مقالات

فرش لاکی در دکوراسیون

فرش لاکی در دکوراسیون

فرش لاکی در دکوراسیون .. رنگ لاکی از رنگهای اصیل ایرانی به شمار میرود. این رنگ بسیار گرم و پرهیجان بوده و از نظر روانشناسی قدرت و اعتماد به نفس را القا میکند.فرش قرمز لاکی یکی از پرطرفدارترین و محبوبترین فرش های ایرانی میباشد که با جذابیت خود، در منزل شما حس گرما و امنیت ایجاد میکند.

برای هماهنگ کردن رنگ دکوراسیون منزل با فرش قرمز می‌توان روش های زیر را به کار برد:

انتخاب رنگ مکمل

انتخاب رنگ مکمل رایج ترین روش برای هماهنگ کردن دکوراسیون منزل با فرش است. یکی از رنگ های مکمل با رنگ قرمز، رنگ سبز است.

علاوه بر رنگ سبز می‌توان از رنگ های دیگر مانند زرد، آبی ، نارنجی، سفید و شیری استفاده کرد. دقت داشته باشید در صورت استفاده از فرش رنگ قرمز از دکوراسیون با طرح های ساده استفاده کنید، زیرا رنگ قرمز فرش به همراه طرح های شلوغ باعث دلزدگی افراد خانه می‌شود.

انتخاب رنگ از دل فرش

یکی از روش های هماهنگ کردن دکوراسیون با فرش قرمز، استفاده از سایر رنگ های به کار رفته در بافت فرش می‌باشد. با انتخاب یکی از گل های فرش، می‌توانید مبلمان یا پرده های خانه را با رنگ گل های فرش انتخاب شده هماهنگ کنید. به عنوان مثال در صورتی که گل های فرش رنگ آبی، زرد و… هستند می‌توانید پارچه های مبل و یا پرده ها را ازاین رنگ ها انتخاب کنید.

انتخاب رنگ خنثی

همیشه استفاده از  رنگ های خنثی هماهنگ کردن دکوراسیون با فرش را آسان تر کرده است زیرا به راحتی با هر رنگی چه سرد و چه گرم هماهنگ می‌شود. رنگ های خنثی مانند سفید، طوسی، کرم و مشکی می‌باشند. این رنگ برای دکوراسیون مدرن و همچنین سنتی بسیار مناسب می‌باشد.مبلمان مدرن و فرش ایرانی، دکوراسیون به سبک تلفیقی به وجود می اورد

 

رعایت نکات زیر دکوراسیون منزل با فرش قرمز را زیبا‌‌تر می‌کند:

  • نورگیر خوبی دارد، استفاده از رنگ قهوه ایی در کنار فرش با رنگ قرمز،محیط را بسیار جذاب و دلنشین می‌کند.
  • استفاده از مبلمان با فرش قرمز ایده جالبی نیست زیرا باعث همرنگ شدن تمامی دکوراسیون منزل شده و برای بیننده دلزدگی به وجود می‌اورد.
  • بهتراست در خانه هایی که فرش قرمز استفاده می‌شود، از وسایل اشپزخانه رنگ روشن و خنثی مانند سفید یا کرم استفاده کنید.

 

فرش کاشان

 

شرکت فرش تندیس خاطره کاشان عرضه کننده انواع فرش اصیل ایرانی ، مدرن و کلاسیک میباشد که با داشتن کادر مجرب از کارشناسان دکوراسیون در خدمت شما میباشد.قبل از خرید فرش حتما با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان شرکت بهره مند شوید.

 

 

,,,,,,,,,,,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.