1 - راهنمای خرید فرش, 5 - دکوراسیون فرش

فرش جدید رنگ فیلی

تفاوت قیمت فرش
فرش جدید رنگ فیلی
فرش جدید رنگ فیلی فرش فیلی در دکوراسیون می‌تواند جلوه جذابی به دکوراسیون منزل شما بدهد. از آن‌جایی که رنگ‌هایی چون فیلی، خاکستری و یا نقره‌ای جزو رنگ‌های خنثی بشمار می آیند ؛ با اکثر رنگ‌ها هماهنگ هستند. به همین دلیل افراد با استفاده از فرش فیلی در دکوراسیون می‌توانند تنوع انتخاب بیشتری برای سایر اجزای دکوراسیون داشته باشند.

 

فرش در دکوراسیون خانه‌های ایرانی نقش مهمی را ایفا می‌کند و می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین اجزایی است که در هر خانه‌ای وجود دارد. با استفاده از ایجاد هماهنگی بین رنگ‌ها و طرح‌های فرش و سایر اجزا مانند مبلمان و پرده‌ها و… می‌توانید نمایی شیک و زیبا برای خانه خود به وجود آورید.

 

فرش ماشینی فیلی در دکوراسیون بسیاری از منازل وجود دارد.فرش‌های رنگ روشن برای خانه‌های کوچک‌تر مناسب هستند و فرش‌های تیره برای خانه‌هایی که فضای بزرگی دارند، انتخاب مناسبی است . اما فرش فیلی در دکوراسیون خانه‌هایی با اندازه‌های متفاوت کاربرد دارد و می‌تواند فضای خانه شما را بزرگ‌تر یا کوچک‌تر نشان دهد.

 

فرش ماشینی

 

فرش فیلی در دکوراسیون با چه رنگ‌هایی هماهنگ می‌شود؟

 

رنگ فیلی که خنثی و سرد است، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای پس زمینه دکوراسیون منزل شما محسوب می‌شود. هنگام انتخاب فرش فیلی در دکوراسیون به سایر رنگ‌های به کار رفته در آن نیز دقت داشته باشید؛ استفاده از این رنگ‌ها برای سایر اجزای دکوراسیون می‌تواند هارمونی بی‌نظیری در دکوراسیون منزل شما به وجود آورد.رنگ مکمل با فرش فیلی در دکوراسیون، می‌تواند گرم یا سرد باشد. این موضوع وابسته به سلیقه شماست.

 

 

توصیه می‌شود که اگر رنگ دیوارهای خانه نیز سرد است، سایر وسایل را با رنگ‌های گرم تهیه کنید. اگر رنگ دیوارهای شما گرم یا خنثی است؛ می‌توانید وابسته به فاکتورهای دیگر به انتخاب رنگ‌های دیگر برای وسایل دکوراسیون توجه داشته باشید.

 

فرش ماشینی

ترکیب فرش فیلی در دکوراسیون و سفید:

مزیت این ترکیب باعث روشن‌تر شدن منزل شما می‌شود. همچنین فضاهای کوچک را بزرگ‌تر از چیزی که هست،نشان میدهد . البته استفاده از این دو رنگ به تنهایی، فضای بی‌روحی می‌سازد. برای حل این مشکل می‌توانید از رنگ‌های گرم به عنوان رنگ سوم استفاده کنید.

 

 

ترکیب فرش فیلی در دکوراسیون با رنگ‌های قرمز، نارنجی و زرد:

استفاده از رنگ‌های گرمی چون قرمز، نارنجی و زرد فضایی پر انرژی در دکوراسیون منزل شما ایجاد می‌کند. استفاده از این ترکیب رنگ برای فضاهای مختلف خانه مناسب است.– فرش فیلی در دکوراسیون با رنگ بنفش: می‌توان گفت رنگ بنفش جزو خاص‌ترین و لوکس‌ترین رنگ‌هایی است که می‌توانید در منزل استفاده کنید. بنفش رنگی است که کم‌تر در دکوراسیون‌ها به چشم می‌خورد. به همین دلیل افرادی که قصد داشتن دکوراسیون داخلی منحصر به فرد دارند، از بنفش به همراه فرش فیلی در دکوراسیون استفاده می‌کنند.

 

فرش ماشینی
فرش فیلی در دکوراسیون و آبی:
اگر به فرش‌های فیلی رنگ موجود در بازار توجه کنید، می‌بینید که در نقش و نگارهای بسیاری از آن‌ها رنگ آبی به چشم می‌خورد. ترکیب رنگ آبی با فیلی می‌تواند هارمونی زیبا و آرامش بخشی برای دکوراسیون شما به ارمغان بیاورد. البته باید به خاطر داشته باشید که رنگ‌های آبی و طوسی هر دو سرد هستند؛ برای افزایش انرژی چنین دکوراسیونی بهتر است اکسسوری‌هایی با رنگ‌های گرم‌ انتخاب کنید.

 

ترکیب فرش فیلی در دکوراسیون با رنگ‌های خنثی:
رنگ‌هایی چون قهوه‌ای، شیری، بژ و کرمی رنگ‌های خنثی هستند که می‌توانند با رنگ خاکستری و فیلی همراه شوند. چنین رنگ‌هایی باعث به وجود آمدن فضایی آرام و رسمی می‌شوند. به همین دلیل انتخاب مناسبی برای اتاق کار و یا فضاهای اداری محسوب می‌شوند.

 

ترکیب فرش فیلی در دکوراسیون با طیف‌های مختلف خاکستری :

اگر بخواهید از این ترکیب در دکوراسیون بدون رنگ‌های گرم استفاده کنید؛ باید انتظار محیطی سرد و بی‌روح و البته کسل کننده را داشته باشید. شاید خانه‌ای که تمام وسایل‌ آن طیف طوسی و خاکستری دارد، در نگاه اول بسیار لوکس و شیک به نظر برسد، اما اطمینان داشته باشید که زمان زیادی طول نخواهد کشید که از انتخاب خود پشیمان شوید. استفاده از رنگ‌‌های گرمی چون زرد، صورتی، نارنجی و قرمز به شما کمک می‌کند هم از لوکس و شیک بودن رنگ فیلی و خاکستری استفاده کنید و هم انرژی مورد نیاز از رنگ‌ها را دریافت نمایید.مطمئنا در نظر شما رنگ‌های دیگری نیز وجود دارند که برای استفاده به همراه فرش فیلی در دکوراسیون مناسب هستند. همانطور که گفتیم از مزیت‌های این نوع فرش، هماهنگی با رنگ‌های مختلف و تنوع انتخاب است. شما با توجه به سلیقه خود می‌توانید بهترین رنگ همراه با فرش مورد نظرتان را پیدا کنید.

 

فرش ماشینی

فرش فیلی با چه وسایلی در منزل باید ست باشد ؟

منظور از ست بودن رنگ‌ها به معنی همرنگی مطلق یا استفاده از چند رنگ خاص نیست. منظور اصلی از ایجاد هماهنگی آن است که با استفاده از روانشناسی رنگ‌ها و سلیقه خودتان، دکوراسیونی به وجود آورید که اجزای مختلف آن با یکدیگر همخوانی دارند.اگر بخواهیم در مورد اجزای اصلی دکوراسیون قسمت هال و پذیرایی صحبت کنیم، باید به وسایلی چون فرش، مبلمان، پرده و کاغذ دیواری اشاره کنیم. البته تأثیر اکسسوری‌ها و وسایل تزئینی کوچک و بزرگی که از آن‌ها استفاده می‌کنیم نیز قابل چشم پوشی نیست. به همین دلیل لازم است که به ایجاد هماهنگی میان کوچک‌ترین تا بزرگ‌ترین وسیله توجه داشته باشید.

 

 

فرش ماشینی

 

روانشناسی رنگ فیلی در دکوراسیون فیلی و به طور کلی طیف رنگی خاکستری نمادی از بزرگی و متانت است. این رنگ خنثی که با اکثر رنگ‌ها هماهنگ می‌شود؛ انتخابی مناسب برای دکوراسیون‌های اسپرت یا کلاسیک است. رنگ طوسی بین سیاه و سفید است و به همین دلیل بسیاری از روانشناسان آن را نشانه‌ای از تعادل می‌دانند.این رنگ آرامش بخش است و حس منطق و مسئولیت پذیری را در انسان افزایش می‌دهد. رنگ‌هایی که تناژ طوسی دارند، حس درونگرایی را انتقال می‌دهند. به همین دلیل است که استفاده از رنگ‌های گرم به همراه فرش فیلی در دکوراسیون توصیه می‌شود.هرچه رنگ فیلی به سمت تیره‌ پیش رود، نشانه‌ای از غم و اندوه خواهد بود و به همین دلیل استفاده از رنگ‌های فیلی تیره به صورت گسترده در دکوراسیون مناسب نیست. 

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.