1 - راهنمای خرید فرش

فرش آکریلیک بدون پرز

فرش خاطره کویر

فرش آکریلیک بدون پرز

فرش آکرلیک بدون پرز ،پرزدهی فرش های ماشینی از مهمترین مسائل مهم در زمان انتخاب و خرید فرش می باشد که مورد توجه تمامی خریداران است . جنس نخ خاب و اهار فرش از عواملی هستند که باعث کاهش پرزدهی در فرش ماشینی می شوند .

 

عواملی چون تعداد شانه و تراکم و ضخامت فرش نیز بر روی پرزدهی فرش تاثیر گذار هستند . فرش های ماشینی ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه به دلیل فشردگی الیاف و ظرافت بالای نخ حداقل پرزدهی را دارند.

 

فرش آکرلیک بدون پرز

الیاف فرش ماشینی

در فرش های ماشینی از چند نوع الیاف استفاده می شود . نخ خاب فرش از جنس های اکریلیک ، پلی پروپلین و پلی استر است و نخ تار و پود آن از جنس های پنبه ، جوت و کنف می باشد . فرش های ماشینی اکریلیک بدون پرز کاشان در انواع شانه های فرش ۷۰۰ شانه اکریلیک بدون پرز ، فرش ۱۰۰۰ شانه اکریلیک بدون پرز ، فرش ۱۲۰۰ شانه اکریلیک بدون پرز و فرش ۱۵۰۰ شانه اکریلیک بدون پرز بافته می شوند .

 

اگر در هنگام اهار و بافت فرش ماشینی به مقدار کافی از روغن و اب استفاده شود و دستگاه به صورت اصولی تنظیم شده باشد و ثبت حرارت بر روی فرش به درستی انجام شود پرزدهی فرش ماشینی به حداقل ممکن می رسد و هیچ گونه پرزی در فرش به وجود نمی آید

 

خواندن مطلب :فرش ضدحساسیت

نخ آکرلیک بدون پرز

نخ های اکریلیک در زمان اهار به خوبی تاب داده می شوند و به همین دلیل به هیچ وجه پرزدهی ندارند . هیت ست کردن الیاف اکیریلک باعث می شود که فرش کمترین میزان پرزدهی را داشته باشد و از شفافیت زیادی برخوردار شود .

 

تمامی فرش های درجه یک ماشینی با نخ خاب صد در صد اکریلیک هیت ست شده بافته می شوند زیرا این الیاف طی فرایند هیت ست در مرحله آهار بدون پرز شده و به همین دلیل آلرژی و حساسیتی ایجاد نمی کنند .

 

برای این که نخ خاب قالی ماشینی دارای استحکام بالا باشد به قسمت اهار فرستاده می شود و مرحله هیت ست بر روی ان انجام می شود . برای مهار پرزدهی در قالی های ماشینی پرزبلند از اهار استفاده نمی کنند . فرش های پرزبلند معمولا با نخ پلی استر بافته می شوند و پزدهی ندارند .

 

فرش ماشینی آکرلیک بدون پرز

خصوصیات فرش آکرلیک بدون پرز

نخ اکریلیک تمامی خواص الیاف پشم را داراست و کیفیت بسیار بالایی دارد . قالی ماشینی بافته شده با نخ اکریلیک هیت ست شده بهترین کیفیت را در میان قالی های ماشینی داراست و به این علت از پرفروش ترین قالی های ماشینی بازار محسوب می شود .

 

خصوصیات فرش آکرلیک بدون پرز:

 

۱-الیاف اکریلیک بسیار روشن تر ، نرم تر و لطیف تر از دیگر الیاف فرش ماشینی در جهان هستند و رنگ پذیری بالایی دارند .

۲-قالی ماشینی اکریلیک پاخور بسیار زیادی را تحمل می کند و در دراز مدت دچار ابرفت و تغییر حالت نمی شود .

۳-هیچ گونه چسبندگی و زبری در سطح فرش تمام اکریلیک وجود ندارد و در هنگام دست کشیدن بر روی این محصولات دست به راحتی سر می خورد .

۴-این محصولات به هیچ عنوان بوی نفت و مواد پلاستیکی نمی دهند و در برابر حرارت های بالا بسیار مقاوم هستند .

۵-رنگ های فرش ماشینی تمام اکریلیک شفاف و زنده است و دارای رنگ بندی های متنوع و زیبا می باشد .

۶-قالی ماشینی اکریلیک بدون پرز کاشان نسبت به دیگر فرش های ماشینی طول عمر و استحکام بیشتری دارد .

۷-شست و شو بر روی فرش ماشینی اکریلیک هیچ تغییری ایجاد نمی کند و فرش اکریلیک پس از شست و شو تغییر ظاهر و رنگ نمی دهد .

۸-الیاف اکریلیک در زمان شست و شو در هم گیر نمی کنند و به هیچ وجه نیز کلاف نمی شوند .

۹-قیمت فرش ماشینی اکریلیک بدون پرز از فرش های دیگر بیشتر است ولی دوام و کیفیت بیشتری دارد .

 

فرش بدون پرز آکرلیک

خرید فرش اکریلیک بدون پرز

برای خرید بدون واسطه فرش ماشینی اکریلیک بدون پرز می توانید سایت فرش تندیس خاطره کاشان را انتخاب نمایید و از خدمات این فروشگاه آنلاین بهره مند شوید .

 

این سایت تمامی قالی های ماشینی درجه یک اکریلیک بدون پرز کاشان رادر دسته های مختلف با قیمت کارخانه و ارسال رایگان به فروش می رساند . نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت قالی اکریلیک کاشان در فروشگاه اینترنتی فرش تندیس خاطره کاشان وجود دارد .

 

فرش

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.