1 - راهنمای خرید فرش

خرید گلیم کارخانه

خرید گلیم فرش از کارخانه

خرید گلیم کارخانه

خرید گلیم کارخانه

خرید گلیم کارخانه

 

خرید گلیم کارخانه ، محصولات گلیم فرش جاجیم علاوه بر تعداد رنگ‌بندی مختلف که به صورت ۳۲۰ شانه با تراکم ۷۴۰ است. با وزن سبک و سنگین بافت می باشد .گلیم سنگین مناسب برای خرید های تکی بوده و خرید عمده گلیم فرش بیشتر از محصولات سبک به علت راحتی در موضوع صادرات می باشد.

ابعاد گلیم فرش به صورت متنوع و رولی متری بوده که محاسبه آن به صورت متر مربع است. ( ناگفته نماند گلیم فرش رولی متری دارای فروش بالایی نیز می باشد ). البته سایز معمول آن به صورت ۶ ، ۹ و ۱۲ متری می باشد که در هنگام سفارش می توانید ابعاد مد نظرتان را از گلیم انتخاب کنید.

فرش تندیس خاطره کاشان که تولید کننده و دارای کارخانه گلیم فرش جاجیم کاشان می باشد. برای رفاه حال مشتریان امکان سفارش انواع گلیم را با امکان ارسال رایگان برای خرید های بالای یک میلیون تومان و به همراه ضمان کیفیت فراهم ساخته است.

شما می توانی زیرانداز گلیم فرش مد نظرتان را با قیمت تضمینی بعد از مقایساتی که می‌خواهید انجام دهید خریداری کنید.

 

 

مدل گلیم فرش جدید در طرح های جدید

خرید گلیم کارخانه، مدل گلیم فرش از جمله انواع کفپوش از جمله کفپوش های محبوب مانند پارکت ، سرامیک و … می باشد. موردی که بناست در این مبحث به آن پرداخته شود ، مدل گلیم است که همگان با آن آشنا هستند. و خیلیها در منزلشان و یا منزل آشنایانش نمونه ای از آن را دارند .

گلیم ، نوعی از فرش است که گلیم و فرش در یک تخته بافته می شوند . بعنوان مثال برای این محصول قسمت های حاشیه فرش را بصورت گلیم و یا ترنج آن را بدون پرز و گلیم می بافند ولی سایر قسمتها پرزدار است.

در واقع گلیم جاجیم جدید ، تلفیق دو هنر است : یکی فرش و دیگری گلیم ؛ که محصولی متفاوت را ارائه می دهد و محبوبیت زیادی هم دارد.

برای راه پله و راهرو نیز گلیم جاجیم استفاده می شوند چرا که این مکانها در معرض رفت و آمد هستند و بیشتر کثیف می شوند. به دلیل همین راحتی شستشو و همان بدون پرز بودنش برای راه پله و راهروها نیز بصورت گسترده ای از گلیم فرش استفاده می شود.

در این موارد باید اندازه های خاصی استفاده شود که باریک هستند و نمونه رولی آنها که به هر متراژی که نیاز باشد به راحتی برش داده می شود .

گلیم جاجیم ، از دسته فرش های فانتزی است و تنوع بالایی در طرح و رنگ دارد. اگر قصد خرید گلیم را با ویژگی های خاصش داشته باشید مسلماً پیدا کردن طرح و رنگ دلخواهتان کار آسانی است شرکت زر فرش انواع مدلهای گلیم فرش با زیباترین طرحها را به مشتریان خود ارائه می دهد

که روز به روز به این تنوع افزوده می شود در این جا قصد داریم چند مدل پر فروش گلیم را به شما معرفی کنیم که توسط شرکت تندیس خاطره کاشان ارائه می شود.

 

خرید گلیم فرش ارزان از کارخانه کاشان به صورت رولی ومتری

خرید گلیم کارخانه شما می توانید از طریق فروشگاه فرش تندیس خاطره کاشان به آسانی و در خانه اقدام به سفارش و خرید گلیم فرش ماشینی کاشان مد نظر خود با بهترین کیفیت و قیمت نمایید. توجه داشته باشید که طرح و رنگ‌بندی های گلیم جاجیم های قرار داده شده در فروشگاه بسیار متنوع می باشد.تنوه زیاد محصولات قادر است نظر هر مشکل پسندی را به خود جلب نماید و فروشگاه یک گلیم با کیفیت را برای پهن کردن در خانه شما عرضه می کند.

در محصولات گلیم فرش قرار داده شده در فروشگاه از نخ درجه یک bcf که از الیاف غیر مصنوعی استفاده شده است و این زیرانداز فاقد پرزدهی بوده ، حساسیت زا نیز نمی باشد و انتخابی عالی برای دکور خانه ایرانی برای پهن کردن به عنوان یک زیرانداز شیک و زیبا می باشد. به دلیل اینکه الیاف آن ار ارتفاعی کوتاه هستند رو سرامیک لیز نمی‌خورد و مناسب برای پهن کردن در هر خانه ای خواهد بود.

 

فرش

 

با ما در ارتباط باشید:

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.