1 - راهنمای خرید فرش, 3 - شانه و تراکم فرش, 6 - فرش

فرش طرح ۱۰۰۰شانه

فرش 1200شانه

فرش طرح ۱۰۰۰ شانه

 

فرش طرح 1000شانه

فرش طرح ۱۰۰۰شانه

فرش طرح ۱۰۰۰شانه با تراکم ۳۰۰۰یکی از محصولات جدید وبا کیفیت فرش تندیس خاطره کاشان است.که از لحاظ رنگبندی و کیفیت و نقشه بسیار شبیه به فرش ۱۰۰۰شانه کاشان است.

خانه های قدیمی و صفای خانه پدربزرگ ها و مادربزرگها همیشه با رنگ و نقش و شیشه های رنگی و حوض های آبی و فرش های رنگارنگ گره خورده است – فرش هایی که چه در داخل خانه استفاده میشدند چه در داخل حیاط که همگی نتیجه زحمت دست استادان فرش باف بودند – فرش کاشان همچنان جایگاه خود را حفظ کرده است و برای زیبایی خانه های ایرانی انواع فرش ماشینی و دست بافت مورد استفاده قرار میگیرد – فرش هایی با شانه های مختلف مانند فرش طرح۱۰۰۰ شانه کاشان که با طرح و نقش های زیبا و حرفه ای و شباهت بسیار زیاد به فرش های دست بافت هنر و ذوق ایرانی را به ما خاطر نشان می کنند.

 

خصوصیات فرش طرح ۱۰۰۰ شانه کاشان

فرش طرح ۱۰۰۰شانه کاشان با بالاترین کیفیت نخ و بافت فوق ریز بافت تولید می شود.

اکثر طرح هایی که  طرح۱۰۰۰ شانه می باشند دستباف گونه بوده و زیبایی فوق العاده ای دارند.

این نوع از فرش ها با تراکم ۳۰۰۰ و غیره،با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و با حداقل۱۰ رنگ طبیعی بافته می شود .

ضمانت ۵ تا ۱۰ ساله محصولات فرش کاشان ضامن کیفیت و بافت فرش طرح ۱۰۰۰ شانه کاشان می باشد.

۱۰۰% آکریلیک هیت ست شده با ضمانت است.

بدون پرز وضد حساسیت و نخ تارو پود آن ۱۰۰% پنبه می باشد.

بسیار نرم و لطیف بوده و دارای دوام بسیار بالا در مقابل شستشو می باشد .

فرش طرح۱۰۰۰ شانه کاشان با قابلیت های ذیل درشهر شما به قیمت درب کارخانه فرش کاشان عرضه می گردد:

این فرش بدون پرزدهی،بدون ایجاد حساسیت،با مقاومت بالا در برابر گرما و همچنین طرح ها و نقش های مختلف عرضه می گردد.

 

نخ های با کیفیت به کار رفته در فرش های طرح ۱۰۰۰ شانه کاشان

فرش طرح ۱۰۰۰شانه تولیدی کارخانه فرش کاشان مشخصه دیگری دارد که استفاده نکردن از نخ های پلاستیکی و پی سی اف می باشد . زیا این نخ ها کیفیت خوبی ندارند و عمر فرش را بسیار کاهش میدهند. همانطور که بالاتر عرض شد، همیشه برای تولید و بافت فرش کاشان از نخ اکریلیک که بهترن نخ موجود در بازار می باشد و فرشی با کیفیت و بادوام را به ما عرضه میکند، استفاده میشود.

 

بسیاری از طرح های فرش  طرح۱۰۰۰ شانه کاشان برگرفته از فرش های نفیس و درجه یک ابریشمی می باشد و به کار گیری این طرح باعث مرغوبیت خروجی نهایی برای مشتریان و مصرف کنندگان گرامی خواهد بود.

 

تراکم عرضی یا شانه فرش چیست؟

در حوزه مسایل فنی بافت فرش، مانند فرش ۱۰۰۰ شانه کاشان که از آن در این قسمت نام برده شده است، یکسری اصطلاحات رایج وجود دارد که ما به طور مختصر به توضیح دو اصطلاح در این حوزه می پردازیم.

 

اصولا به تعداد ریشه یا اصطلاحا گره رنگ در یک مترعرض فرش شانه فرش گفته میشود . یه عنوان مثال اگر به شما گفته شود که فلان مدل فرش۱۰۰۰ شانه است یعنی در هر ۱ متر عرض فرش، ۱۰۰۰ ریشه یا گره رنگ بافته شده است.

 

مثال: قالی ۳۵۰ شانه یعنی در هر متر عرض فرش معادل ۳۵۰ ری شه (گره رنگ) بافته شده است. شانه‌هایرایج بازار عبارتند از ۳۵۰-۴۴۰-۵۰۰ – ۷۰۰ شانه.

 

تراکم طولی فرش یا شانه فرش چیست؟

اصولا به تعداد ریشه یا اصطلاحا گره رنگ در یک متر طول فرش، شانه فرش گفته میشود . به عنوان مثال اگر به شما گفته شود که فلان مدل فرش ۳۰۰۰ شانه است یعنی در هر ۱ متر طول فرش، ۳۰۰۰ ریشه یا گره رنگ بافته شده است.

 

از آنجایی که کارخانه فرش کاشان، از همه محصولات خود از جمله فرش ۱۰۰۰ شانه کاشان خود، اطمینان ۱۰۰% دارد، تمامی فرش های تولید کارخانه خود را از نظر کیفیت به مدت ۱۰ سال ضمانت میکند و کارشناسان کارخانه فرش کاشان در صورت بروز هر نوع مشکل برای فرش های ۱۰۰۰ شانه کاشان، نسبت به رفع مشکل اقدام مینمایند .

 

طراحی فرش های طرح ۱۰۰۰ شانه کاشان 

از مشخصه های بازر فرش های بافته شده توسط کارخانه فرش کاشان، استفاده از طرح های زیبا و چشم نواز که توسط استادان و هنرمندان نامی طراحی شده است می باشد که این طرح ها علاوه بر کیفیت بالای هنری که دارند با رنگ بندی زیبا و حرفه ای از دست استادان طراح خارج شده و کارخانه فرش کاشان با کمال میل جهت تولید محصولی زیبا، با کیفیت و چشم نواز از طرح هایی با این استاندارد استقبال می نماید.

 

ضمانت و کیفیت تضمینی فرش طرح ۱۰۰۰ شانه

مفتخر هستیم به عنوان بزرگترین تولید کننده فرش کاشان طرح ۱۰۰۰ شانه با تراکم ۳۰۰۰ آماده خدمت رسانی و مزین کردن خانه های با صفا و زیبای ایرانی ها در هر نقطه از ایران عزیزمان خواهیم بود.از آنجایی که کارخانه فرش کاشان، از محصولات خود اطمینان ۱۰۰% دارد، تمامی فرش های تولید کارخانه خود را از نظر کیفیت به مدت ۱۰ سال ضمانت میکند و کارشناسان کارخانه فرش کاشان در صورت بروز هر نوع مشکل برای فرش های طرح۱۰۰۰ شانه کاشان، نسبت به رفع مشکل اقدام مینمایند .

 

 

,,,,,,,,,,,,

 

با ما در ارتباط باشید:

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

1 نظر در “فرش طرح ۱۰۰۰شانه

  1. مهدیه طباطبایی گفت:

    سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.