1 - راهنمای خرید فرش

دلیل پرفروش بودن فرش۱۲۰۰ شانه چیست؟

تاثیرفرش دردکوراسیون
دلیل پرفروش بودن فرش۱۲۰۰ شانه چیست؟

دلیل پرفروش بودن فرش۱۲۰۰ شانه چیست؟ فرش ۱۲۰۰ شانه کاشان از زیباترین فرش های ماشینی ایران می باشد . این فرش های ماشینی آن‌قدر لطافت و ظرافت دارد که عمدتاً نقش اصلی تزیین منازل است . مهمترین ویژگی که در این فرش های ماشینی وجود دارد تعداد شانه و تعداد تراکم بکار رفته در آن ها می باشد . با افزایش شانه و تراکم در این محصولات فرش ریز بافت تر و ظریف تر می شود و به همین علت به فرش دستباف بسیار شباهت دارد . به این گونه از قالی کاشان به اصطلاح فرش دستبافگونه می گویند . با بالا رفتن تراکم و فشرده بودن گره های ریشه ، دوام و مقاومت فرش بالا رفته و این تضمینی بر عمر طولانی تر فرش می باشد .

 

در هر ده سانتی متر فرش ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ تعداد ۱۲۰ گره عرضی و ۳۶۰ گره طولی موجود می باشد . دلیل پرفروش بودن فرش های ۱۲۰۰ شانه را می توان زیبایی ، ظرافت در کنار کیفیت بالا دانست . فرش دستبافگونه کاشان دارای ویژگی هایی چون مقاوم در برابر ساییدگی ، مقاوم د برابر گرد و غبار ، مقاوم در برابر حرارت و گرما ، مقاوم در برابر پا خوردگی ، قابلیت شستشو بالا ، عدم پرز دهی ، ضد حساسیت و آلرژی است .

 

بافت فرش ۱۲۰۰شانه

دلیل پرفروش بودن فرش۱۲۰۰ شانه چیست؟

برای بافت فرش های ۱۲۰۰ شانه ضد حساسیت باید از الیاف های مرغوبی استفاده شود زیرا برای بافت آن ها از دستگاه های به روز و مدرن استفاده می شود و در صورتی که الیاف استفاده شده در آن ها نامرغوب باشد دستگاه دچار مشکل می شود به همین دلیل از الیاف اکریلیک هیت ست استفاده می شود . فرش های ماشینی ۱۲۰۰شانه نیز مانند سایر فرش های ماشینی دارای ابعاد استاندار ۶ متر ، ۹ متر و ۱۲ متر می باشد و همان گونه که مشخص می باشد هر چه ابعاد یک فرش بیشتر شود قیمت آن نیز افزایش می یابد .

 

به علت دارا بودن تعداد گره های بیش تر و مصرف الیاف بیش تر ، از قیمت بالاتری هم نسبت به محصولات دیگر برخوردار است . یکی از جدید ترین طرح های فرش ۱۲۰۰ شانه ، فرش های ۱۲۰۰ شانه گل برجسته می باشد که به دلیل زیبایی خاصی که دارد مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است . فرش های ۱۲۰۰ شانه گل برجسته همان طور که از اسمش مشخص است دارای پستی بلندی هایی در سطح فرش می باشد که باعث زیبایی دو چندان آن شده است . فرش ۱۲۰۰ شانه فرشی ضد حساسیت و ضد آلرژی می باشد . فرش های ۱۲۰۰ شانه تولید شده در کارخانجات فرش ماشیتی کاشان دارای هشت رنگ واقعی بوده و با طیف ۱۲ رنگ زینت بخش منازل با هر نوع دکوراسیونی می باشد .وهمین امر یکی از دلایل پرفروش بودن فرش ۱۲۰۰شانه است.

 

اکثر قالی های ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ از طرح های شلوغ ترو ریز تری می باشند و به همین دلیل امکان بافت این فرش ماشینی با تراکم پایین وجود ندارد .

 

دکوراسیونی متفاوت با فرش۱۲۰۰ شانه ماشینی

فرش ۱۲۰۰ شانه ماشینی یکی از انواع پر طرفدار و پرفروش کفپوش‌های ماشینی می‌باشد که با ظرافت زیاد، ظاهری دستباف‌گونه پیدا کرده است. فرش‌های ماشینی از نظر ویژگی بافت در تعداد شانه و تراکم متفاوت هستند، هرچقدر این تعداد افزایش یابد فرش بافتی منسجم، فشرده و ظریف‌تر پیدا می‌کند.

 

ریز بافت بودن فرش ۱۲۰۰شانه ماشینی وضوح نقشه آن را بیشتر می‌کند و به همین دلیل به فرش دستباف شباهت پیدا کرده است. فرش‌های ماشینی به راحتی با انواع دکوراسیون هماهنگ می‌شوند چون طرح‌های آن هر سبک و سلیقه‌ای را پوشش می‌دهدوهمین امر یکی از دلایل پرفروش بودن فرش ۱۲۰۰شانه است.

 

در این میان فرش ۱۲۰۰ شانه در دو طیف رنگی ۸ و ۱۰ رنگ با تنوع زیادی از طرح و نقش می‌تواند در انواع دکوراسیون استفاده شود و زیبایی بیشتری به خانه شما ببخشد. تنها باید برای انتخاب مناسب فرش، نکاتی مانند ابعاد فضا، کاربرد فرش، رنگ غالب دکوراسیون و … را در نظر بگیرید تا فرشی جذاب در دکوراسیون خانه خود داشته باشید.

 

چرا زیبایی فرش ۱۲۰۰ شانه منحصر به فرد است؟

موضوع انتخاب فرش تنها در زیبایی آن خلاصه نمی‌شود و از آنجایی که فرش‌ها کالایی اساسی محسوب می‌شوند هزینه خرید دوباره آن زیاد است پس بهتر است فرشی انتخاب کنیم که دست کم چند سالی مهمان خانه ما باشد. یکی از دلایل محبوبیت فرش ۱۲۰۰شانه همین جنس و کیفیت عالی آن است چرا که در بافت این فرش از نخ اکرولیک هیت ست شده استفاده می‌شود که فاقد پرزدهی بوده و در برابر مشکلاتی مانند حرارت، رطوبت، سایش و … مقاوم شده است.

 

فرش۱۲۰۰ شانه در مقایسه با فرش ۷۰۰ شانه ضخامت کمتری دارد اما همچنان ظرافت آن به پای فرش‌های ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ شانه نمی‌رسد. همچنین این فرش از نظر قیمت در رنج متوسط به بالا قرار می‌گیرد ولی از فرش‌های ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه ارزان‌تر است. همه این دلایل در کنار هم فرش ۱۰۰۰ شانه ماشینی را به فرشی محبوب در میان مشتریان تبدیل کرده است.

 

خرید فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه 

حضور واسطه ها و دررفتن تعیین قیمت توسط تولید کننده موردی است که اختلاف فاحش قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه را به دنبال دارد . خرید مستقیم فرش هزار ودویست شانه کاشان علاوه بر پایین آوردن قیمت محصولات دارای مزیت های بسیار دیگری نیز می باشد که یکی از مزیت های آن این است که خریدار می داند فرشی را که خریداری می کند اصل است و با برند تقلبی نیست .

 

از مدرن ترین روش خرید فرش ۱۲۰۰ به قیمت تولیدی از کارخانه ، خرید اینترنتی از فروشگاه آنلاین فرش می باشد . در دنیای مجازی ، خریداران می توانند از تولید جدیدترین طرح و نگاره فرش ۱۲۰۰ شانه اطلاع یابند . دیدن هزاران طرح و مدل در مدت زمان کوتاه و مقایسه آن ها از نظر قیمت و طرح با دیگر فروشگاه ها ، صرفه جویی در وقت و هزینه ، بهره بردن از ارسال رایگان و دستیابی به محصول به راحتی و در کمترین زمان ممکن از خدمات فروشگاه آنلاین کالا فرش می باشد . فروشگاه اینترنتی فرش کاشان برای بالا بردن اعتماد مشتریان خود ضمانت نامه چندین ساله ، بیمه نامه و گارانتی را همراه با محصولات فروخته شده ارائه می دهد .

 

خرید اینترنتی فرش ۱۲۰۰شانه به روش های دیگری چون خرید فرش ۱۲۰۰ شانه از کانال تلگرام و خرید فرش ۱۲۰۰ شانه از اینستاگرام نیز انجام می پذیرد . در تمامی این روش ها فرش ۱۲۰۰ شانه به قیمت کارخانه و با ارسال رایگان به فروش می رسد .

 

کانال های اینستاگرام فرش به دلیل دسترسی آسان و فراگیر بودن این رسانه بین عموم مردم با هر سطح از دانش فنی به محبوبیت خاصی دست یافته و راه ارتباطی خوبی بین فروشندگان فرش و خریداران اینترنتی فرش ماشینی شده است . یکی از کانال های معتبر اینستاگرامی فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه ، کانال اینستاگرام کالا فرش می باشد که دارای جدیدترین عکس ها و متنوع ترین طرح های فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه است .

 

کانال های تلگرامی فرش کاشان به دلیل دسترسی خیلی آسان و فراگیر بودن بین عموم مردم در هر سطح از اطلاعات فنی بهترین منبع اطلاع رسانی و راه ارتباطی بین فروشنده فرش و خریدار فرش محسوب می شوند. خریدارانی که قصد خرید فرش ۱۲۰۰ شانه را دارند می توانند کانال تلگرامی کالا فرش را انتخاب نمایند .

 

,,,,,,,,

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.