1 - راهنمای خرید فرش

فرش طرح روژین

فرش جدید سال 1401

فرش طرح روژین

امروز یکی از فرش های ۷۰۰شانه تراکم۲۵۵۰ را به شما معرفی کنیم فرش طرح روژین فرش جدیدسال ۱۴۰۰ است که به صورت اختصاصی توسط فرش تندیس خاطره کاشان طراحی شده و قطعا یکی از طرح های پرفروش و پرطرفدار فرش کاشان می باشدودر ۴ رنگ تولید می شود .

این طرح زیبا که ترنجی کشیده و بزرگ دارد باعث بزرگتر نشان دادن فضای خانه شما می شود. طرح روژین علاوه بر زیبای و کیفیت بافت بالا از رنگ بندی زیبای نیز برخوردار هست .

طراح خیلی حرفه ای و استادانه گلهای فرش را طراحی کرده بطوری که چشم هر خریداری را بخود جلب میکند. نقشه زیبای روژین با حاشیه زیبا و رنگی که در فرش دارد به دلیل کوچیک بودن حاشیه طراح اصل نقشه را در متن قالی و ترنج نقشه کار کرده این کار باعث بزرگتر نشان دادن طرح شده است.

نخ استفاده شده در بافت فرش روژین ۱۰۰% اکرولیک هیت ست شده می باشد و این نوع نخ همانطور که می دانید از مقاومت بالای برخوردار هست و  لطافت بالای دارد.

 

فرش مهرگان

 

فرش ۷۰۰ شانه کاشان نقشه روژین

فرش های ۷۰۰ شانه همان طور که می دانید به دلیل ضخامت بالا و کیفیت بالای که دارند از عمر بالاتری نسبت به دیگر شانه ها برخوردار می باشند و بخاطر همین امر هست که خریدارانی که استفاده زیادی از فرش دارند و عمر فرش برای انها خیلی مهم هست بهترین گزینه برای خرید فرش۷۰۰ شانه کاشان هست.

فرش ۷۰۰ شانه تنوع بالای دارد ولی فرش های که ترنج بزرگ و کشیده ای دارند از لحاظ پرفروشی دررتبه ی بالایی قرار دارد.

فرش ۷۰۰ شانه ورژن باتمام مزیت های ان از قیمت بسیار مناسبی نسبت به دیگر فرش های تولید شده با نخ ۱۰۰% اکرولیک دارد برای همین قیمت فرش ۷۰۰ شانه برای خریداران بسیار مرقوم بصرفه می باشد.

 

فرش سنا صدفی

 

خرید مستقیم فرش از کاشان

اگر قصد خرید فرش با کیفیت و با قیمت مناسب دارید می توانید بصورت مستقیم این طرح زیبا را از کارخانه بخرید خریداران گرامی که قصد خرید مستقیم از کارخانه را دارند می توانند بصوزت حضوری و غیر حضوری ثبت سفارش کنند.

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.