1 - راهنمای خرید فرش

فرش افشان الماس

فرش کاشان

فرش افشان الماس

فرش افشان الماس ، کارخانه فرش تندیس خاطره کاشان در حال حاضر یکی از بزرگترین کارخانه های تولید و صادرات فرش به کشورهای اطراف میباشد .کارخانه فرش تندیس خاطره کاشان امکان خرید حضوری و غیرحضوری را برای شما فراهم کرده تا در صورت نبود امکان خرید حضوری بتوانید فرش مورد نظرتان را بصورت غیرحضوری بخرید.

 

در هر خانه ایرانی با هر چیدمانی، فرش یکی از مهترین عناصر منازل ایرانیان میباشد که بیشترین توجه‌ افراد را به خود معطوف می‌کند. طرح و نقشه فرش، مهمترین ویژگی این کالا در انتخاب مشتریان میباشد. شرکت فرش تندیس خاطره با ارائه زیباترین طرح های فرش ماشینی و با ارائه محصولات متنوع سعی در جلب رضایت مشتریان با سلیقه های متفاوت نموده است.

 

شرکت فرش تندیس خاطره با بیش از نیم قرن تجربه در تولید و عرضه انواع فرش های ماشینی همواره سعی در ارائه محصولات خود در رنگ ها و طرح های بی نظیر ومتفاوت با بهترین کیفیت داشته است. کلیه محصولات شرکت فرش تندیس خاطره از مرغوبترین الیاف بین المللی و ازمطرح ترین کمپانی های دنیا از جمله درالون و بایر آلمان تهیه میشود.

 

شرکت فرش تندیس خاطره سعی داشته است همگام با تکنولوژی روز دنیا اقدام به توسعه و نوسازی مجموعه بافندگی خود نماید. تنوع محصولات این شرکت در زمینه کیفیت بافت، طرح و رنگ بندی، باعث شده تا مشتریان گرامی انتخابی راحت و سریع داشته باشند. شرکت فرش تندیس خاطره با توجه به اعمال استانداردهای بین المللی در زمینه تولید و کیفیت مواد اولیه، کلیه محصولات خود را همراه با ضمانت ارائه می نماید.

 

فرش کاشانفرش ۷۰۰ شانه الماس زمینه سرمه ای تندیس خاطره کاشان طرحی بسیار زیبا و چشم نواز دارد که از طرح های سنتی افشان الهام گرفته شده است.این طرح افشان با بکار گیری گل های سرشار از رنگ بندی شاد و متنوع ،نقشی چشم نواز را برهم زده دارد.که سبب استقبال مشتریان از ظاهر بسیار خاص و روح نواز این فرش شده است . طرح افشان الماس از طرح های دیرینه و بسیار پرطرفدار است که اکثر خریداران فرش شناخت خوبی نسبت به آن دارند .

 

ویژگی اصلی این نوع طرح های افشان شاخ و برگ ها و نقوش گل مانندی است که به شکلی به هم پیوسته و یکپارچه در سراسر فرش تکرار شده اند . نقوش ظریف استفاده شده در این فرش با رنگ های متنوع و گرمی زینت یافته اند که سبب می شود فضایی شاد و پر انرژی را در کنار آن تجربه کنید . این فرش ۷۰۰ شانه سرمه ای دارد که سبب می شود.فرش افشان الماس

 

 

شرکت فرش تندیس خاطره کاشان

فضای اطراف آن بزرگ تر و جذابتر به نظر برسد . به همین دلیل برای استفاده در محیط های پر نور و بزرگ بسیار مناسب است . هم چنین حذف شدن ترنج بزرگ در این فرش سبب شده تا ظاهری فاخر و شیک نیز داشته باشد .فرش ۷۰۰ شانه الماس در رنگ های زمینه متفاوت همچون: کرم – سرمه ای – دودی – فیلی نیز بافته شده که لازم به ذکر استزمینه فیلی این فرش نیز برای علاقه مندان به رنگ های زمینه تیره و چرک تاب بافته می شود.

 

چیدمان فرش الماس در دکوراسیون:

اولین نکته ای که برای ست کردن فرش سورمه ای باید در نظر بگیرید، رنگ سرمه ای برای مکان های روشن جلوه ای بسیار خاص و زیبا دارد، البته در نظر داشته باشید که طرح فرش شما هم گزینه مهمی چیدمان دکوراسیون منزل شماست. به طور کلی معمولا فرش های ایرانی نقش و نگارهای زیاد و گاهی پیچیده دارند که در عین حال جزییات زیادی را نیز در خود جای داده اند.

 

فرش طرح الماس نیز دارای طرح های پیچیده و شلوغ بود بنابراین سعی کنید از مبلمان با رنگ های روشن مانند سفید، کرم، استخوانی و نهایتا شیری استفاده نمایید.حتما به این موضوع نیز توجه داشته باشید که سایر وسایل موجود در فضا مانند پرده ها و حتی رنگ دیوارها نیز می توانندتاثیر زیادی بر بزرگ و کوچک نشان دادن محیط دکوراسیون شما داشته باشند. بهتر است بدانید به طور کلی رنگ سورمه ای فرش در فضایی با رنگ های روشن خودنمایی بیشتری خواهد داشت.

 

فرش کاشانفرش کاشان طرح افشان ۷۰۰ شانه با الیاف پنبه و نخ ۱۰۰%اکرولیک بافته شده ،نخ اکرولیک بهترین نخ موجود در بازار فرش است و به دلیل استفاده از این نخ در فرش آلودگی به فرش جذب نمیشود،فرش الماس ضد حساسیت است،پرزدهی ندارد،داخل بافت این فرش هیچ پلاستیکی به کارنرفته،فرش قابلیت شستشویی دارد و بعد از شسشو طرح و رنگ خود را از دست نمیدهد،دربرابر حرارت و ضربه از خود مقاومت نشان میدهد.فرش افشان الماس

 

فرش افشان الماس ، در ابعاد استاندارد ۴*۳ ، ۳.۵*۲.۵ ، ۳*۲ ، ۲.۲۵*۱.۵ ، ۴*۱ ، ۳*۱ ، ۲*۱ ، ۱.۵*۱ ، پادری و در صورت نیاز سایز سفارشی قابل بافت می باشد.

 

 

 

 

 

 

ضمانت نامه فرش کاشان طرح افشان ۷۰۰ شانه

هدف کارخانه فرش تندیس خاطره کاشان این است که شما خریداران محترم از خرید خود نهایت رضایت را داشته باشند.جنس نخ به کاررفته در این فرش همانطور که قبلا توضیح داده شد جنس نخ تمام اکرولیک میباشد.کارخانه در برابر خرید این فرش ضمانتی ۵ ساله بصورت کتبی تقدیم حضورتان میکند.

 

قیمت فرش کاشان طرح افشان ۷۰۰ شانه

رویه قیمت گذاری روی فرش ها در کارخانه فرش تندیس خاطره کاشان به گونه ای است که تمام افراد بتوانند فرش دلخواهشان را تهیه کنند.قیمت فرش ها به طرح فرش مربوط نیست اما با توجه به تعداد شانه تراکم ها قیمت ها کاهش و افزایش می یابد . هرچند فرش ها در کارخانه کاشان به قیمت تولید ارائه به مردم می شوند.فرش افشان الماس

 

معرفی کارخانه فرش کاشان

کارخانه فرش کاشان در حال حاضر یکی از بزرگترین کارخانه های تولید و صادرات فرش به کشورهای اطراف میباشد .کارخانه فرش کاشان امکان خرید حضوری و غیرحضوری را برای شما فراهم کرده تا در صورت نبود امکان خرید حضوری بتوانید فرش مورد نظرتان را بصورت غیرحضوری بخرید.کارخانه فرش کاشان در تهران دفتر فروش دارد و با بازدید از فروشگاه فرش ستاره کوروش فرش دلخواهتان را به قیمت کارخانه بخرید .فرش افشان الماس

 

کارخانه فرش کاشان به دلیل رنگ و طرح های متنوعی که در نقشه ها به کاربرده حسن شهرت خاصی دربین رقیبان دارد.کارخانه تندیس خاطره کاشان دارای استاندارد بین المللی و گواهی CEاروپا است . هدف ما رضایت خریداران است .

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.