1 - راهنمای خرید فرش

فرش ماشینی با کیفیت

فرش کاشان

 فرش ماشینی با کیفیت

 فرش ماشینی با کیفیت ، فرش ایرانی در بازارهای جهانی به عنوان یک فرش درجه یک و با کیفیت وممتاز از لحاظ قیمت وتنوع طرح وکیفیت شناخته شده است .

به طور مثال شرکت فرش تندیس خاطره کاشان به ارائه و بافت انواع فرش ماشینی با کیفیت و استاندارد می پردازد. خریداران گرامی می توانند جهت خرید انواع فرش ماشینی و استعلام از قیمت فرش ماشینی کاشان به سایت فرش تندیس خاطره کاشان مراجعه نمایند. در فروشگاه اینترنتی فرش تندیس خاطره کاشان امکان مشاهده قیمت فرش کاشان وجود دارد.

ویژگی های فرش ماشینی خوب و با کیفیت

امروزه بیشتر افراد در خانه های خود به جای فرش های دستباف از فرش های ماشینی استفاده می کنند . زیرا قیمت فرش ماشینی نسبت به قیمت فرش دستباف پایین تر است و از نقش و نگار جذاب تری برخوردار هستند . در این مقاله شما عزیزان را با ویژگی های فرش ماشینی با کیفیت و هر آنچه که بر کیفیت فرش موثر است آشنا می کنیم.

 

با وجود تنوع بسیار زیاد فرش ماشینی در بازار فرش ، تشخیص و خرید فرش ماشینی با کیفیت کار آسانی نیست زیرا افراد سود جو همواره به دنبال سود و منفعت خود هستند و اجناس درجه ۲ یا ۳ را به جای فرش های ماشینی درجه یک و با کیفیت به مشتریان فرش با قیمتی نسبتا پایین تر می فروشند.

 

عوامل موثر بر کیفیت فرش ماشینی

از مهم ترین عواملی که بر کیفیت فرش ماشینی نقش اساسی دارد ، نخ به کار رفته در فرش می باشد . چرا که طول عمر فرش را جنس نخ خاب فرش مشخص می کند . امروزه در بیشتر کارخانه های تولید فرش ماشینی از الیافی چون : اکریلیک هیت ست شده ، پلی استر ، پلی پروپلین و … استفاده می کنند که از بهترین نخ ها در فرش ماشینی می توان از اکریلیک نام برد .

 

 نخ اکریلیک طی مراحلی توسط دستگاه هیت ست در نساجی ها ، دارای ویژگی های خاصی می شود ، به طوری که فرش اکریلیک می تواند یک اتو یا قابلمه داغ را به مدت ۵ دقیقه بدون هیچ آسیبی تحمل کند .

 

دومین عامل در کیفیت فرش ، دستگاه بافندگی فرش است . بهترین دستگاه های بافندگی فرش ماشینی که در بیشتر کارخانجات تولیدی فرش استفاده می شود عبارتند از :  Van de Wiele واندویل بلژیک ، Schonher شونهر آلمان ، HCI ،  HCP

 

تراکم و شانه نیز نقش مهمی در کیفیت و طول عمر فرش دارند . هرچه شانه و تراکم فرش بیشتر باشد ، فرش سفت تر و مقاوم تر و همچنین شفاف و لطیف تر می شود.

 

ویژگی های فرش ماشینی با کیفیت

قبل از خرید فرش ماشینی مطمئن شوید فرش دارای هیچ عیب و نقصی نیست و از نظر ظاهری مشکلی ندارد مثل : پارگی ، سوختگی ، تو رفتگی در فرش ، بلند و کوتاهی خاب فرش و … چرا که فرش های بی کیفیت و درجه دو اکثر این مشکلات را دارند یا حتی پیش می آید فرش از وسط به صورت قرینه نباشد . قیمت فرش های بی کیفیت و درجه دو به طور معمول از فرش های درجه یک کمتر است ، اما افراد متقلب چنین فرش هایی را با عنوان هایی چون : فرش تخفیفی ، فرش ارزان تر از کارخانه ، فرش ارزان قیمت و … به فروش می رسانند.

اگر قصد خرید فرش ماشینی را دارید ، حتما فرش خود را از مکانی مطمئن و با ضمانت و گارانتی تهیه کنید.

 

خرید فرش ماشینی با کیفیت و درجه یک

فرش تندیس خاطره کاشان فرش تولید کننده و عرضه کننده فرش ماشینی کاشان با بالاترین کیفیت ++A بافته شده توسط بهترین و بروزترین دستگاه های دنیا و الیاف سوپر درجه یک ممتاز ( ۱۰۰% اکریلیک هیت ست شده ) با ضمانت می باشد . هانی فرش تمامی محصولات خود را به قیمت تولیدی و با ۱۰ سال ضمانت کیفی به شمتریان عزیز در هرکجای ایران عرضه می کند ( فرش کاشان به قیمت کارخانه ) . خرید فرش به صورت حضوری و یا خرید اینترنتی فرش به میل مشتری انجام می گیرد . برای مشاهده گالری فرش های ماشینی کاشان و قیمت آنها به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

 

,,,,,,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.