مقالات

فرش زمردکاشان

 فرش زمردکاشان

فرش زمردکاشان شرکت فرش زمردکاشان با سابقه طولانی در عرصه تولید انواع فرش ماشینی یکی از پیشروان در صنعت تولید فرش ماشینی کاشان  است و یکی از زبان زد ترین شرکت های تولیدی فرش ماشینی کاشان شرکت زمرد کاشان است .

از سوابق تولید این مجموعه فرش ماشینی می توان به تولید انواع فرش های ۵۰۰ شانه تراکم ۱۰۰۰، ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ ، ۱۰۰۰ شانه تراکم ۳۰۰۰ ، ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ و در سال جاری با ورود سیستم بافت فرش ۱۵۰۰ شانه تراکم ۴۵۰۰ اشاره نمود .فرش زمردکاشان از سال ۱۳۹۷ محصولات گروه فرش ۱۰۰۰ شانه را به صورت گل برجسته هایبالک تولید می نماید .

فرش زمرد کاشان

کیفیت فرش زمرد کاشان 

به سبب استفاده از از الیاف مرینوس ترکیه و تولید فرش ماشینی با سیستم های به روز HCP , HCI فرش های زمرد کاشان دارای دوام و عمر طولانی هستند .فرش ماشینی زمرد دارای استاندارد ملی ایران ، ISO9001 ، و گواهی CE اروپاست  از این رو بیش از۴۰ درصد از  فرش های زمرد کاشان به کشورهای  حاشیه خلیج فارس و اروپا صادر می گردد.

تنوع طرح های موجود در فرش زمرد کاشان

همانطور که در بالا اشاره شد این شرکت با تنوع ماشین آلاتی که دارد به طبع آن تنوع بی شماری از محصولات را در تراکم های مختلف تولید می کند که این تنوع هر ماه بیشتر هم می شود.

 

شرکت زمرد علاوه بر تولید انواع فرش ماشینی گلیم فرش های ماشینی ۳۵۰ شانه را نیز تولید می کند که خود آلبوم مجزایی از طرح های مختلف دارد.

فرش زمرد کاشان 700شانه

قیمت فرش زمرد کاشان 

فرش زمرد کاشان بسته به تراکم و شانه های تولیدی قیمت های متنوعی دارد .به صورت کلی فرش های تولیدی این شرکت به سبب کیفیت و استانداردهایی که دارد و به سبب استفاده از نخ های گران قیمت و همین طور متریال مصرفی گران از دسته گران ترین فرش های ماشینی محسوب می شود.

, , , , , , , , , , ,

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.