1 - راهنمای خرید فرش

فرش جدیدوپرفروش سال

فرش رنگ نقره ای جدید

فرش جدیدوپرفروش سال

فرش جدیدوپرفروش سال ،شرکت فرش تندیس خاطره کاشان دراین مقاله اقدام به معرفی برخی از فرشهای جدید و پرفروش سال کرده است . فرش های پرفروش و طرح ها جدید که بیشترین فروش را دارند شامل مدل فرش امسال و جدیدترین فرش سال به همراه پرفروشترین طرح فرش ماشینی خدمت شما ارایه میشود.

 

فرش تندیس خاطره کاشان برای راحت تر کردن انتخاب جهت رفاه مشتریان دسته بندی را در سایت ایجاد کرده است که فرش های پرفروش وجدیدرا در ان دسته از محصولات قرار داده است که مشتریان راحت تر بتوانند در میان محصولات  مدل فرش جدید وپرفروش سال رابا قیمت را انتخاب کنند .

 

فرش های جدید و پرفروش کارخانه فرش تندیس خاطره کاشان از لحاظ انتخاب بیشترین انتخاب را درمیان مشتریان عزیز دارد و خریدران با اطمینان کامل میتوانند فرشهای جدید کاشان را انتخاب کنند.

 

معرفی طرح های جدید 

معرفی طرح های جدید ،در دنیای امروزی که تکنولوژی های مدرن زندگی بشر را احاطه کرده است و همه روزه انواع و اقسام وسایل و کالاهای لوکس و زیبا حیرت و تعجب بشر را بر انگیخته است،فرش به عنوان کالایی که اصالت وتمدن ایران باستان را با نقش و نگارهای زیبا تداعی میکند نمایی دلربا و جذاب به منازل داده و رخ نمایی میکند.

 

انتخاب جدیدترین طرح و رنگ فرش ماشینی با توجه به حجم انبوه تولیدات موجود در بازار برای برخی افراد سخت است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم با توجه به حجم فروش و نظر طراحان فرش کاشان، جدیدترین طرح های فرش ایرانی را برای شما انتخاب و معرفی کنیم.

 

جدیدترین طرح فرش سال ۱۴۰۰ را می توان در رده بندی های متفاوتی گنجاند. برای خرید انواع فرش پرفروش در سبک های مدرن و کلاسیک، ابتدا باید نوع دکوراسیون منزل خود را بشناسید. بعد به رنگ مبل، رنگ پرده، میزان نور توجه نمایید. و سپس با توجه به سلیقه و نوع چیدمان خانه، طرحی که هماهنگی بیشتر با لوازم خانه شما را دارد انتخاب و خریداری نمایید.

 

در ادامه چند طرح از فرش جدیدترین مدل فرش کاشان در سال ۱۴۰۰ را مشاهده خواهید نمود.

فرش کاشان طرح کژال

فرش طرح کژال از مدل های پرفروش و زیبا و جذاب فرش ماشینی کاشان می باشد. وجود نقوش اصیل خشتی و ترنج در طرح این فرش آن را به پرفروش ترین فرش سال تبدیل نموده است. استفاده از رنگ های متنوع و جذاب سرمه ای و فیلی فضایی دلچسب و پر انرژی به خانه می بخشد. فرش کژال به دلیل بافت ریزی که دارد شبیه فرش های دست باف گونه می باشد. در بافت این طرح فرش ماشینی از الیاف اکرلیک بکار رفته است.

 

 

فرش طرح افشان گیلدا

برای افرادی که به دنبال فرش های سنتی، دست باف و اصیل ایرانی می باشند، فرش افشان گیلدا پیشنهاد بسیار خوبی می باشد. وجود طرح گل های رنگارنگ در نقوش این فرش آن را به عنوان پرفروش ترین طرح فرش دستباف ۱۴۰۰ معرفی نموده است. فرش افشان گیلدا رنگ بندی زیبایی دارد و در سه رنگ کرم، سرمه ای و فیلی و به صورت بر جسته و عادی بافته می شود. رنگ زمینه کرم این طرح در کنار گل هایی به رنگ صورتی و بافت برجسته گزینه بسیار مناسبی برای افرادی است که به دنبال فرش هایی به رنگ های گرم و شاد هستند.

 

فرش افشان 

فرش کاشان طرح افشان مهریز از نقوش متفاوت و زیبا خانواده فرش های افشان می باشد. این فرش نقشه خلوتی دارد و در زمینه آن از گل های کوچک و بزرگ با پیچ و تاب های فوق العاده زیبا استفاده شده است. رنگ بندی این فرش شامل رنگ های کرم و سرمه ای و با بافت بسیار لطیف و ظریفی که دارد، برای هر دکوراسیونی مناسب می باشد.

 

فرش حوض نقره

یکی از طرح های پر فروش کارخانه فرش کاشان، فرش کاشان طرح حوض نقره  است که بافت سه بعدی و برجسته دارد. طراحی خلوت فرش برای افرادی که به دنبال فرش های فانتزی هستند مناسب می باشد. اگر فضای خانه شما کوچک است و قصد دارید بزرگتر و دلباز تر به نظر برسد، فرش تاج محل پیشنهاد خوبی برای شما است. این طرح فرش دارای رنگ بندی سرمه ای و فیلی بوده و فضایی بی نظیر به منزل شما می دهد.

فرش طرح هالیدی

یکی از زیباترین و محبوب ترین طرح فرش های در بین مشتریان ایرانی و خارجی، فرش کاشان طرح هالیدی می باشد. طرح این فرش خلوت بوده و هارمونی بسیار بالایی دارد و به دلیل ظاهری خاص آن مورد پسندی هر سلیقه ای است. فرش ماشینی طرح هالیدی در رده فرش های ۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه و با الیاف درجه یک بافته می شود. رنگ بندی متنوع و زیبای این طرح فرش شامل رنگ های کرم، سرمه ای، بژ، کاربنی، مشکی و بنفش می شود. وجود چنین طیف رنگی بالایی در این فرش مدرن باعث شده تا مورد توجه و انتخاب زوج های جوان قرار گیرد.

 

قیمت فرش های جدید وپرفروش 

خریداران و همراهان گرامی در نظر داشته باشید که قیمت فرش های جدید تولید شده درشرکت فرش تندیس خاطره کاشان تاثیری در قیمت ان ندارد و تمام طرح ها با یک قیمت عرضه میشود بسیاری از خریداران فرش به اشتباه فرش  جدید را گران تر خریداری میکنند که  حتی خرید پرفروش ترین فرش ماشینی  و جدیدترین فرش هم با هم شانه های خود یک قیمت هست و جدیدترین فرش سال که جدیدترین فرش بدون حاشیه فرش تندیس خاطره کاشان  بود هم در طول سال به تمام خریداران یک قیمت فروخته میشود .

 

بدنیست اشاره کنیم که تمامی طرح ها و نقوش جدیدترین فرش سال ۲۰۲۱ تولیدی کارخانه فرش تندیس خاطره کاشان توسط طراحان معتبر و چیره دست فرش کاشان طراحی شده است. در تولید تمامی فرش های ۷۰۰ شانه تا ۱۵۰۰ شانه این مجموعه از الیاف درجه یک و عالی استفاده شده است. و مورد مهم دیگر قیمت تولیدات است که باید بگوییم قیمت پرفروش ترین طرح فرش ماشینی با قیمت کارخانه عرضه می شود.

 

,,,,,,,,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.