1 - راهنمای خرید فرش

چگونه فرش بی واسطه و ارزان خریداری کنم؟

فرش زمینه روشن جدید

چگونه فرش بی واسطه و ارزان خریداری کنم؟

چگونه فرش بی واسطه وارزان خریداری کنم ؟ ما قصد داریم که در ادامه این مقاله راه های خرید فرش زیر قیمت یک میلیون تومان را بیان نماییم که ممکن است در زمان انتخابتان مفید واقع شود .

اغلب افراد زمانی که اقدام به خرید فرش ماشینی می کنند ، به دنبال فرش هایی با کیفیت همراه با قیمتی مناسب هستند تا برای دکوراسیون منزل خود فرشی با کیفیت و زیبایی خاص خریداری کنند .

 

فرش هایی که دارای کیفیت بالایی می باشند به همان اندازه قیمت بالا تری دارند و کسانی وجود دارند که نمی خواهند برای خرید فرش هزینه ی زیادی متقبل شوند .

 

فرش های ماشینی بسته به نوع کیفیت شان دارای قیمتی از صد هزار تا چند میلیون تومان می باشند و این به افرادی بستگی دارد که تا چه اندازه می خواهند برای خرید یک فرش هزینه کنند .

 

چگونه فرش بی واسطه و ارزان خریداری کنم؟

کیفیت فرش ماشینی

همانطور که می دانید قیمت فرش با کیفیت آن رابطه مستقیمی دارد به این صورت که هر چه کیفیت یک فرش بالاتر باشد قیمت آن نیز بالاتر می رود و برعکس هر چه یک فرش دارای کیفیت پایین تری باشد قیمت آن نیز به همان نسبت پایین می آید .

 

کیفیت پایین در فرش های ماشینی موجب کاهش طول عمر آن ها می شود به این معنی که مدت زمان استفاده از آن ها کاهش می یابد به این دلیل که ویژگی های کمتری از یک فرش خوب را دارند و این ویژگی ها عبارتند از ؛

 

شانه ، نقشه رنگ ، تراکم و غیره که هر کدام از آن ها به تنهایی می توانند در کیفیت و قیمت فرش تاثیرگذار باشد .

 

 

چرا فرش ارزان و بدون واسطه کاشان را خریداری کنم ؟

پاسخ به این سوال برای افرادی که آشنایی کافی را با بازار های فرش ماشینی دارند کار آسانی است اما کسانی که به جهت آشنایی مختصر در پی پاسخ به چنین سوالی بر می آیند لازم است به این قسمت توجه نمایند ، این پرسشی است که عموما در ذهن هر خریداری نقش می بندد و طبیعی است که برای پاسخ آن تلاش کند و به دنبال ویژگی های فرش تندیس خاطره کاشان و تفاوت آن با سایر فرش های ماشینی باشد .

 

می دانیم که در گام اول تنوع طرح و رنگ و … توجه مخاطبین را به سمت و سوی فرش تندیس خاطره کاشان جلب کرده است اما در بازار رقابتی فرش و قالی اندکی کاهش کیفیت به راحتی تولید کننده را از بازار خارج ساخته و جایی برای جبران خطا باقی نخواهد گذاشت .

 

فرش ارزان و بدون واسطه کاشان

 

خرید فرش ارزان

از دیگر ویژگی های فرش هایی که تحت عنوان فرش ارزان و بدون واسطه تندیس خاطره کاشان در فروشگاه های اینترنتی تحت نظارت تولید کننده اداره می شود می توان به کیفیت بالا ، قیمت ارزان از طرف تولید کننده ، در نظر گرفتن سطح رضایت مشتریان ، سابقه درخشان و … اشاره نمود .

 

می توان در هر خانه ای که صاحب خانه آن به دکوراسیون منزل اهمیت می دهد ردپایی از فرش ماشینی تولید شده در کارخانه فرش تندیس خاطره کاشان را یافت چراکه از دیگر عوامل حائز اهمیت در محبوبیت فرش های ماشینی کاشان زیبایی طرح ها ، اصالت نگاره ها ، ترکیب رنگ عالی و ویژگی های ظاهری محصول می باشد .

 

فرش و قالی ارزان و بدون واسطه

فرش بدون واسطه

در فرش ارزان و بدون واسطه فرش تندیس خاطره کاشان کیفیت در بالاترین حد ممکن است ، این مورد از آن جهت نمایان می شود که می دانیم کارخانه فرش تندیس خاطره کاشان در تولید محصولات خود از نخ خاب اکرولیک هیت ست ، نخ تار پلی استر و نخ پود پنبه کمک می گیرد . مواد اولیه با کیفیت و بی نظیر حسن ختامی است بر کیفیت بالای محصول .

 

قیمت فرش هفتصد شانه کاشان

خرید و سفارش جدید ترین محصولات فرش های ۷۰۰ شانه

فرش های ۷۰۰ شانه واقعی یکی از پرطرفدارتری فرش های تندیس خاطره کاشان می باشد که با دستگاه های پیشرفته و به روز تولید می شوند .

 

فرش های ۷۰۰ شانه دارای تعداد تراکم متنوعی می باشند که بین آن ها تعداد تراکم ۲۵۵۰ بیشتری تولید را به خود اختصاص داده است . در فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ تعداد ۸ تا ۱۰ رنگ واقعی استفاده می شود که این تعداد رنگ با رنگ زمینه دارای هماهنگی می باشد .

 

فرش های ارزان کاشان

 

بافت فرش ۷۰۰شانه

برای بافت فرش های ۷۰۰ شانه تبدیلی از دستگاه های ۵۰۰ شانه استفاده می شود . در فرش ها ی ۷۰۰ شانه تبدیلی ۷ رنگ وجود دارد اما در فرش های ۷۰۰ شانه واقعی ۸ تا ۱۰ رنگ استفاده می شود .

 

فرش طرح ۷۰۰ شانه فقط دارای طرح های فرش های ۷۰۰ شانه بوده و تعداد شانه ۵۰۰ و تعداد تراکم ۱۰۰۰ را دارا می باشد . تعداد رنگ بکار رفته در آن ۷ تا ۸ رنگ و برای بافت آن ها از دستگاه های ۵۰۰ شانه استفاده می شود .

 

 

فرش بی واسطه

 

فرش ابریشم گونه ۷۰۰شانه

فرش ابریشم گونه ۷۰۰ شانه که با تراکم طولی ۱۲۰۰ از انواع جدید فرش های تندیس خاطره کاشان است . قیمت این فرش ها نسبت به فرش ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ آکریلیک ارزان تر می باشد زیرا این فرش با استفاده از ده رنگ طبیعی و متنوع مناسب هر سلیقه ای است .

 

فرش ابریشم  ۷۰۰ شانه به دلیل دارا بودن الیاف ارزان پلی استر ، از قیمت بسیار کمتری برخودار است اما به لحاظ زیبایی ، بسیار مورد توجه قرار می گیرد زیرا الیاف بافت آن از درخشندگی و شفافیت زیادی شبیه به الیاف ابریشم طبیعی برخوردار است که آن را بسیار شبیه به محصولات دستبافت ابریشمی می نماید .

 

 

فرش ابریشم گونه 700شانه

طیف رنگی

تعداد رنگ های به کار رفته در این محصول هشت رنگ طبیعی و واقعی است که این امر در قیمت ارزان آن تاثیر بسزایی دارد .

 

شما میتوانید با مراجعه به سایت شرکت تندیس خاطره کاشان از متنوع ترین محصولات این شرکت دیدن فرمایید .شرکت فرش تندیس خاطره کاشان محصولات خود را با بهترین نخ ها و الیاف ها بافت می شود تا مشتریان از تمام اجناس این شرکت اطمینان داشته باشد .

 

 

فرش کاشان

, , , ,, , , , ,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.