1 - راهنمای خرید فرش

فرش افشان جانان

فرش افشان جانان

 فرش افشان جانان

فرش افشان جانان ، مناسب چه دکوراسیون هایی است ؟

فرش افشان جانان، این فرش ماشینی ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ در رنگ های زمینه : سرمه ای – فیلی  – نقره ای و کرم تولید می شود .طراحی خاص این فرش باعث شده تا برای هر سبک دکوراسیونی مناسب باشد.فرش طرح افشان فضا را باز تر و بزرگتر نشان می دهد.اگر متراژ خانه شما کوچک است می توانید با انتخاب این فرش زیبا و لوکس به بزرگتر نشان دادن آن کمک کنید.
فرش افشان جانان، در سه سایز فرش ۱۲ متری، فرش ۹ متری و فرش ۶ متری موجود می باشد.

 

فرش افشان جانانفرش ماشینی ۷۰۰ شانه مدل جانان از فرش های گلریز و دستباف گونه فرش کاشان  می باشد نقشه جانان فرش افشان جدید که بصورت اختصاصی توسط طراحان حرفه ای فرش تندیس خاطره کاشان تولید میشود.نقشه افشان جانان در رنگ های زمینه : سرمه ای – فیلی  – نقره ای و کرم تولید میشود که علاوه بر زیبایی نقشه در رنگ نقره ای باعث روشن شدن منزل شما میشود.فرش افشان نسبت به فرشهای ترنج دار از فروش بیشتری برخوردار هستند و یکی از علت های آن بزرگتر نشان دادن فضای خانه است که وقتی با رنگ روشن تولید شود قطعا این مزیت خیلی بیشتر جلوه می کند.

 

فرش طرح جدید جانان بافته شده با نخ ۱۰۰درصد اکریلیک هیت ست شده علاوه بر زیبای چشم نواز آن از کیفیت بالای برخوردار هست که باعث بالارفتن عمر فرش میشود و با شستشو از بین نمیرود . فرش های ۷۰۰شانه تندیس خاطره کاشان به دلیل استفاده از الیاف ۱۰۰٪ اکرولیک و داشتن وزن بالای فرش برای خریدارانی که قصد خرید فرش ضخیم دارند بهترین گزینه هست البته عمر بالای فرش ۷۰۰ شانه تولید شرکت باعث شده خریداران زمان زیادی از این فرش در منزل خود استفاده کنند و دیگر نگران از بین رفتن فرش نباشند .

 

فرش افشان جاناندر هنگام خرید فرش یکی از سوالاتی که برای خریداران بوجود می اید عمر فرش هست که در فرشهای ۷۰۰ شانه به دلیل نوع بافت ان از بالاترین عمر در میان فرش های ماشینی برخوردار است.

 

 

چرا خرید مستقیم فرش از کارخانه تندیس خاطره کاشان را برای همه پیشنهاد میکنیم؟

اگر قصد خرید فرش را دارید ما خرید مستقیم از کارخانه فرش تندیس خاطره کاشان را به شما پیشنهاد میکنیم زیرا علاوه بر کیفیت و قیمت مناسب ، شما طرح های بروز و جدید صنعت فرش را از همه زودتر می بینید و میتوانید طرحی جدید و بروز را خریداری کنید که در نقشه افشان جانان این اتفاق افتاده است تفاوت قیمت ۳۰ تا ۵۰ درصدی با فروشگاه ها و هایپر مارکت های فرش ،کیفیت عالی بهمراه ضمانت ۶۰ ماهه کیفیت ، و نقشه جدید و بروز از مزایای خرید فرش از کارخانه می باشد.

 

فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰

تولیدات صنعت فرش ماشینی در سال های اخیر با تنوع بسیار زیادی تولید می شوند. این محصولات با توجه به نوع دستگاه بافت آن کیفیت و مشخصات مختلفی دارند. از محصولات پرطرفدار و پرفروش کارخانه فرش کاشان باید به فرش ۷۰۰ شانه اشاره کرد. فرش های ۷۰۰ شانه که با تراکم ۲۵۵۰ تولید می شوند بسیار ریزبافت و ریزنقش هستند به همین دلیل به فرش های دستباف گونه مشهور شده اند. برای دیدن نمونه های جدید و زیبای کارخانه فرش تندیس خاطره کاشان می توانید در این سایت محصولات دسته ۷۰۰ شانه را ملاحظه کنید.

 

خرید فرش افشان جانان زمینه سرمه ای کلیک کنید!

خرید فرش افشان جانان زمینه دودی کلیک کنید!

خرید فرش افشان جانان زمینه نقره ای کلیک کنید!

فرش کاشان

شهر کاشان در تمامی دنیا به عنوان پایتخت فرش ماشینی شناخته می شود. تمرکز صنایع تولید فرش ماشینی در این شهر باعث شده است تا محصولاتی با کیفیت و عالی به تمام نقاط دنیا صادر شود. کارخانه فرش تندیس خاطره کاشان به عنوان بزرگترین تولید کننده با تنوع بی نظیری در طرح و نقشه و تنوع بالا در کیفیت های متفاوت فرش ماشینی، همواره تلاش داشته تا محصولاتی با کیفیت و زیبا را با مناسب ترین قیمت به خریداران فرش کاشان ارائه دهد. به همین منظور امکانات فراوانی را برای فروش فرش با بهترین قیمت تداراک دیده است. به همین منظور جهت خرید اینترنتی فرش خریداران می توانند با مراجعه به سایت فرش تندیس خاطره کاشان تمامی محصولات را با مشخصات کامل ملاحظه کنند و در صورت نیاز محصول مورد نیاز خود را خرید کنند.

 

فرش

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.