1 - راهنمای خرید فرش

فرش طرح کارینا

مشخصات فرش 1200

فرش طرح کارینا

فرش طرح کارینا ،فرش کلاسیک طرح جدید کارینا از طرح های بسیار پرفروش است. این طرح به سبکی خاص طراحی شده و از این نظر ظاهری متفاوت دارد. در بافت این فرش از این نقشه با رنگ زمینه سرمه ای استفاده شده است. رنگ زمینه تیره در فرش به بهترین شکل ممکن نقش ها را نمایان می کند. به همین خاطر است که این طرح فوق العاده جذاب به نظر می رسد. رنگ های گرم و متنوعی که در نقش های این فرش به کار رفته در زمینه سرمه ای به شکلی عالی جلوه کرده است.

 

در طرح فرش کارینا از طرحی مدرن با طراحی به روز استفاده شده. این طرح دارای ترنجی برزگ در میانه فرش است. در اطراف این ترنج هاله ای به شکل حوض فرش های اصیل ایرانی دیده می شود که با گل های زیبا تزیین شده است. زمینه این فرش خلوت و ساده به نظر می رسد. در این متن ساده نقش هایی ظریف ختایی و افشان بر تار و پود فرش گره خورده است. زمینه خلوت در فرش باعث می شود فضای اطراف دل باز تر دیده شود.

 

 فرش طرح کارینا ۷۰۰شانه برای استفاده در دکوراسیون های کلاسیک ایرانی ایده آل است. رنگ در این فرش چرک تابی بسیار مناسبی دارد. این فرش رنگ بندی بسیار جذابی داشته و فضای خانه را گرم تر می کند. رنگ بندی این فرش با رنگ های خنثی یا روشن مانند سفید و کرم به خوبی ست می شود. این فرش بدون پرزدهی بوده و ضخامت بالایی نیز دارد.

 

فرش ۷۰۰شانه طرح کارینا 

فرش ۷۰۰ شانه طرح کارینا کاشان از نظر کیفیت بی مانند است. این فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰دارد و بافت آن ظریف و لطیف است. در بافت این فرش از نخ های تمام اکریلیک درجه یک استفاده شده است. از این نظر این فرش طول عمر و مقاومت تضمین شده ای دارد. طرح زیبای این فرش با رنگ ها و سایز های مختلف مانند فرش ۹ متری  در سایت شرکت فرش تندیس خاطره کاشان قابل خرید است.

 

فرش طرح کارینا در دسته بندی فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰  ، فرش کاشان می باشد که الیاف خاب فرش از نخ ۱۰۰ % آکریلیک  هیت ست شده (بدون پرز و حساسیت )بافته شده است و جنس نخ تاروپود این فرش پنبه می باشد که از لطافت و نرمی فوق العاده ای برخوردار می باشد. از خصوصیات ظاهری این طرح می توان به ظرافت و ریز بافت بودن  اشاره کرد.

 

از مشخصات بارز فرش های بافته شده با نخ آکرلیک می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • دوام بیشتر و عمر طولانی تر فرش آکرولیک نسبت به دیگر نمونه های فرش
  • ثبات نوری، شستشو و سایش بسیار مقاوم فرش آکرولیک
  • مقاومت بالای فرش اکرولیک در برابر حرارت و گرما و پاخور
  • شفافیت و زنده بودن رنگ های فرش آکرولیک و حفظ زیبایی آن برای سالهای طولانی

 

جهت بافت فرش کارینا از بهترین و به روز ترین دستگاه های بافندگی  بلژیکی  مثل HCP ، HCIو آلمانی  شونهر (Schonherr  ) استفاده شده است که در حال حاضر اکثر محصولات با کیفیت فرش کاشان با استفاده از دستگاه های فرش ماشینی مذکور تولید می شوند.

 

رنگ بندی فرش کاشان طرح کارینا

از اصطلاحات رایج در فرهنگ فرش ماشینی ، تعداد رنگ فرش می باشد که گاها به اشتباه بین خریداران فرش ماشینی تعداد رتگ را با رنگ زمیته فرش ماشینی اشتباه می گیرند.تعداد رنگ در اطلاعات فنی فرش مثل فرش ۸ رنگ ، فرش ۱۰ رنگ و یا فرش ۱۲ رنگ .به تنوع رنگ به کار رفته در یک فرش دلالت دارد حال آنکه رنگ زمینه با تک رنگ شناخته می شود و رنگ زمینه به رنگ غالب فرش که در سطح بوم فرش نمایان هست اشاره دارد. فرش ماشینی ۸ رنگ ، ۱۰ رنگ یا ۱۲ رنگ ممکن است با رنگ زمیته های متفاوت کرم ، فیلی ، آبی و … تولید شود یا اینکه فقط فرش با یک رنگ زمینه تولید شده باشد.

 

فرش ماشینی کارینا از طرح های جدید و زیبای فرش کاشان است که در رنگ زمینه متنوع و مطابق با دکوراسیون سنتی فرش و همچنین دکوراسیون مدرن فرش ارائه شده است. از رنگ های فرش جدید کارینا در بازار می توان به  فرش کارینا سرمه ای  ، فرش کارینا فیلی اشاره داشت.

 

  • فرش سرمه ای یا فرش تیره معمولا طرفداران همیشگی دارد که البته برای فضاهای کوچک باید محتاطانه انتخاب شود.
  • فرش فیلی که به عنوان رنگ جدید فرش ماشینی نیز به بازار عرضه شده است از جمله رنگ های محبوب فرش ماشینی می باشد که توانسته است طرفداران خاصی را برای خود دست و پا نماید. فرش فیلی همانند  فرش سرمه ای زیاد تیره نیست و برخلاف فرش کرم ، از جمله فرش های چرک تاب محسوب می شود در کنار جلوه ای که به منزل می دهد از دلایل اصلی رغبت برای خرید آن محسوب می شود. 

خرید فرش کاشان طرح کارینا

در کنار روش های سنتی خرید فرش که با مراجعه حضوری هموطنان در بازارچه ها و فروشگاه های عرضه فرش ماشینی همراه می شود ، خریدهای اینترنتی نیز با فراهم آوردن شرایط ایده آل روشی نوین را برای خرید فرش ماشینی نیز به ارمغان آورده است. عدم نیاز به جابجایی ، در دسترس نبودن و امکان خرید محصول با کیفیت و حداقل قیمت در کنار قابلیت مقایسه انواع فرش از جمله مزایای خرید اینترنتی فرش ماشینی به شمار می رود. لذا فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی برند فرش تندیس خاطره کاشان فروش تضمینی و تحویل رایگان فرش درب منزل با پرداخت وجه در محل را در فروشگاه آنلاین خود برای هموطنان عزیز فراهم نموده است.

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.