1 - راهنمای خرید فرش, 6 - فرش

خرید مستقیم فرش از کارخانه

فرش کاشان

خرید مستقیم فرش از کارخانه

خرید مستقیم فرش از کارخانه

خرید مستقیم فرش از کارخانه

 

خرید مستقیم فرش از کارخانه صنایع کارنخانجات فرش تندیس خاطره کاشان یکی از شرکتهای بزرگ درتولید وبافت فرش های ماشینی می باشدکه تمام محصولات اعم از ۵۰۰شانه .۷۰۰شانه .۱۰۰۰شانه .۱۲۰۰و۱۵۰۰شانه را با بهترین کیفیت بافت فرش .نخ بایر آلمان ونخ آکرلیک وعرضه بی واسطه فرش از کارخانه را دارد.

 

در چندسال اخیر ، شناخت فروشگاه های معتبر فرش کاری بس سخت و غیرممکن بود . افراد باید با تلف کردن وقت و هزینه بسیار اقدام به این کار می کردند . ولی با روی کار آمدن مبادلات الکترونیکی ، شناخت فروشگاه های معتبر و محصولاتشان ، کار بسیار آسانی شده است . فقط کافی است با سیر در دنیای اینترنت به این اطلاعات دست یابید . پیشرفت تکنولوژی بر روش های خرید افراد هم تاثیر بسزای داشته است .

 

امروزه قیمت کالا ، حرف اول را می زند و افراد بیشتر از اینکه به کیفیت محصول فکر کنند ، به قیمت آن می اندیشند . ولی این نوع خرید کاملا نادرست است . افراد با خرید اینترنتی از فروشگاه های آنلاین معتبر می توانند بهترین فرش را با قیمت مناسب بخرند . شرکت کاشان فرش ، یکی از این فروشگاه های معتبر است که با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی ، توانسته است اعتماد خود را در میان مردم جلب کند . کاشان فرش ، به خاطر بالارفتن بی رویه قیمت ها در دوران نوسانات اقتصادی ، از روش های متعدد برای پایین آوردن قیمت استفاده کرده است .

 

خرید مستقیم فرش از کارخانه

شرکت تندیس خاطره کاشان ، برای افرادی که سنتی فکر می کنند و خرید اینترنتی برایشان اعتماد آور نیست ، امکان خرید حضوری از کارخانه را فراهم آورده است . این افراد با بازدید از کارخانه و دیدن محصولات می توانند اقدام به خرید کنند . قیمت محصولات بدون واسطه می باشد .

 

خرید اینترنتی و مستقیم فرش ماشینی کاشان

بسیاری از افراد هستند که وقت اضافی برای رفتن به کارخانه و خرید مستقیم از کارخانه را ندارند . این افراد در هر زمان و مکانی که خودشان بخواهند ، به فروشگاه آنلاین کاشان فرش می  روند و پس از دیدن محصولات بسیار و متنوع و دیدن انواع رنگ ها و بررسی قیمت ها اقدام به خرید اینترنتی فرش می کنند . در این روش مشتری باید مبلغی را به عنوان بیعانه بپردازد . تمامی محصولات ارسال شده توسط تیم کیفیت کارخانه تایید می شود و در بسته بندی های زیبا ارسال می شود . تمامی فرش های ماشینی کارخانه کاشان فرش ، دارای ضمانت نامه و بیمه نامه می باشند .

 

تمامی محصولات دارای برچسب اطلاعات دقیق فرش که بر پشت فرش حک شده است می باشد . در خرید حضوری امکان عیب داشتن محصول بسیار کم است ولی اگر در خرید اینترنتی ، محصولی دارای عیب یا نقصی بود ، مشتری به مدت ۷ روز فرصت دارد تا مرسوله را ارسال کند . هزینه بازگشت بر عهده فرش کاشان است و مشتری از این بابت نگرانی نداشته باشد . ارسال سریع فرش در کمترین زمان ممکن یکی از اهداف فروش اینترنتی کاشان فرش می باشد .

 

خرید اینترنتی عمده فرش ماشینی کاشان

کاشان فرش، برای آن دسته از جوانانی که برای ایجاد شغل جید به دنبال خرید کالایی باکیفیت و ارزان می گردند، این فرصت را فراهم کرده تا فرش عمده با کمترین قیمت خریداری کنند. خرید عمده فرش به صورت آنلاین، بسیار مقرون به صرفه است و برای خرده فروشان بسیار مناسب است تابا خرید محصولات ارزان قیمت ، بتوانند فروش فرش خود را انجام دهند. برای افرادی که به دنبال خرید عمده فرش  هستند، قبل از سفارش با مشاورین سایت تماس بگیرند و از نحوه پرداخت خود و شرایط مالی شان به مشاورین بگویند.
هدف از شرکت فرش تندیس خاطره کاشان ارائه بهترین کیفیت با کمترین قیمت می باشد .

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.