1 - راهنمای خرید فرش

فرش فیلی در دکوراسیون منزل

فرش ماشینی

فرش فیلی در دکوراسیون منزل

فرش فیلی در دکوراسیون منزل ،یک فرش فیلی به دلیل روشن بودن، باعث می شود نور بیشتری در فضای منزل داشته باشید. فرش هایی با زمینه روشن سبب می شود اتاق شما بزرگتر جلوه شود. فرش فیلی رنگ در بین فرش های ماشینی کاشان با رنگ های زمینه روشن، طرفداران زیادی دارد.

 

ترکیب فرش فیلی، لوازم و اکسسوری تیره و مبلمان چوبی به رنگ سفید در فضاهای بزرگ، دکوراسیونی مدرن و دلنواز ایجاد می کند. برای اتاق های کوچک نیز می توانید از مدل های فرش طوسی فیلی مدرن، مانند فرش های پرز بلند استفاده نمایید تا حس گرما و آرامش را در اتاق داشته باشید.

 

از مزایای فرش هایی با رنگ خنثی مانند فیلی، چرک تاب بودن آن می باشد. که باعث می شود دیرتر کثیف شود و نیاز به تمیز کاری هر روزه نمی باشد. اگر شاغل هستید و یا زمان کافی برای جارو کشیدن فرش را ندارید، خرید فرش فیلی رنگ را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

فرش رنگ فیلی 

فرش های فیلی  به عنوان جلوه دهنده منازل شما سبب می شود تا علاوه بر طرح و نقشه فرش ماشینی در دیزاین داخلی منازل به رنگ فرش نیز توجه نمایید . تنوع طیف رنگی فرش های ماشینی از فرش رنگ روشن گرفته تا فرش های تیره یا حتی فرش رنگ زمینه خنثی از دسته رنگ بندی های است که امکان انتخاب آن بر اساس سلیقه ، کاربرد و حتی نوع دکوراسیون و هارمونیک رنگی آن باید انتخاب گردد تا بتوان در دکوراسیون زیبایی چشم گیری را فراهم آورد .

 

در این میان یکی از رنگ های پر طرفدار که قابلیت ست کردن با هر نوع هارمونی رنگی در اجزای دکوارسیون داخلی را به همراه دارد را می توان فرش زمینه فیلی معرفی نمود که از دسته رنگ های خنثی می باشد که انتخاب آن با هر نوع هارمونیک رنگ برای فضای های کوچک یا حتی بزرگ مناسب می باشد .

 

با توجه به این رنگ پر تقاضا در بازار و تولید محصولات جدید از دسته فرش های کلاسیک گرفته تا فرش های مدرن با رنگ زمینه ای فیلی را می توان در فروشگاه فرش تندیس خاطره کاشان یکی از فروشگاه های تولید کننده و عرضه کننده انواع فرش ماشینی در تنوع طرح های جدید و به روز در ابعاد های مختلف متناسب با نیاز و سلیقه انتخاب نمایید و بر زیبایی و جلوه گری دکوراسیون منازل خود بیافزاید .

 

فرش زمینه فیلی

در بحث روانشناسی رنگ ها می توان رنگ فیلی را از دسته رنگ های خنثی بیان نمود که قابلیت ست شدن با هر نوع طیف رنگی گرم یا سرد یعنی طیف رنگی تیره و روشن را به همراه دارد .

 

این رنگ فرش که القای حس قدرت را در شما به همراه دارد را می توانید در دو نوع دکوراسیون های مدرن یا حتی دکوراسیون های کلاسیک – سنتی به کار ببرید .

 

همین روانشناسی رنگ فیلی سبب شده تا انتخاب سایر اجزا با طیف رنگ بندی های دیگر را برای شما مهیا سازد و همین امری است بر تقاضای بالای خرید فرش رنگ فیلی برای منازل با امکان ست نمودن رنگ بندی سایر اجزا .

 

فرش زمینه فیلی در دکوراسیون

در باب هماهنگی و ست نمودن هارمونی رنگ بین دکوراسیون و رنگ و طرح فرش در وهله اول انتخاب فرش و بعد سایر اجزای دکوراسیون باید در نظر قرار گیرد . البته این موضوع در بحث رنگ فرش فیلی خیلی کمتر نمایان می باشد زیرا در رنگ های دیگر طیف رنگی که با ترکیب با رنگ های فرش تیره یا روشن به کار برده می شود را می توان مستلزم ترکیب هارمونی رنگ مناسب دانست اما این موضوع به سبب رنگ فرش فیلی که از دسته رنگ های خنثی می باشد و امکان ترکیب با هر طیف رنگی را به همراه دارد کمتر صادق می باشد .

 

البته باز هم باید در ترکیب رنگ های به کار رفته در دکوراسیون به ویژه در پذیرایی باید به رنگ های پرده ، مبلمان و دیوار ها توجه نمود . اگر از طیف رنگی سرد برای دیوار منازل استفاده نموده اید و فرش فیلی را به عنوان فرش پذیرایی انتخاب کرده اید بهتر است در انتخاب مبلمان و پرده از طیف های رنگ گرم استفاده نمایید تا فضایی با ترکیب هارمونیک مناسب برای شما ایجاد گردد . البته عکس این موضوع یعنی رنگ دیوار یا کاغذ دیواری گرم استفاده از دکوراسیون سرد با رنگ فرش فیلی را پذیرا می باشد .

 

درست است که رنگ فرش فیلی مناسب برای هر نوع رنگ بندی می باشد اما توجه به همین نکات ظریف می تواند طراحی دکوراسیون داخلی زیبا برای شما را پدید آورد .

 

البته در کنار این طیف رنگی توجه به ابعاد فرش فیلی نیز می تواند در زیبایی دکوراسیون نقش داشته باشد . انتخاب ابعاد فرش با توجه به قانون رعایت فاصله لبه فرش تا دیوار با توجه به مساحت منزل را می توانید در زیبایی دکوراسیون خود رعایت نمایید و در نتیجه رنگ فرش در کنار طرح آن را بیشتر در جلوه گری منازل نمایان سازید .

 

 

انتخاب فرش ماشینی زمینه فیلی در دکوراسیون هایی با رنگ سفید ، قرمز و بنفش و آبی و حتی طیف رنگ های خنثی هم چون خاکستری و بژ می تواند با این رنگ فرش ، دکوراسیون جذاب برای شما فراهم آورد .

 

با توجه به این موضوعات و انتخاب رنگ فرش می توان انتخاب طرح های فرش رنگ فیلی را نیز در بحث افزایش جذابیت دکوراسیون مناسب دانست که در معرفی چند نمونه از این دسته از فرش ها علاوه بر فرش های مدرن رنگ فیلی مناسب برای فضا های مدرن وجدید است .

 

خرید فرش زمینه فیلی

برای خرید فرش های ماشینی رنگ فیلی متناسب با طراحی هر نوع دکوراسیون اعم از طرح فرش سنتی گرفته تا فرش های مدرن و فانتزی می توانید متنوع ترین طرح های فرش ماشینی رنگ فیلی را از فروشگاه فرش تندیس خاطره کاشان یکی از مجموعه های فعال در شهر فرش کاشان را که امکان خرید به صورت مستقیم به سبب دسترسی به فرش به قیمت درب کارخانه را برای خریداران مهیا نموده است به صورت حضوری یا آنلاین تهیه نمایید .

 

 ارسال رایگان فرش نیز در این مجموعه در راستای خرید فرش زمینه فیلی با در نظر داشتن امکان مشاوره در بحث انتخاب مناسب ترین طرح و رنگ فرش برای منازل نیز از خدماتی است که این فروشگاه برای مشتریان خود در باب خرید فرش ماشینی با کیفیت ممتاز فراهم نموده است .

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.