1 - راهنمای خرید فرش

فرش ترنج دار چیست ؟

فرش ماشینی آبی

فرش ترنج دار چیست ؟

فرش ترنج دار چیست ؟ فرش یا همان قالی ها اعم از دستبافت گرفته تا ماشینی در ابتدا به صورت فرش های ترنج دار بافته می شده اند که در گذشته در این قالب ها استفاده از طرح های به صورت باغ و جوی آب که آن ها را به هم وصل می کرده است بیشتر بافته می شده اما امروزه با قالب لچک و ترنج از طرح های گل و باغ استفاده می شود که زیبایی خاصی را در چشم هر بیننده به وجود می آورد . به طور کلی می توان استفاده از طرح لچک و ترنج را از طرح های قدیمی معروف ایرانی بیان نمود که توسط طراحان تولید می شده است . 

 

 

خرید فرش ماشینی ترنج دار 

در کارخانجات فرش بافی کاشان با توجه به سابقه ای که این شهر فرش ماشینی در تولید انواع نقشه های فرش دارد، می توان آن را به عنوان معتبرترین مرکز خرید فرش لچک ترنج در نظر گرفت. انواع طرح های مدل فرش ترنج دار دایره، بیضی، لوزی و چند ضلعی توسط تولید کنندگان این شهر فرش تولید و ارائه می گردد که مورد پسند افراد با سلیقه های مختلف قرار می گیرد.

طرح فرش ترنج در طرح ها و سایزهای مختلف تولید می گردد که گاها درحدیک گل دیده می شود و بعضا نیز تا امتداد حاشیه کشیده می شود که فرش ترنج کاشان در سایزهای بزرگ در دکوراسیون های مجلل و وسیع کارآیی بسیار خوبی دارد.

 

فرش ترنج دار 

با مشاهده نقشه فرش لچک ترنج نشان داده شده در زیر می توانید متوجه این واژه اختصاصی در فرش گردید. اما در تعریف کلی تر و با توجه به عکس فرش ترنج دار می توان این گونه بیان نمود که ترنج به قسمت مرکزی فرش گفته می شود که عموما به شکل دایره ای و یا دیگر اشکال هندسی توسط هنرمندان نقشه کش فرش با توجه به طرح فرش از بهترین مدل استفاده می گردد.

 

 

فرش افشان بهتره یا ترنج دار؟

بسیاری از خریداران می خواهند بدانند که فرش بدون ترنج افشان بهتر است یا طرح های ترنج دار، که در این رابطه این طور می توان گفت که بهتر است با در نظر گرفتن سبک و وسعت فضای دکوراسیون خانه خود به انتخاب یکی از این دو نقشه فرش بپردازید، تا هم از لحاظ هارمونی و هم ایجاد وسعت بیش تر یا کمتر از محصولی مناسب بهره مند گردید.

بدین معنا که طرح های فرش ترنج دار به دلیل برخورداری از این دو قسمت نسبتا بزرگ به دیگر نقوش فرش، قابلیت ایجاد صمیمیت و تفکیک سازی در فضاهای بزرگ و وسیع را دارد. اما اگر از فضای کم در دکوراسیون خود برخوردار هستید پیشنهاد می دهیم از طرح های بدون لچک ترنج با رنگ بندی روشن استفاده نمایید.

 

 

فرش ترنج دار کاشان

به منظور تهیه و خریداری فرش ترنج کاشان در مدل ها و رنگ بندی متنوع می توانید به مجموعه بورس فرش کاشان ارائه دهنده بهترین و زیباترین نقشه های فرش لچک ترنج و بدون آن با توجه به متفاوت بودن نیاز بازار، مراجعه نمایید.

 فروش فرش ترنج دار در فروشگاه اینترنتی فرش تندیس خاطره کاشان  به صورت مستقیم و بی واسطه انجام می گیرد که متقاضیان می توانند از خرید فرش  ترنج با قیمت درب کارخانه و هم چنین جهت ضمانت کیفیت فرش از گارانتی معتبر کالا بهره مند گردند. تنوع بالای محصولات فرش کاشان در مدل ها و نقشه های مختلف در این سایت سبب رضایت مشتریان و مرتفع سازی سلیقه های مختلف افراد شده است.

 

 

,,,,,,,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.