1 - راهنمای خرید فرش, 4 - نقشه و طرح فرش, 5 - دکوراسیون فرش

شیک ترین مدل فرش پذیرایی

فرش زمینه روشن جدید

شیک ترین مدل فرش پذیرایی

شیک ترین مدل فرش پذیرایی،ما در این مقاله به اصول و نکات انتخاب فرش، چیدمان فرش در پذیرایی و بهترین رنگ فرش برای پذیرایی به همراه تصاویری از انواع مدل فرش پذیرایی پرداخته ایم.اگر سبک خانه ی شما کلاسیک هست اصلا از فرش های مدرن استفاده نکنید اگر برای سبک کلاسیک از فرش های مدرن استفاده کنید نه تنها باعث زیبایی فضای خانه نمی شود بلکه باعث ایجاد عیب در دکوراسیون داخل خانه ی شما می شود.

 

باید با توجه به نوع فرش خریداری کنید تا هم مناسب خانه باشد و همچنین باعث زیبایی دکوراسیون داخل خانه باشد . انتخاب نوع فرش برای خانه بستگی به سبک خانه ی شما طرح مبلمان و پرده ها و به طور کلی به همه ی وسایل بستگی دارد.

 

فرش داخل دکوراسیون

فهرست مطالب

 

  • شیک ترین مدل فرش پذیرایی

 

  • فرش پذیرایی متناسب با دکوراسیون

 

  • فرش داخل دکوراسیون

 

  • ابعاد فرش پذیرایی

 

  • انتخاب اندازه فرش

 

  • طرح مناسب فرش پذیرایی

 

فرش پذیرایی متناسب با دکوراسیون

برای انتخاب فرش پذیرایی ، اولین قدم این است که خانه ی خود را اندازه گیری کنید و بدانید سالن پذیرایی شما چند متر است تا ابعاد و تعداد فرش مورد نیاز را تعیین کنید. سپس باید دقت داشته باشید که چه سبک و رنگی را برای دکوراسیون منزل در نظر گرفته اید.

 

همیشه فرش  اولین وسیله ای است که با ورود به منزل به چشم می آید و نگاه ها را به خود جذب می کند و با جرأت می توان گفت طرح و رنگ فرش سالن مهمان در زیبایی منزل شما بسیار تأثیر دارد.

 

بعد از انتخاب رنگ ها و سبک دکوراسیون ، شما می توانید به راحتی حدس بزنید که چه رنگ و چه طرحی به دیزاین منزلتان می آید و به همین شکل می توانید طرح و رنگ مناسب فرش پذیرایی خانه خود را انتخاب کنید.

 

شما حتی می توانید ابتدا فرش را انتخاب کنید ، سپس با توجه  به طرح و رنگ آن ، دکوراسیون ، رنگ دیوارها ، پرده ها و سایر وسایل سالن پذیرایی را تنظیم نمایید.

 

 

شیک ترین مدل فرش پذیرایی

فرش داخل دکوراسیون

پس بدنبال فرش های سنتی و کلاسیک باشید تا مناسب دکوراسیون داخل خانه ی شما باشد . استفاده از فرش های سنتی میتواند در کنار دکوراسیون مدرن نیز جذاب باشد ولی دکوراسیون مدرن با توجه به طرح و المانهای طراحی نیاز به فرش های فانتزی و قالی مدرن دارند تا باعث زیبایی خانه ی شما شوند.

 

کاربرد فرش های مدرن کاملا متنفاوت از فرش های کلاسیک هست اما تنها چیزی که در این دو سبک کلاسیک و مدرن مشترک است این است که بجز میز های جلو مبلی هیچ چیز دیگری نباید روی فرش ها قرار گیرد حتی نباید پایه های مبلمان روی فرش قرار گیرد.

 

فرش پذیرایی متناسب با دکوراسیون

ابعاد فرش پذیرایی

  • اندازه فرش اتاق خواب را به گونه‌ای انتخاب کنید که مقداری از آن زیر تخت برود. بهتر است پس از بیدار شدن از خواب و پایین آمدن از تخت، پاها با فرش برخورد کنند نه زمین سفت و سرد.

 

  • از پدید آمدن فاصله میان یک فرش با دیوار و یا فرش‌های دیگر نترسید! این اتفاق اتاق شما را بزرگتر نشان می‌دهد.

 

  • فرشی که زیر میز غذاخوری قرار می‌گیرد باید به اندازه‌ای بزرگ باشد که همه پایه‌های میز و صندلی‌ها را پوشش دهد. ضمنا باید توجه داشت که وقتی صندلی‌ها عقب کشیده می‌شوند، تمامی پایه‌ها روی فرش قرار داشته باشند.

 

 

انتخاب اندازه فرش

 

انتخاب اندازه فرش

قبل از انتخاب فرش ببینید کدام نوع فرش برای خانه ی شما مناسب است .مدرن، کلاسیک، معاصر و…. با توجه به نوع آن فرش را خریداری کنید تا هم مناسب خانه وهم باعث زیبایی دکوراسیون داخلی باشد .

 

انتخاب اندازه فرش اهمیت بسیاری دارد. یکی از اشتباهات رایج در طراحی دکوراسیون، قرار دادن یک قالیچه کوچک در میان مبل‌ها و کاناپه‌ها است. این کار اتاق را نامنظم نشان می‌دهد.

 

اندازه فرش را طوری انتخاب کنید که حداقل تا زیر پایه اول مبلمان برسد. به طوری که وقتی روی مبل می‌نشینید پا روی فرش قرار گیرد.

 

 انتخاب اندازه فرش

طرح مناسب فرش پذیرایی

انتخاب نوع فرش پذیرایی خانه شما بستگی به سبک خانه و طرح مبلمان و پرده ها و به طور کلی به رنگ وسایل و چیدمان و سلیقه شخصی شما دارد .

 

از انواع طرح های موجود برای فرش ها می توان به طرح های سنتی ترنج دار ،طرح های افشان ،طرح های مدرن ،طرح های کلاسیک و… اشاره کرد .

 

 

طرح مناسب فرش پذیرایی

سخن آخر

در این مقاله با بهترین مدل های فرش پذیرایی به همراه نکاتی برای خرید آن آشنا شدید. پس پیش از آنکه راهی بازار شوید سعی کنید تمامی نکات را با توجه به سالن پذیرایی یاد داشت کنید و متناسب با آن بودجه ای را کنار بگذارید.پس اگر امروز تصمیم به خرید فرش می‌گیرید، همین امروز خرید خود را انجام بدهید:)

 

 

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت تندیس خاطره کاشان از متنوع ترین محصولات این شرکت دیدن فرمایید و جهت سفارش فرش ها و محصولات این شرکت با شماره زیر تماس بگیرید .

 

 

فرش

 , , , , , , , ,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.