1 - راهنمای خرید فرش

فرش افشان جدید

 فرش افشان جدید

فرش افشان جدید ،از ویژگی اصلی طرح افشان کاشان، نبودن ترنج در وسط فرش و نداشتن لچک در کناره ­های آن را می توان بیان کرد. با حذف این دو ویژگی در این نوع فرش، فضای بزرگ تری را در منزل به رخ می­ کشد. و دیگر ویژگی فرش افشان کاشان به دلیل سبک کلاسیکی که داراست، خلوت بودن این نوع فرش است. فرش مدل افشان در دو دسته ماشینی و دستی به بازار عرضه می­ شود.

فرش کاشان افشان

تولیدفرش افشان

امروز با پیشرفت تکنولوژی در این امر امکان تولید فرش جدید کاشان مدل گل افشان، با گل­ های ریز به وجود آمده. همچنین نقش ریز آن به صورت فرش ۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه، ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه عرضه می­ گردد. و در این بین هر چه تعداد شانه بیشتر باشد طول عمر و کیفیت فرش بیشتر خواهد بود. اما فرش ۷۰۰ شانه معمولاً انتخاب خوبی است چرا که علاوه بر کیفیت عالی از دیگر نمونه­ ها قیمت ارزان­ تری دارد.

 

رنگبندی فرش افشان

رنگ­ های به کار رفته در فرش مدل افشان کاشان، به صورت فرش افشان کرم، فرش کاشان طرح افشان سرمه ای، فرش افشان آبی فیروزه­ ای و گردویی می­ باشد. و نخ به کار رفته از جنس مرغوب و نوع اکریلیک هیت ست بوده که در سایز های ۶، ۹، ۱۲ و ۲۴ به فروش می ­رسند. در چله های تار فرش گل افشان کاشان ازپنبه و پلی استر با نمره های ۳۰/۴ و ۳۰/۵ برای کیفیت بهتر فرش استفاده شده است.

 

فرش افشان

سوالات پر تکرار در فرش افشان:

۱- فرش افشان چه رنگی خوبه؟

فرش افشان در رنگ های مختلف تولید میشود و انتخاب رنگ بستگی به دکوراسیون و سلیقه مشتری دارد و هر رنگی با انتخاب دکوراسیون زیبای خود را دارد

 

۲- قیمت فرش افشان چقدر است؟

فرش افشان با کیفیت های مختلف تولید میشود.
فرش افشان ۵۰۰ شانه با قیمت پایین تری نسبت به فرش ۱۵۰۰ شانه عرضه میشود

۳-جدید ترین نقشه فرش افشان کدام طرح هست؟

فرش افشان نیلوفر و افشان باغ گل جدید ترین فرش افشان ۱۲۰۰ شانه و فرش افشان الماس در ۷۰۰ شانه جدید ترین نقشه هست.

 

۴- فرش افشان بهتره یا فرش ترنج دار؟

معمولا انتخاب نقشه امری سلیقه ای هست ولی پرفروشترین نقشه ها فرش های افشان بوده و در منزل زیبای بیشتری رو به خانه میده

 

فرش

, , , , , , , ,

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.