1 - راهنمای خرید فرش

خرید فرش ماشینی ۱۵۰۰شانه

فرش رنگ سیلور 12متری

خرید فرش ماشینی ۱۵۰۰شانه

خرید فرش ماشینی ۱۵۰۰شانه  ،ریزبافتی و زیبایی فرش ۱۵۰۰ شانه کاشان، هر خریداری را شیفته خود می کند. تراکم بالای این فرش های زیبا، آن ها را شبیه به تابلوهای نقاشی که البته با نخ بافته شده اند، کرده است. این ویژگی فوق العاده و شگفت انگیز فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه کاشان، تولیدکنندگان را ترغیب کرده است که طرح های زیبا و ماندگار فرش دستباف ایرانی را بر روی فرش های ۱۵۰۰ شانه ببافند. این را از ما بپذیرید که فرش ۱۵۰۰ شانه از نظر ظرافت و زیبایی، رقیب سرسختی برای فرش های دستباف هستند.

 

اگر طرفدار پر و پا قرص نقش و نگار های ریزبافت فرش هستید و دوست دارید دنیای رنگین فرش زیر پای خود را واقعی تر و جذاب تر کنید، سراغ فرش ۱۵۰۰ شانه کاشان رااز سایت شرکت فرش تندیس خاطره کاشان بگیرید. اما پیش از آن بیایید با هم نگاهی به ویژگی های فرش ۱۵۰۰ شانه کاشان بیندازیم. این اطلاعات به شما کمک خواهد کرد که انتخاب بهتری در خرید فرش ۱۵۰۰شانه خود داشته باشید.

 

خرید فرش ماشینی 1500شانه

فرش ۱۵۰۰ شانه، جدیدترین تکنولوژی بافت فرش ماشینی

فرش ۱۵۰۰ شانه کاشان، جدیدترین تکنولوژی تولید فرش ماشینی در جهان بود. البته شما خریدار مشکل پسند، با خرید فرش ماشینی  ۱۵۰۰ شانه می توانید مطمئن باشید که فرش ماشینی زیبا و ریز بافتی خریداری کرده اید. تنها تعداد کمی از تولیدکنندگان فرش ماشینی اقدام به تولید فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه  می کنند. تولیدکنندگانی که کیفیت فرش تولیدی آن ها زبانزد خاص و عام است.

 

اما آیا با تمام این توضیحات، فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه بهترین انتخاب برای شما است؟ این مسئله بستگی مستقیم به انتظارات شما از فرش ماشینی که خریده اید، دارد. پس تا انتهای این مقاله را بخوانید تا با دانش کامل، فرش مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

 

خرید فرش1500شانه کاشان

 

فرش ۱۵۰۰ شانه چه ویژگی هایی دارد؟

فرش ۱۵۰۰ شانه دارای تراکم ۴۵۰۰ است .نخ خاب فرش ۱۵۰۰ شانه، به دلیل تراکم بالایی که دارد، باید حتی المقدور نازک باشد، بنابراین از جنس نخ نازک و لطیف برای بافت فرش ۱۵۰۰ شانه استفاده می شود. فرش ۱۵۰۰ شانه تولید یک شرکت معتبر، دارای نخ خاب با کیفیت ممتاز و درجه یک است که آن را به یک فرش خوب و باکیفیت و ماندگار تبدیل می کند.

 

نخ تار و نخ پود در فرش ۱۵۰۰ شانه از جنس پنبه است که باعث می شود، فرش انعطاف پذیری خوبی داشته باشد. به این مفهوم که اگر فرش را تا بزنید، این فرش به راحتی پس از باز شدن، شکل و ظاهر اولیه خود را به دست می آورد و به اصطلاح شکسته نمی شود.

 

به دلیل ویژگی های ممتاز که گفته شد، فرش ۱۵۰۰ شانه کاشان، دارای بیشترین قیمت فرش ماشینی در بین فرش های با تراکم مختلف است. می توانید این فرش های زیبا را از سایت شرکت تندیس خاطره با کمترین قیمت و بدون واسطه از کارخانه تهیه کنید.

 

خرید فرش 150شانه تراکم4500

 

پیش از خرید فرش ۱۵۰۰ شانه، به این نکات توجه نمایید

همانطور که در بخش قبل بیان کردیم، نخ خاب فرش ۱۵۰۰ شانه، از لطیف ترین و نازک ترین جنس نخ خاب در بافت فرش ماشینی است. همین ویژگی باعث می شود که ارتفاع نخ خاب در این نوع فرش، کمتر از دیگر فرش ها با تراکم پایین تر در نظر گرفته شود. دلیل این کار این است که نخ های نازک، اگر با ارتفاع زیاد در نظر گرفته شوند، چون ایستایی نخ های کلفت تر را ندارند، در هم می روند و طرح فرش را به زیبایی نشان نمی دهند.

 

نکته دیگری که باید در نظر گرفت، این است که پیش از مشاهده گالری فرش های ۱۵۰۰ شانه مجموعه قالی کاشان، به بودجه ای که برای خرید فرش در نظر گرفته اید، توجه کنید. بسیاری از خریداران، پس از مشاهده فرش های ۱۵۰۰ شانه بسیار مجذوب می شوند و دیگر نمی توانند بین فرش های با شانه پایین تر، فرش مورد نظر خود را انتخاب کنند. پس با آگاهی از این که قیمت فرش ۱۵۰۰ شانه تقریبا یک و نیم تا دو برابر فرش ۱۲۰۰ شانه است، اگر نمی خواهید به این اندازه برای فرش خانه هزینه کنید، به سراغ انتخاب فرش ۱۵۰۰ شانه نروید.

 

اگر با در نظر گرفتن تمام این نکات، قصد دارید فضای اطراف خود را با زیبا ترین و چشم نواز ترین نوع فرش ماشینی موجود در بازار تزیین کنید، همین الان دست به کار شوید و با سفارش دادن یک فرش ۱۵۰۰ شانه منحصر به فرد ازسایت شرکت تندیس خاطره کاشان این فرش زیبا را که مستقیم از درب کارخانه و بدون واسطه برای شما ارسال می شود، در کمترین زمان ممکن و با صرف کمترین هزینه ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید.

 

فرش

, , , , , , , , , ,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.