده از فرش با رنگ های ملیح و روشن می تواند زندگی آپارتمان نشینی باشد که فضای منازل را کوچک تر کرده و برای این که این فضای کم به چشم نیاید گزینه استفاده از فرش رنگ روشن می تواند گزینه منطقی باشد.

دکوراسیون فرش سورمه ای

رقابت فرش سورمه ای و کرم در دکوراسیون منازل همیشه جدای از سایر رنگ های فرش ماشینی بوده است. اگر فضای در اختیارتان بزرگ می باشد فرش سورمه ای می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. اگر پذیرایی منزلتان کوچک می باشد ولی به فرش سورمه ای علاقه دارید حتما از فرش های طرح خلوت و بدون ترنج استفاده کنید تا محیط شما کوچک تر از آنی که هست نشان داده نشود. فرش طرح افشان سرمه ای، فرش هالیدی ۱۲۰۰ شانه و فرش طرح سپاهان می توانند گزینه مناسبی جهت خرید اینترنتی فرش از شرکت فرش تندیس خاطره کاشان باشند.

 

در مورد ابعاد فرش در دکوراسیون منزل حتما به یاد داشته باشید که فرش ها از لبه دیوار باید فاصله داشته باشند که اندازه استاندارد بین ۳۵ تا ۵۰ سانتی متر است تا هم فرشتان در اثر قرار گرفتن پایه های مبل کوبیده نشود و هم نقشه فرشتان به طور کامل مشخص باشد تا جلوه بهتری به منزل شما بدهد.

تصاویر جدیدترین فرش سورمه ای، کرم، آبی، زرد، سبز، فیلی، بژ، روناسی و … در گالری سایت فرش تندیس خاطره کاشان قابل دسترس می باشند.

مراحل خرید اینترنتی فرش

  1. انتخاب طرح از ۳ راه گالری سایت، کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام فرش تندیس خاطره کاشان
  2. ارائه سفارش از طریق تلگرام، واتساپ و یا ایمیل شرکت
  3. صدور فاکتور
  4. پرداخت مبلغ بیعانه
  5. بافت فرش
  6. بسته بندی و ارسال رایگان فرش به درب منزل شما
  7. دریاف فرش خریداری شده، پرداخت و تسویه فرش از سوی شما

 

تلفن فرش کاشان

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.