1 - راهنمای خرید فرش

فرش سرمه ای با چه رنگ هایی ست می شود؟

فرش گل برجسته

فرش سرمه ای با چه رنگ هایی ست می شود؟

فرش سرمه ای با چه رنگ هایی ست می شود  ؟فرش های جدیدی با زمینه ای سرمه ای محبوبیت زیادی در خانه ها پیدا کرده است اما فرش سرمه ای با چه رنگ هایی ست  می شود ؟ مادراین مقاله شما برای شما به طور کامل توضیح می دهیم .پس با ما همراه باشید.

 

فرش سرمه ای بیشتر برای خانه هایی با سبک کلاسیک استفاده می شود اما در سایر سبک ها هم دیده می شود .فرش سرمه ای جلوه ای مجلل و با شکوه به فضای اتاق می یخشند به همین خاطر است که فرش های سرمه ای را بهتر است در اتاق های نشیمن یا پذیرایی استفاده کرد .

 

فرش سرمه ای

ست کردن فرش سرمه ای

برای ست کردن فرش سرمه ای در منزل اولین موضوع این است که چند ویژگی فرش را با دقت بیشتری بررسی کنید . اولین موضوع این است که طرح و نقش فرش شما از نقش ها و طرح های ریز بافته شده یا از طرح هایی با جزییات کمتر تشکیل شده است ، دومین موضوع که باید بررسی شود این است که ترکیب های رنگی به جزء سرمه ای چیست بیشتر رنگهایی که در ترکیب با فرش های سرمه ای به کار می رود رنگهایی همچون کالباسی ، کرم ، سبز آبی ، قهوه ای و …  را استفاده می شود .

 

برای چیدن منزل و ست کردن دکوراسیون با فرش سرمه ای ایده ها و اصولی وجود دارد که به شما کمک می کنند منزل تان را به زیباترین شکل دکوراسیون کنید.

 

فرش سرمه ای با چه رنگ هایی ست می شود؟

دکوراسیون منزل با فرش سرمه ای

بسیاری از خانواده ها به فرش سرمه ای علاقه دارند اما نمیدانند چطور آن را با دیگر وسایل منزل ست کنند، اگر شما هم فرش سرمه ای دارید و در ست کردن آن به مشکل خورده اید این مطلب را ازدست ندهید.

 

سرمه ای یکی از رنگ هایی است که خیلی از ما ایرانی ها آن را برای دکوراسیون منزل مان انتخاب میکنیم زیرا سرمه ای شیک و قاطعانه است. سرمه ای را با چه رنگ هایی می توانیم ست کنیم؟

 

فرش سرمه ای کاشان

ایده های ست کردن فرش سرمه ای

ست کردن سرمه ای با زرد

سرمه ای و زرد دو رنگ متضاد تیره و روشن هستند که میتوانند به خوبی با هم ست شوند، البته بهتر است در استفاده از رنگ زرد خسیس باشید زیرا زرد بسیار جذاب است و اگر مقدار کمی از آن به چشم بخورد کافی است. فرش سرمه ای را با مبلمان زرد میتوانید هماهنگ کنید و منزل جذابی دکوراسیون کنید.

 

ست کردن سرمه ای با زرشکی

یکی دیگر از رنگ هایی که با سرمه ای به خوبی ترکیب میشود رنگ زرشکی است، میتوانید فرش سرمه ای را با مبلمان زرشکی که کوسن های سرمه ای دارد هماهنگ کنید. این ترکیب رنگ در دکوراسیون منزل به سبک کلاسیک معجزه میکند اگر وسایل تزیینی منزل تان هم به رنگ سفید و مشکی باشد که عالی می شود.

فرش سرمه ای جدید

ست کردن سرمه ای و سفید

از آنجایی که سرمه ای جزو رنگ های تیره محسوب میشود بهتر است آن را با رنگ های روشن ترکیب کنید، مثلا سرمه و سفید در کنار هم تضاد جالبی ایجاد میکنند و باعث جذابیت دکوراسیون منزل می شوند. سفید رنگ روشن و آرامش بخشی است که در کنار سرمه ای هارمونی فوق العاده ای ایجاد می کند

 

ست کردن سرمه ای و طوسی

ترکیب سرمه ای و طوسی قابلیت این را دارد که خانه ای لوکس و مجلل برایتان به ارمغان بیاورد، میتوانید فرش سرمه ای را با کاناپه طوسی رنگ هماهنگ کنید البته بهتر است یکی از دیوار ها نیز به رنگ طوسی باشند.

 

برای خرید مستقیم فرش از کارخانه با کارشناسان شرکت فرش تندیس خاطره کاشان درارتباط باشید وکارشناسان شرکت به صورت ۲۴ساعته پاسخگوی شما مشتریان عزیز هستند.

 

فرش

, , , , , , , , ,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.