1 - راهنمای خرید فرش

خرید فرش فیلی از کارخانه

فرش کاشان رنگ فیلی

خرید فرش فیلی از کارخانه

خرید فرش فیلی از کارخانه  ، فرش فیلی در دکوراسیون می‌تواند جلوه جذابی به دکوراسیون منزل شما می‌دهد. از آن‌جایی که رنگ‌هایی چون فیلی، خاکستری و یا نقره‌ای جزو رنگ‌های خنثی محسوب می‌شوند؛ با اکثر رنگ‌ها هماهنگ هستند. به همین دلیل افراد با استفاده از فرش فیلی در دکوراسیون می‌توانند تنوع انتخاب بیشتری برای سایر اجزای دکوراسیون داشته باشند.

فرش در دکوراسیون خانه‌های ایرانی نقش مهمی را ایفا می‌کند و می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین اجزایی است که در هر خانه‌ای وجود دارد. با استفاده از ایجاد هماهنگی بین رنگ‌ها و طرح‌های فرش و سایر اجزا مانند مبلمان و پرده‌ها و… می‌توانید نمایی شیک و زیبا برای خانه خود به وجود آورید.

 

خرید فیلی از کارخانه فرش

 

فرش فیلی

رنگ های خاکستری از جمله رنگ های خنثی و سرد می باشند. رنگ فیلی نیز در طیف رنگ های خاکستری قرار دارد. رنگ طوسی در ترکیب رنگ های سیاه و سفید درست می شود. از نظر روانشناسی این رنگ نشانه ای از اعتماد، استقلال و منطق است.

 

رنگ فیلی دارای ویژگی آرامش بخشی است و نمادی از بزرگ منش بودن و متانت می باشد. طیف رنگ های طوسی و فیلی حس درون گرایی را منتقل می کنند و گزینه بسیار خوبی برای استفاده در دکوراسیون های مدرن و کلاسیک هستند.

 

خصوصیات فرش ماشینی فیلی رنگ

یک فرش با زمینه فیلی به دلیل روشن بودن، باعث می شود نور بیشتری در فضای منزل داشته باشید. فرش هایی با زمینه روشن سبب می شود اتاق شما بزرگتر جلوه شود. فرش فیلی رنگ در بین فرش های ماشینی کاشان با رنگ های زمینه روشن، طرفداران زیادی دارد.

 

ترکیب فرش فیلی، لوازم و اکسسوری تیره و مبلمان چوبی به رنگ سفید در فضاهای بزرگ، دکوراسیونی مدرن و دلنواز ایجاد می کند. برای اتاق های کوچک نیز می توانید از مدل های فرش طوسی فیلی مدرن، مانند فرش های پرز بلند استفاده نمایید تا حس گرما و آرامش را در اتاق داشته باشید.

 

از مزایای فرش هایی با رنگ خنثی مانند فیلی، چرک تاب بودن آن می باشد. که باعث می شود دیرتر کثیف شود و نیاز به تمیز کاری هر روزه نمی باشد. اگر شاغل هستید و یا زمان کافی برای جارو کشیدن فرش را ندارید، خرید فرش فیلی رنگ را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

 

خرید فرش فیلی

خواندن مطلب :

فرش طوسی بخریم یا دودی؟

خرید آنلاین فرش ۱۲۰۰شانه

 

خرید فرش کاشان ۷۰۰ شانه فیلی

فرش های فیلی ۷۰۰ شانه از جمله طرح های همه پسند است که سلایق زیادی را جذب خود می کند. رنگ زمینه روشن در کنار نقوش رنگارنگ و جذاب فضایی پر انرژی و لدت بخش به فضای خانه می بخشد. به دلیل خنثی بودن رنگ فیلی، از نظر رنگ بندی می تواند با طیف وسیعی از رنگ های دیگر در چیدمان ست شود.

به دلیل استفاده از الیاف اکریلیک هیت ست شده در فرش ماشینی کاشان ۷۰۰ شانه فیلی رنگ، مقاومت و دوام بالایی دارد.

 

کیفیت بالا و قیمت ارزان فرش های ۷۰۰ شانه باعث شده تا جزو طرح های پر فروش قرار بگیرد. ترکیب رنگ های ساده و کلاسیک انتخاب بسیار مناسبی برای فضاهای مختلف می باشد. فرش فیلی با نقوش ساده، مانند فرش افشان، و مبلمان سرمه ای یا مشکی زیبایی بی حدی را در فضای خانه شما جلوه می دهد.

برای لوازم تزیینی و اکسسوری ها نیز می توانید از طیف رنگ های آبی تیره و سفید استفاده نمایید. ترکیب فرش فیلی کاشان با رنگ آبی تیره برای اتاق پذیرایی بزرگ و متوسط مناسب بوده و فضایی مدرن را ایجاد می کند.

 

خرید فرش فیلی از کارخانه

خرید فرش کاشان فیلی ۱۲۰۰ شانه

فرش ماشینی کاشان ۱۲۰۰ شانه با رنگ زمینه فیلی به دلیل تراکم بالایی که دارند، نقوش آن جلوه و زیبایی خاصی را دارا می باشد. فرش کاشان فیلی ۱۲۰۰ شانه، از الیاف درجه یک اکریلیک هیت ست شده بافته می شود. و دارای خاصیت بدون پرزدهی و ضد حساسیت و آلرژی است و دوام و طول عمر بالایی دارد. ظرافت بافت فرش ۱۲۰۰ شانه به گونه ای است که به فرش دستباف گونه شهرت دارند.

 

طرح و نقوش فرش های کاشان رنگ فیلی بسیار متنوع و کیفیت بالایی دارد. در کنار این ویژگی ها قیمت ارزان آن نیز دلیل دیگری است که جزو طرح های پر فروش و پر طرفدار به حساب آید.

 

ترکیب رنگ فیلی و آبی هارمونی زیبایی برای اتاق پذیرایی و نشیمن خواهد بود. البته توجه داشته باشید که هر دو رنگ جزو رنگ های سرد می باشند. بنابراین در کنار آن ها از لوازم و اکسسوری هایی با رنگ گرم استفاده نمایید تا انرژی محیط افزایش یابد.

 

فرش فیلی رنگ

قیمت فرش کاشان فیلی رنگ

از جمله محصولات تولیدی کارخانه فرش کاشان، انواع فرش ماشینی فیلی است که دارای کیفیت بالا و قیمت مناسبی می باشد. قیمت فرش های این مجموعه به دلیل حذف واسطه ها و عرضه مستقیم از کارخانه بسیار ارزان تر از بازار فرش می باشد.

 

اگر به دنبال خرید فرش فیلی ارزان هستید می توانید فرش مورد نظر خود را به صورت مستقیم از کارخانه کاشان خریداری نمایید. تمام فرش های ماشینی بافت شده در کارخانه فرش کاشان به قیمت کارخانه یعنی حدودا ۳۰ تا ۵۰ ٪ ارزان تر از نمایشگاه های سطح شهر عرضه می شود.

 

فرش فیلی

 

خرید فرش رنگ فیلی از کارخانه

خرید انواع فرش ماشینی مدرن و کلاسیک به رنگ فیلی از نمایشگاه فرش کاشان مقدور می باشد. کارخانه فرش کاشان تجربه بسیار بالایی در زمینه تولید فرش های ماشینی باکیفیت در ابعاد استاندارد ۶ متری، ۹ متری، ۱۲ متری و… دارد.

 

کیفیت عالی و قیمت ارزان در کنار طرح و نقشه های جدید در رنگ های متنوع مانند فیلی باعث شده تا مشتریان رضایت بالایی از خرید خود داشته باشند. خریداران می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری (اینترنتی) اقدام به خرید فرش ۱۲۰۰ شانه و ۱۰۰۰ و ۷۰۰ شانه و… با توجه به نیاز و سلیقه خود از این مجموعه را داشته باشند.

 

تولیدات کارخانه فرش تندیس خاطره کاشان بسیار باکیفیت هستند و در بافت آن ها از الیاف درجه یک استفاده شده است. همه فرش های ماشینی تولید این مجموعه به قیمت در کارخانه و تولیدی فرش به دست مشتریان می رسد.

 

فرش

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.