1 - راهنمای خرید فرش

فرش جدید رنگ زغالی

فرش ماشینی

فرش جدید رنگ زغالی

فرش جدید رنگ زغالی رنگ زغالی  از دسته بندی رنگ های خنثی قرار دارد. از نظر روانشناسی رنگ، نمادی از اعتماد و اطمینان، عقل و دانش، آرامش، بی طرفی و استقلال می باشد. رنگ زغالی افکار جدید را می پذیرد و حالتی از اعتماد به بنفس ایجاد می کند. رنگ زغالی به دلیل ماهیت خنثی که دارد، توانایی ترکیب شدن با طیف های دیگر را دارد.

 

 

 

ویژگی های فرش ماشینی زغالی

فرش جدید رنگ زغالی فرش های ماشینی کاشان زغالی به دلیل وقار و سنگینی که دارد، در دکوراسیون های مدرن بسیار زیبا به نظر می رسد. فرش زغالی رنگ کاشان در طرح های مختلف بافته می شود و حس آرامش به فضای خانه می بخشد. این رنگ به علت اینکه خنثی است می تواند در کنار رنگ های سرد و گرم قرار گیرد.

 

فرش رنگ زغالی را می توان هم در فضاهای کوچک و هم خانه های بزرگ و دلباز مورد استفاده قرار داد. برای اتاق پذیرایی با ابعاد کوچک می توان فرش افشان زغالی مدرن خریداری نمود. جوانان و زوج های جوان، فرش های مدرن رنگ های تیره را  می پسندند.

 

 

اگر مایل هستید تا اتاق شما درخشش زیاد تری داشته باشد، فرش ماشینی زغالی رنگ کاشان را پیشنهاد می کنیم. تیره بودن رنگ کمک می کند تا رنگ های دیگر موجود در خانه بیشتر نمایان می شوند. برای طراحی خانه ای شاد با استفاده از فرش دودی می توان، از مبلمان، لوازم تزیینی و اکسسوری هایی به رنگ سفید، سبر و آبی استفاده نمود.

ر کثیف می شوند. و تمیز کردن آن ها نیز آسان تر از فرش های روشن می باشد. برای خانواده هایی که کودک و یا حیوان خانگی در خانه زندگی می کند، فرش زغالی گزینه بسیار مناسبی است.

 

فرش زغالی در نشیمن محیطی دنج و صمیمی ایجاد می کند. برای ایجاد آرامش در خانه می توان از فرش تیره در کنار آبی فیروزه ای استفاده نمود. این ترکیب برای اتاق پذیرایی و نشیمن بسیار مناسب است.

 

فرش

شانه فرش ماشینی فرش زغالی چیست؟

فرش جدید رنگ زغالی شانه فرش عبارت است از تعداد گره(ریشه) در یک متر افقی(غالبا) فرش.
یعنی اگر تعداد گره های یک متر افقی فرش را بشماریم، تعداد شانه فرش بدست می آید.
برای مثال در یک متر افقی فرش ۷۰۰ شانه، ۷۰۰ گره موجود می باشد.
از جمله پراستفاده ترین شانه های فرش عبارتند از، ۵۰۰ شانه، ۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه.
امروزه فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه نیز به بازار فرش ماشینی وارد شده است.
معمولا شانه فرش در یک متر اعلام می شود و به کل ان بسط داده می شود.
هر چه شانه فرش ماشینی بیش تر باشد کیفیت فرش ماشینی نیز بیشتر خواهد بود.
به طبع قیمت فرش ماشینی نیز افزایش خواهد داشت.

 

فرش کاشان

سفارش فرش ماشینی زغالی از شرکت تندیس خاطره :

فرش جدید رنگ زغالی برای سفارش فرش از شرکت تندیس خاطره می توانید کاتالوگ تمامی کار ها را در سایت شرکت مشاهده کنید.
حتی می توانید از طریق کانال تلگرام ما تمامی کارها را مشاهده کنید.
فرش مورد نظر خود را انتخاب کنید.
فرش را برای مدیران فروش از طریق واتساپ و تلگرام ارسال کنید.
تا موجودی کالای مورد نظر شما بررسی شود.
بعد از آن شما می توانید جهت تکمیل سفارش خود اقدام کنید.
لازم به ذکر است که تمامی سفارش ها از هشت تا ده روز برای شما ارسال می شوند.
و به ازای هر تخته فرش مبلغ ۵۰ هزار تومان بیعانه از خریدار دریافت می گردد.
بقیه ی مبلغ فرش مورد نظر درب منزل باید پرداخته شود.

 

فرش ماشینی

 

فرش ۱۵۰۰ شانه طرح خشتی زمینه زغالی گل برجسته کاشان ، اصیل و چشم نواز

فرش جدید رنگ زغالی فرش ۱۵۰۰ شانه طرح خشتی زمینه زغالی کاشان گل برجسته ، ویژگی های بصری فوق العاده ای دارد که آن را به یک فرش خاص تبدیل می کند. اولین ویژگی این فرش ، استفاده از طرح فرش پرطرفدار و اصیل خشتی در آن است. فرش طرح خشتی در هر کجای منزل شما که قرار بگیرد ، زیبایی خیره کننده ای به آن خواهد بخشید.

از دیگر ویژگی هایی که این فرش را از دیگر فرش های طرح خشتی متمایز می کند می توان به وجود ترنج مرکزی در نقشه آن اشاره کرد. این ترنج مرکزی با رنگ طلایی چشم نواز در مرکز فرش خودنمایی می کند. زمینه زغالی فرش ، آن را به یک فرش خاص و باب طبع افرادی که بر اساس مد روز اثاثیه منزل خود را انتخاب می کنند تبدیل کرده است. تضاد رنگ بین زمینه زغالی و زمینه کرم خشتی های  موجود در فرش جلوه خاصی به طرح فرش بخشیده است.

اگر چه رنگ زمینه این فرش ذغالی است، اما با توجه به رنگ های غالب موجود در فرش می توانید از عناصری با رنگ های طلایی ، نقره ای ، کاربنی ، قهوه ای و سفید به زیبایی در دکوراسیون منزل خود استفاده کنید تا جلوه فرش خود را در میان آن ها افزایش دهید.

 

 

فرش کاشان

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.