1 - راهنمای خرید فرش, 3 - شانه و تراکم فرش, 6 - فرش

فرش سایز سفارشی

فرش 1200شانه

فرش سایز سفارشی

فرش سایز سفارشی

فرش سایز سفارشی

 

فرش سایز سفارشی کاشان در سایزهای غیر استاندارد را میتوانید براحتی از سایت شرکت فرش تندیس خاطره کاشان خرید کنید.درشانه وتراکم های مختلف بافت میشود:۷۰۰شانه با تراکم ۲۵۵۰وتراکم ۱۲۰۰شانه با تراکم ۳۶۰۰

* بافت سفارشی چیست؟ 
* چطور میتوانیم فرش سایز سفارشی ،سفارش دهیم؟
* شرایط خرید فرش سایز سفارشی چیست؟

 

 

اصولا  به و طور پیش فرض تمامی محصولات فرش ماشینی کاشان و مخصوصا سایت فروشگاه فرش کاشان که در زمینه تولید و پخش ، فرش ماشینی کاشان  فعالیت دارد؛ همه محصولات خود را که به تفضیل توضیح خواهیم داد ، به صورت روتین تولید مینماید که اصطلاحا در  زمینه فرش ماشینی به این سایزها ، سایز استاندارد گفته میشود، و ارایه این سایزها به هر تعداد حتی تکی بلامانع میباشد وهمکاران و مشتریان گرامی میتوانند فرش ماشینی خود را سفارش داده و در اسرع وقت و در محل خود تحویل بگیرند ویا به صورت حضوری در محل شرکت صنایع فرش کاشان خریداری و تحویل گیرند.

 

سایزهای استاندارد عبارتند از :

فرش سایز سفارشی شامل متراژهای زیر میشود:

* ۵۰×۱۰۰سانتیمتر یا همان پادری(جلو دری) 
* پشتی به صورت آماده و پرشده ویا خام
* ۱متر  در ۱/۵ متر
* ۱ متر در ۲ متر
* ۱ متر در ۳ متر
* ۱ متر در ۴ متر
* ۱/۵ متر در ۲/۲۵سانتیمتر(اصطلاحا ۴ متری)
* ۲ متر در ۳ متر (۶ متری)
* ۲/۵متر در ۳/۵متر(۹ متری)
* ۳ متر در ۴ متر (۱۲متری)

 

 

کلیه سایزهای فوق بدون محدودیت تعداد قابلیت ثبت سفارش را دارند و هیچ گونه محدودیت ویا مشکلی وجود ندارد.
بحث اصلی ما در اینجا در مورد سایزهای خارج ویا  بجز این سایزهای تعریف شده میباشد، که فرش کاشان برای آن نیز به فکر مشتریان خود بوده و راه چاره دارد.

چنانچه شخصی جهت خرید فرش ماشینی ، سایزی بجز این سایزها بخواهد، به شرط قبول شرایطی خاص و البته نه چندان مشکل، برای وی تولید میگردد.به این گونه سایزها در اصطلاح سایز سفارشی ویا  گاها سایز فرش ناقواره گفته میشود.
 

شرایط:

۱- فرش سفارش داده شده حتما باید به صورت جفت ویا زوج باشد ، به دلیل این که کلیه دستگاهای بافت فرش ماشینی؛ فرش را به صورت جفتی تولید میکنند، وبه صورت فرد میسر نیست.

در تصویر فوق ۲ تخته فرش ۲.۵*۲.۵ و ۲ تخته ۲*۲.۵ به صورت سفارشی بافته شده است.

 

۲- فرش ماشینی سفارش داده شده برای فرش طرح ۷۰۰ شانه ، فرش ۷۰۰ شانه و فرش ۷۰۰ شانه نمیبایست از عرض ۳ متر بیشتر باشد.زیرا عرض دستگاه تا عرض ۳ متر یا کمتر ،قابلیت تولید دارد اما برای طول فرش تا هر مقدار مشکلی وجود ندارد.( فرش ۱۲۰۰ شانه تا عرض ۴ متر ویا کمتر، بلامانع است)

 

۳-مشتری میبایست در انتخاب طرح ورنگ وسایز،وشانه، انتخابی دقیق داشته باشد زیرا در صورت تولید ، به هیچ عنوان قابلیت تعویض ویا کنسلی وجود ندارد.

 

۴-برای سفارش دادن به صورت حضوری در شرکت، کل مبلغ، و به صورت اینترنتی حداقل ۵۰درصد از کل هزینه دریافت میگردد. تا تضمینی برای تولید و عدم کنسلی مشتری باشد.

 

 

۵- به دلیل اینکه این سایزها غیر استاندارد میباشند، سایز و طرح سفارش داده شده  ،میبایست طراحی ویا اصطلاحا(ریسایز) گردد که آن نیز مستلزم هزینه میباشد وبه عهده خریدار میباشد . هزینه آن برای هر طراحی از ۱۵۰ هزار تومان تا۳۰۰ هزار تومان متغیر است که زمان قرار داد،  بسته به سایز و شانه  فرش سفارش داده شده به مشتری اعلام میگردد.

 

لازم به ذکر است که فروشگاه فرش ماشینی کاشان خود را موظف میداند فرش سفارش گرفته خود را ،طبق قرار داد به بهترین نحو وبالاترین کیفیت و بدون هیچ گونه ایراد فنی ،تولید وبه مشتری تحویل نماید.
هر گونه مغایرت و عیب در فرش به عهده تولید کننده ((فرش کاشان)) میباشد.

 

 

با ما در ارتباط باشید:

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.