1 - راهنمای خرید فرش, 4 - نقشه و طرح فرش, 5 - دکوراسیون فرش

زیباترین فرش ماشینی فانتزی

چه فرشی مناسب اتاق کودک است؟فرش اتاق خواب

زیباترین فرش ماشینی فانتزی

زیباترین فرش ماشینی فانتزی ،فرش های فانتزی از انواع طرح های مدرن فرش هستند که امروزه جای خود را در منازل ایرانیان باز نموده اند همچنین با توجه به اینکه این فرش ها دارای طرح های متنوعی و جذابی می باشند توجه طیف وسیعی از زوج های جوان را به سمت خود جلب کرده اند.

 

انواع فرش ماشینی فانتزی در ابعاد و رنگ ها و برندهای مختلف در بازار و فروشگاه های اینترنتی به فروش می رسند و همچنین این فرش ها در انواع طرح های شگی و شنل و گلیم فرش و … موجود می باشند.

 

فرش های فانتزی به صورت پرز بلند و پرز کوتاه و فاقد پرز تولید می شوند و از آن ها می توان در بخش های مختلف منزل نظیر آشپزخانه و اتاق کودک و سالن پذیرایی و اتاق خواب و … استفاده کرد.

 

 

 

تاثیر فرش فانتزی در دکوراسیون منزل

فرش‌ها همیشه به عنوان جزئ جدا ناپذیر منازل یاد می‌شوند . تاثیری که فرش می‌تواند بر روی دکوراسیون منزل شما بگذارد؛ بر هیچکس پوشیده نیست.

 

انتخاب فرش مناسب کاملا” بستگی به روحیه و سلیقه‌ی شما و همچنین دیگر لوازم منزل دارد. اگر تمام وسایل شما حالت کلاسیک دارد؛ بهتر است سراغ فرش فانتزی و مدرن نروید و از انواع طرح‌های کلاسیک استفاده کنید.

 

طرح و نقشه فرش به علت پوشاندن کف از جمله مواردی ست که در هر مکان در نگاه اول ، در چشم بیننده جلوه گری کرده و نظر وی را در مورد محیط تعیین می‌کند.

 

طراحان ایرانی در طول تاریخ قدمت خود توانسته‌اند از طرح‌های سنتی، اسلامی و با اصالت تاریخی گرفته تا طراحی‌های مدرن مانند انواع فرش های فانتزی را تولید کنند.

 

 

 

مزایای خرید فرش فانتزی

فرش فانتزی یکی از نمونه‌های پر طرفدار در بین فرش‌های ماشینی است که محبوبیت زیادی پیدا کرده اما دلیل این محبوبیت چیست؟ چه چیزی بازار خرید فرش فانتزی را داغ کرده است؟

۱- بافت فرش فانتزی مانند سایر فرش‌های ماشینی با دستگاه‌های به روز و متد پیشرفته صورت می‌گیرد و در تولید این فرش از نخ‌های با کیفیت و مرغوب استفاده می‌شود که همین موضوع دلیلی برای داشتن کیفیت مناسب فرش‌های فانتزی هستند.

 

۲- فرش‌های فانتزی را می‌توان به انواع فرش‌ طرح فانتزی، فرش کودک و فرش گبه تقسیم کرد که اساس این تقسیم‌بندی در طرح و نقشه آن‌هاست و دست شما در خرید این فرش‌ها باز است.

 

مزایای خرید فرش فانتزی

انواع فرش های فانتزی و مدرن ماشینی

فرش های فانتزی و مدرن انواع مختلفی دارند و در شانه و تراکم های مختلفی بافته می شوند. امروزه سبک زندگی رو به تغییر است و به سبک های مدرن نزدیک شده است.

 

از این رو فرش های فانتزی هماهنگی بیش تری با فضا های مدرن آپارتمانی دارند و با استقبال زیادی روبرو شده اند. فرش های فانتزی طیف بسیار وسیعی داشته و برای انواع سلیقه ها طراحی شده اند.

 

ویژگی مشترک تمامی فرش های فانتزی طرح های به روز و ظاهری خاص است که برای فضا های مدرن امروزی طراحی شده است. فرش های فانتزی برخلاف فرش های سنتی نقش و نگار های پیچیده و ظریفی نداشته و بیش تر از طرح های ساده و بی آلایش شکل گرفته اند.

 

 

 

ویژگی‌های یک دکوراسیون برای استفاده از فرش فانتزی چیست؟

باید بدانید دکوراسیون فرش فانتزی که اغلب از سادگی بیش‌تری استفاده کرده‌اند و به‌ علاوه نقش و نگار شلوغ و تزئینات پیچیده در آن‌ها دیده نمی‌شود.

 

در این فضاها رنگ‌ها به‌صورت یکدست و تندتری استفاده شده‌اند و نقش بیشتری در دید بصری دارند که این ویژگی در کنار استفاده ازاین مدل فرش همخوانی بالایی دارد.

 

 

فرش فانتزی

 

ویژگی فرش های فانتزی ماشینی:

جنس الیاف به کار رفته در فرش های ماشینی فانتزی از الیاف کاملا مصنوعی است که نسبت به دیگر الیاف فرش های ماشینی نظیر آکریلیک از کیفیت و مرغوبیت کمتری برخوردارند.

 

۱-از نظر کیفیت و مرغوبیت در رده متوسط هستند.

 

۲-از ارزان ترین فرش های ماشینی بازار هستند.

 

۳-نسبت به دیگر فرش های ماشینی از تراکم و شانه کم تری برخوردارند.

 

۴-خرید این دسته از  فرش فانتزی هم بسیار آسان است چرا که به دلیل سبکی و حمل آسان آن به راحتی می توان بدون صرف وقت در خیابان های شلوغ و پرترافیک کاملا آنلاین و به صورت اینترنتی اقدام به خرید فرش فانتزی مورد نظر خود  کنید.

 

 

ویژگی فرش های فانتزی ماشینی

 

سخن پایانی

 در آخر اینکه فرش فانتزی در مقایسه با سایر فرش ها از این مزیت برخوردار است که می توان متناسب با محیط مورد نظر طرح های هماهنگ با آن را انتخاب نمود . شما می توانید برای پوشاندن کف اتاق نشیمن ، آشپزخانه ، راهروها، اتاق های خواب و اتاق کودک از این نوع فرش در طرح ها و رنگ های متنوع استفاده نمایید .

 

پیشنهاد می کنیم انواع فرش های فانتزی را از فروشگاه های معتبری همچون فروشگاه تندیس خاطره کاشان خریداری کنید تا از کیفیت و قیمت فرش ها اطمینان داشته باشید.

 

فرش کاشان

ابعادفرش ماشینی کاشان, انواع فرش های فانتزی مدرن, انواع فرش های فانتزی و مدرن ماشینی, تاثیر فرش فانتزی در دکوراسیون منزل, چشم نوازترین فرش های کاشان, چه فرش هایی فانتزی هستند؟, خرید فرش فانتزی, زیباترین فرش ماشینی فانتزی, شرکت فرش تندیس خاطره کاشان, فرش فانتزی چجوریه؟, فرش فانتزی چیست؟, فرش فانتزی ماشینی با الیاف مصنوعی, فرش ماشینی کاشان, فرش های زیبای فانتزی کاشان, فرش های فانتزی کاشان, فرش های کاشان مدل فانتزی, متنوع ترین فرش های ماشینی کاشان, ویژگی فرش های فانتزی ماشینی, ویژگی های فرش فانتزی کاشان, ویژگی‌های یک دکوراسیون برای استفاده از فرش فانتزی چیست؟
بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.