1 - راهنمای خرید فرش

فرش ماشینی زمینه دودی

مشخصات فرش 1200

فرش ماشینی زمینه دودی

فرش ماشینی زمینه دودی ، در گذشته اگر کسی فرش های ماشینی با رنگ زمینه تیره را می خواست باید به سراغ فرش های سرمه ای رنگ می رفت ولی امروزه رنگ های تیره رنگ در رنگ های متنوع تری تولید می شود.

 

فرش زمینه دودی، یکی از فرش های تیره رنگ است که بسیار زیباتر و روشن تر و دلباز تر از رنگ سرمه ای است و به رنگ طوسی نزدیک تر است و رنگی سنگین و موقر است. فرش دودی رنگ به صورت طرح های مدرن ترک و سنتی در شانه و تراکم بالا بافته می شوند.

 

 

فرش دودی رنگ در دکوراسیونا

رنگ  دودی به گونه ای است که می توان هم در دکوراسیون ها و فضاهای کوچک قرار داد و هم در دکوراسیون های بزرگ و دلباز. برخی از مواقع، خریدار برای اتاق کوچک و تنگ خودنمی خواهد از فرش های رنگ روشن از قبیل کرم، سفید و یا اطلسی استفاده کند.

 

قشر جوانان، فرش های مدرن ترک را با رنگ تیره را می پسندند و برای دکوراسیون های مدرن خود به دنبال طرح های مدرنیته هستند. به این دسته از خریداران، فرش های طوسی پررنگ ترک که همانند رنگ دودی است توصیه می شود.

 

 

بهترین فرش های دودی رنگ از چه جنسی می باشند؟

فرش های ماشینی با زمینه  دودی رنگ، از آنجایی که جز رنگ های تیره هستند پس باید با الیاف بدون پرز بافته شوند تا جلوه رنگ دودی بیشتر شود. محصولاتی که با رنگ زمینه تیره بافته می شوند چون پرزهای الیاف را بیشتر نشان می دهند پس حتما باید در بافت نخ خاب آن ها، الیاف بدون پرز به کار رفته باشد تا زیبایی آن از بین نرود.

 

الیاف آکریلیک هیت ست شده بهترین الیاف بدون پرز برای بافت فرش های دودی رنگ و زغالی است که بدون پرز است و درخشان و براق می باشد.

 

 

بهترین فرش های ذغالی دستبافتگونه زیبا

فرش ماشینی زمینه دودی رنگ، فرش های مدرن ترک دودی رنگ، وینتیج دودی رنگ، جز فرش های تیره رنگ جدید است که می توانید به جای رنگ سرمه ای از این رنگ استفاده کرد. فرش های طوسی پررنگ ترک و یا دودی بسیار زیبا هستند که رنگبندی روشن تر از دودی سنتی دارند.

 

محصولات دودی رنگ شرکت تندیس خاطره کاشان با بهترین الیاف بدون پرز و در شانه و تراکم بالا و با قیمت کارخانه و تولیدی ارائه  ودرکمترین زمان برای شما بافت وارسال می شود.

 

,,,,,,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.