1 - راهنمای خرید فرش, 6 - فرش, مقالات

فرش ماشینی با قیمت مناسب

فرش گل برجسته

فرش ماشینی با قیمت مناسب

همیشه فرش ارزان قیمت به معنای بی کیفیت بودن فرش نیست بلکه می شود فرش خوبی را با قیمت مناسب تر بدست آورد اگر به مراکز اصلی آن مراجعه کنیم . فروشگاه اینترنتی بست بافت چون با اکثر کارخانه ها در ارتباط می باشد پلی است برای اطلاع پیدا کردن مشتریان از موجودی فرش ارزان قیمت و فرش ته انباری آن کارخانه ها .

 

فرش ارزان قیمت عرضه شده در بست بافت فرش هایی باکیفیت نخ ایرانی و بافته شده با دستگاه ۷۰۰ شانه تکسیما ، واندویل ، اچ سی پی ، و نخ ایرانی باکیفیت و هیت ست شده می باشد که طول عمر زیادی دارد این دغدغه که از کجا فرش ارزان قیمت بخریم را تا حدود زیادی می توانیم برطف کنیم فرش ارزان قیمت و باکیفیت مناسب به دست آن دسته از مشتریانی که میخواهند با پول کمی صاحب فرش بشوند میرساند .

 

فرش ماشینی با قیمت مناسب

 

فرش ارزان قیمت با کیفیت

فرش ماشینی با قیمت مناسب ،فرش با کیفیت به فرشی اطلاق می شود که از نخ ۱۰۰درصد اکریلیک و الیاف درجه یک استفاده شود و استانداردهای قالی بافی را رعایت کند. معمولا چنین فرش تولیدی چون هزینه تمام شده آن بالاست قیمت فرش هم زیاده ولی اگر بخواهیم همان فرش را ارزان تمام کنیم باید بعضی از پارامترها را دستکاری کنیم مثلا ورزن فرش را سبک کنیم  و یا از نخ درجه پایین تر استفاده کنیم می شود تا حدودی قیمت تمام شده را کم کرد و فرش ارزان قیمت با کیفیت تحویل داد.

 

فرش ارزان قیمت باکیفیت در بازار به فرشی می گویند که باتوجه به کیفیت نخ ، وزن فرش، برند کارخانه تولید کننده قیمت مناسب داشته باشد.کارخانه هایی که خود به صورت مستقیم عرضه کننده فرش هستند که با قیمت کمتری دست مشتری برسد با یک سری مشکل برای خریداران مواجه شدند.

 

 

عوامل تاثیرگزار بر قیمت فرش ماشینی

 

عوامل تاثیرگزار بر قیمت فرش ماشینی

فرش ماشینی با قیمت مناسب ،چند عامل مهم واصلی وجود دارد که مستقیما بر قیمت فرش ماشینی تاثیر می گذارد که عبارتند از الیاف بکار رفته در بافت آن ، شانه و تراکم قالی ، ابعاد و اندازه و از همه مهم تر طرح محصول است  .

امروزه تنوع در این عوامل بسیار بالا رفته و فرش های ماشینی در تراکم های جدید و متنوعی تولید می شود که در بافت هر کدام الیاف مختلفی استفاده می شود و همچنین با رونق گرفتن بازار فرش ماشینی طرح های بروز و جدیدی نیز طراحی می شود که هر کدام قیمت متفاوتی دارند و طبیعتا قالی ها اندازه های مختلفی دارند که ابعاد بزرگتر مثل ۹ متری و ۱۲ متری بهای بیشتری دارد .

پیشرفت صنعت بافت و بروز شدن ماشین آلات بافت موجب شده تا فرش های ماشینی با تراکم های بالایی مثل ۷۰۰ شانه ، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه بافته شوند که در نوع خود فوق العاده اند و بافت بسیار ظریفی دارند تا جایی که شباهت فراوانی به قالی های دستبافت دارند و همین امر موجب افزایش قیمت این قالی ها شده است .

خرید اینترنتی فرش کاشان

خرید اینترنتی فرش کاشان

شرکت فرش تندیس خاطره کاشان یکی از تولید کنندگان به نام شهر کاشان می باشند که محصولات خود را با تنوع بسیار بالا در طرح و رنگبندی تولید و به بازار فروش عرضه می دارند . شما می توانید برای انتخاب و خرید فرش در دکوراسیون خود به این فروشگاه آنلاین مراجعه نموده و محصول مورد نظر خود خریداری نمایید .

 

این شرکت با تولید انواع فرش ماشینی در شاخه ها و سبک های متفاوت قدرت انتخاب بالاتری برای مشتری فراهم کرده است . فرش ماشینی خریداری شده پس از مدت زمانی کوتاه با ارسال سریع به دست مشتری می رسد .

 

هدف ما تولید فرش ماشینی با بالاترین درجه کیفیت و قیمتی مناسب به منظور کسب رضایت شما می باشد تا بتوانید با آن دکوراسیون منزل خود را در سبک های متفاوت تکمیل نمایید .

 

فرش کاشان

, , , , , , , , , , , , ,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.