1 - راهنمای خرید فرش

خرید فرش ماشینی ۷۰۰ شانه

فرش گل برجسته

خرید فرش ماشینی ۷۰۰شانه  ،امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی و روش های نوین ارتباطی دسترسی به منابع و امکانات فضای اجتماعی و وبسایت ها، نیازی نیست تا برای خرید و آگاهی از دنیای بیرون، از خانه خارج شویم . با استفاده از این ارتباطات و همگام شدن با دنیای اینترنت، روش های خرید و فروش سنتی کارایی خود را از دست داده و مبادلات آنلاین جای آن را گرفته است.

 

خریدفرش ماشینی 700شانه

از کجا فرش های ماشینی بخریم ؟

فرش یکی از بهترین و پرکاربردترین کف پوش های مورد استفاده در در فضای منزل است. امروزه فرش ماشینی با رنگ و طرح های متنوع و زیبا و همچنین به دلیل گران قیمت بودن فرش های دستباف، قسمت عمده بازار را به خود اختصاص داده است.

 

از آنجایی که این کف پوش با ارزش برای تمامی خانه های لازم و ضروری تلقی می شود، بازار خرید و فروش فرش های ماشینی داغ و پر رونق است. به همین دلیل هر ساله تعداد زیادی فرش از برند های مختلف وارد بازار می شود واکثر مشتریان به دنبال خرید محصولی با کیفیت و دارای ضمانت نامه، با طرح های زیبا و قیمت مناسب از برندهای معتبر و با سابقه هستند.

 

فرش ماشینی 700شانه

 

فرش ماشینی ۷۰۰ شانه

در بازار فرش ماشینی، امروزه خصوصیات فرش ۷۰۰ شانه باعث شده این فرش ها از پرفروش‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین محصولات در بین تولیدات فرش ماشینی بشمار می آیند که با تراکم های پودی مختلف تولید ‌می‌شود.

 

تنوع در تراکم تاثیر مستقیمی بر روی قیمت نهایی فرش میگذارد. فرش ۷۰۰ شانه نسبت به فرش با شانه های بالاتر قیمت مناسب تری دارد. باید اشاره کنیم که در بازار فروش فرش، فرش ۷۰۰ شانه با تراکم های ۱۴۰۰، ۲۱۰۰، ۲۲۵۰، ۲۵۵۰ تولید میگردد که این تفاوت در تراکم یکی از عوامل ایجاد بازه ی قیمت فروش فرش ۷۰۰ شانه است.

 

مهم ترین عامل در تعیین کیفیت، دوام و قیمت فرش ۷۰۰ شانه ، الیاف یه کار رفته در آن می‌باشد که در مجموعه فرش امیران استفاده از الیاف ممتاز و با کیفیت و همچنین تراکم بالا باعث افزایش طول عمر پایداری فرش می شود.

 

از طرفی ارتفاع نخ خاب فرش ۷۰۰ شانه نسبت به فرش‌های با تراکم، بیشتر می‌باشد که باعث نرمی و لطافت فرش در زیر پای شماست.

 

نخ آکرلیک یا پلی استر

 

تنوع در رنگ و طرح فرش ۷۰۰ شانه

برای افرادی که قیمت، ضخامت و تنوع طرح و رنگ طرح برایشان در اولویت است فرش هفتصد شانه گزینه مناسبی برای خرید می باشد. فرش ۷۰۰ شانه تنوع طرح و رنگ بسیار بالایی دارند که باعث افزایش قدرت انتخاب مشتریان می شود و خریداران محترم می توانند به راحتی فرش مورد نظر خود را با هر نوع دکوراسیون ست کنند.

 

از دیگر مزایای آن می توان به قیمت مناسب این فرش ها در مقایسه با سایر محصولات از جمله فرش ۱۰۰۰ شانه، فرش ۱۲۰۰ شانه و فرش ۱۵۰۰ شانه اشاره کرد. هر چه طرح مورد نظر شما دارای شانه و تراکم بالاتری باشد، بافت ریزتر و ظریف تری دارد و وضوح طرح های بافته شده و قیمت فرش بیشتر می شود .

 

شرکت فرش تندیس خاطره کاشان ، فرش های ماشینی هفتصد شانه خود را در طرح و رنگبندی های متنوع تولید و روانه بازار می کند. این امر سبب شده تا فرش های ۷۰۰ شانه با زیبا ترین رنگ در طرح های متنوع با طیف رنگی گسترده در سایت فرش تندیس خاطره کاشان موجود باشد.

 

فرش ترک

فرش تندیس خاطره کاشان

شرکت فرش ماشینی تندیس خاطره کاشان عرضه کننده مرغوب‌ترین و متنوع‌ترین فرش‌های ماشینی با کیفیت در سراسر دنیاست. در مجموعه فرش تندیس خاطره کاشان دسته‌بندی‌های محصولات، توضیحات و مشخصات فرش‌ها، عکاسی محصولات با رنگ بندی های بافت شده و دیگر موارد، به‌صورت تخصصی انجام می‌گیرد تا خرید از وبسایت فرش تندیس خاطره کاشان راحت‌ترین راه خرید فرش ماشینی به شمار آید.

بالاترین تنوع در طرح و رنگ فرش ماشینی، ارسال رایگان فرش به سراسر ایران و امکان خرید قسطی از نمایندگی های انحصاری ، ویژگی‌ های منحصر بفرد مجموعه فرش ماشینی تندیس خاطره کاشان می‌باشند.

 

فرش

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.